Hintázás 3.

2.2K 166 59
                                    

Rövid összefoglaló :
Már 4 órája ültem egy baba hintában. Csak megjegyzem nem fogyasztottam semmilyen tudatmódosító szert.

Bazsi [mellékes infó: hamarosan megölöm! Erről kédőbb] : vedd le a pólód!

Ezt megtettem.

Bazsi: Zsombi menny és szerezz margarint, sokat! Meg tömör szappant! És kb. 10 liter vizet!

Zsombor elment beszerezni a kért dolgokat.

Bazsi: vedd le a cipőd, a zoknid és a nadrágod! Alsó lehetőleg maradjon rajtad!

Nagynehezen leoperáltam magamról a ruhadarabokat. Rohadt nehéz volt!

Zsombi visszatért kb. 3 kg margarinnal, rengetek vízzel és szappannal.

Először a margarinnal próbálták bekenni a hintát, hogy könnyebben kitudjanak szedni. Ezzel csak azt érték el, hogy tiszta vaj lettem.
Beni felhívta az eggyik közelben lakó akkor 19 éves ismerősét, aki megtámogatott minket egy kis sörrel. Szóval jobb kedvűek lettünk.(és ennyit a legfelül említett dologról...)

Karesz (a nagykorú ismerős) is beszállt a "szabadítsuk ki Krumplit a baby hintából" nevű játékba.

És este 7 körül leöntöttek vízzel. És jött a szappan. Véletlenül sörrel is lelocsoltak. Az orrom még mindig vérzett, így minden második percben cukrot kellet zabálnom.  Este 9 volt amikor sikerült kijutnom.

A pólómon alvadt vér volt így azt nem vehettem fel. Így a kezemben vittem a ruháim.

Egy idős hölgy megvert a botjával. Megértem, egy vajas, szappanos, alkohol szagú, vizes, véres fejű fiatal, egyszál boxerben nem, nyújthattam túl bizalomgerjesztő látványt.

Anya, azt hitte amikor este 11-kor bedőltem az ajtón, hogy buliban voltam. Beni csinált pár képet, hogy elkerüljem a büntetést. Anya valószínűleg elgondolkodott, hogy hívja az őrültekházát, de nem tette.

Anya: halkan menj fürödj le, öcséd nehogy meglásson így!

És a kaland itt véget is ért.

Hogy miért meséltem ezt el? Nem tudom. Hogy nevessetek? Talán

Hogy tudjátok ilyet NE! csináljatok? Értelmes ember ilyet részegen se csinál.

És úgysem tudjátok igazából ki vagyok így nem tudtok diliházba záratni! Ha!

Na ennyit erről. Én krumpli vagyok, voltam és leszek is sziaszto!

Osztályom baromságaiWhere stories live. Discover now