Vége

906 154 47
                                    

Elballagtunk. Igen, 3 hónap kellett, hogy ezt a rész kiszüljem magamból.

A egész ballagást egy bankett előzte meg, ahol tök jó hangulatban ettük a Mother melegszendvicsét. Majd sötétedés után a tesitanáriban pletyiztünk egy órár. Es végül éjfel körül elindultunk kifele és elloptam Edit néni kocsiját. De 100 méter futás után visszakapta...

A vicces, hogy nem hatott meg ez az elballagunk cucc. A ballagáson férfiasan nem sírtam. Csak a tanárbúcsúztatón. Történt ugyanis, hogy szépen lenyomtuk a műsort ajándékokat kiosztottuk, amikor is a kedvenc töritanár körbeölelgetése után Balázs megkérdezte a könnyeivel küszködő Lilitő: Lili, te sírsz?
Lili, már bömbölve: Neehheem.
Ez után mindenki egymás nyakában sírt.

A ballagást nagyjából túleltük sírás nèlkül. A nyitótáncot csodálatosan előadtuk. Amikor is jött az a rész, hogy körbetotyogjuk a sulit. A csokrokkal, lufikkal, anyámkínjával mindenestül.

Öregnéni: Ilyenkor nem kéne énekelniük ezeknek?

Erre Balázs elkezdte a Trónfosztót. A végére már az egész osztály énekelte. Még Edit néni is. A néni meg kicsit nagyon fel volt háborodva.

Az érettségin sikeresen mindenkit átrugdostak.

Fura, hogy vége. Felnőttünk. Bazsiból Balázs lett, Zsoltiból Zsolt és egyre több embert hívok a vezetéknevén. És majdnem vegigkövette a könyv csodálatos gimnazista éveimet.  És bár ennek vége, az élet nem áll meg, rohanunk az új kihívások felé. És az itt szerzett igaz barátok mindig velünk lesznek.

-Máté, 2023

Osztályom baromságaiWhere stories live. Discover now