Életem legnagyobb baromságát józan állapotban csináltam. Mint már említettem Budapesten élek, azon belül is óbudán.
Most képzeljetek el 5 gimnazista, 15 év körüli srácot, ahogy szombaton egy mindentől távol eső játszótéren hülyülnek. Valami hirtelen gondolattól vezérelve beleültem a bébihintába. Ne kérdezd miért! Még egy kérdés megfogalmazódhatott a fejedben: hogy a retekbe fértem bele? Magas sovány, nem annyira izmos fiú vagyok, beleülni még könnyű volt, de azért keserves hangot adott ki, mintha azt órdítaná:
"TE BAROM, MIT KÉPZELSZ MAGADRÓL!?"
A haverok röhögtek egy sort majd egyik barátom a következőt mondta:
Bazsi: Te Krumpli mit ittál? Ugye nem drogozol?
Én: Eskü nem ittam! És nem drogozok!
Bazsi megszagolta a leheletem és rájött, hogy józan vagyok.
Zsombi: Mostmár tényleg mász ki!
Egy ideig próbálkoztam (kb. 5 percig), de utánna szembesültem azzal, hogy nem megy.
Ekkor idézem ezt mondtuk:
Én: "Azt a kibe*@$*tt k*r*@
Élet! Há b@$$@**g én beszorultam! Hogy a f@$ba fogok innen kimászni?!Bazsi: K***@ okos vagy!
Zsombi: Mi a f@$$ért másztál bele! Egyáltalán miért barátkozom veletek?!
Én: Inkább segítsetek kimászni ebből a g■■■ sz@* hintából!"
Nem szokásom káromkodni, de ebben az élethelyzetben más szabályok uralkodnak. Be voltam pánikolva.
Már 15 perce próbáltunk kioperálni engem a hintából, sikertelenül.
Tomi: a közelben lakik pár ismerősöm, ide hívom őket, hogy segítsenek!
Mondanom se kell: nem jött vissza, nem hibáztatom, az ő helyében én is ezt tettem volna.
Így a kis csapatunk a következőkép nézet ki:
Én (Krumpli) még mindig a bébihintában ül és rúgkapál, meg rondámnál rondább szavakat ordít.
Bazsi, Zsombi és Beni röhög, káromkodik és ráncigál.És a járókelők megbámulnak, gyerekkel rögtön az ellenkező irányba mennek.
Folytatása következik!
YOU ARE READING
Osztályom baromságai
HumorÉn eskü jó gyerek akarok lenni, csak az a gond, hogy minden bajban nyakig benne vagyok. Egyszer például beszorultam egy bébi hintába, máskor a menzát szidtuk, na meg ott van a csodálatos dekoráció is, amitől szegény ofőnk rosszul van. Ha érdekelnek...