"Belki Çıkış Yok"

134 54 217
                                    

Merhabalar 👋

~🌷~

"Yok olma isteğiyle kalbim attığı zaman,bana 'yaşa' der gibi gülensenin yüzündü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Yok olma isteğiyle kalbim
attığı zaman,
bana 'yaşa' der gibi gülen
senin yüzündü."
-Sabahattin Ali -

4.Bölüm "Belki Çıkış Yok"

Hayat bu kadar anlamsız ve acımasız olmamalıydı. Hayat bize sürprizler yaparak istemediğimiz yerlere sürüklememeliydi.

'Hayat senden nefret ediyorum!'

Bana böyle saçma sapan bir oyun yapmak zorunda değildin. Ben ki kendi halinde yaşayan gariban adamın tekiyim, ne işim var benim burada? Nasıl buraya gelmeyi başardım ki?

Karşımda bana dik dik bakan kız.

Afra. Beni nereye sürükledin sen?

Gördüğüm gibi değildi artık. Daha çocuksu görünüyordu, boyu kısalmış, saçları uzamış, kara gözleri küçülmüş, hafif tombullaşmış. Karşımda duran bu kız artık yirmi dört yaşındaki Afra değildi, şimdi Karşımda duran daha on yedi yaşında bir kız çocuğuydu. Ben geçmişe gelmiştim. Ben Afra'nın anılarına girmiştim. Burada olmamalıyım.

Elini tutabilirsem geleceğe dönebilirdim belki. Hiç düşünmeden öne atıldım. Afra'nın sorgulayıcı bakışlarını es geçip eline uzandım.

Daha parmak ucuyla dokunamamıştım ki aniden ve sert bir yumruk bu sefer sağ gözüme isabet etmişti.
Başım yana doğru eğilmişti. Bu bu bir şaka olmalıydı.

"Sen ne ayaksın?"

Afra, öfkeli ve şaşkın çıkan sesiyle konuşmuştu. Bu yumruğu beklemiyordum.

"Yumruğunun tadı hiç değişmemiş."

Afra'nın eli hâlâ havada duruyordu anlaşılan vurmalara doyamıyordu küçük hanım.
Sağ gözümü tutarak gülmeye başladım. İki kız da bana kuşkuyla bakıyorlardı. Benim bu kızdan dayak yememe gibi bir şansım yok mu? Benim buradan çıkma gibi bir şansım da mı yok? Benim hiç şansım yok galiba.

"Afra ne diye vurdun adama?"

"Niye vurdum mu? Görmedin mi Ela bana dokunacaktı. Baksana şuna sapık kesin bu!"

Elimle gözümü tutmayı bırakıp, 'ciddi misin?' Dercesine baktım. İlk dilenci san şimdi de sapık. Ne çok yanılıyorsun Afra. Yanında duran kız beni şöyle bir süzünce Afra'ya hak verdiğini anlamıştım. Ben hâlâ bu düştüğüm durumu anlamaya çalışırken, sapık muamelesi görüyordum şu an.

"Neler oluyor burada?"

Eşofmanlı, göbekli bir adam yanımıza gelmişti. Beden eğitimi öğretmeni galiba. O da güzelce beni süzmüştü.

Senin Anılarında Yaşıyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin