Hintába ragadva 2

2.3K 160 30
                                    

Szóval ott ragadtam egy bébi hintában.

És most jön ami még nem volt! Aki ismer az tudja, hogy nehezen viselem a stresszes helyzeteket. Az orrom fogta magát és elkezdett őrülten vérezni.

Ime egy illusztráció az esetről:

Ime egy illusztráció az esetről:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A cipőt lusta voltam kiszínezni...

Én:Van valakinél zsepi?

Természetesen senkinél se volt. Én (amúgyis, de most főleg) hulla sápadt voltam, és már az egész fejem véres volt és már a pólómat és eléggé össze mocskoltam. [Elnézést a gyenge idegzetű olvasóktól!]

Beni: hozok zsepit egy tízes pakk elég?

Én: hozz 5 db 100-ast. Meg cukrot és vizet és nedves törlőt. És kérlek ne tedd azt, mint Tamás!

Beni elment, mi itt maradtunk és próbáltuk kihámozni engem a hintából. Reméltük, hogy a fiú vissza tér, mert nekem kell a víz és a cukor, különben elájulok. És anyám meg fog ölni amikor meglátja, hogy nézek ki.

2-kor ragadtam be, ekkor kb. 4 óra volt. És anyám hívott. A telefont nagynehezen kihámoztam a zsebemből.

Én: Most kussoljatok!
Én: Szia anya!

Anya:Tomi anyja hívott, hogy Tomi azt mondta, amikor hazaért, hogy egy a testiépségedre veszélyes hülyeségre készülsz.

Én(elhajolva a telefontol): $##@&&*$&$^

Anya: ugye nem mentek abba a bicikli ugratós parkba?

Én: nem, dehogy!

Anya: ne hazudj!

Én:  jó ott voltunk, de most egy közeli gyros-osnál vagyunk.

Anya: jó. 6-ra legyél itthon!

Letettem a telefont.

Én: 2 óránk van.

És Beni megjött!  Cukorral tömtem a fejem és ittam, mint valami szomjas állat. (Mert az is vagyok).

Zsombi: Jól tudsz hazudni!

Én: csak nem mondhatom, azt, hogy egy baby hintában ragadtam.

A következő 1 órában a káromkodási szókészlet növelésén kívűl semmit sem haladtunk. Zsombor és Beni elment gyrosért. Egy félóra múlva meg is jöttek.

Bazsi: lehet, hogy ki kéne hívni a tűzoltókat, hogy szedjenek ki.

Én: NEM!

Beni: hívd fel anyukádat, hogy később mész haza!

A beszélgetés a következő volt:
Én: szia, anya! Ma lehett, hogy később érek haza.

Anya: oké. A gumit ne felejtsd el!

Én: nem az... letette!

Bazsi: miaz?

Én: azt hiszi egy lánnyal vagyok...

Zsombor: Te csövesbánat az életben nem csajozol be!

Én:Hé!

Beni:néz végig magadon! Egy baba hintában ülsz, ömlik az orrodból a vér és cukrot zabálsz, hogy ne dőlj ki.

Én: igaz...

Folytatás következik!

Osztályom baromságaiWhere stories live. Discover now