"Hayallerimiz Çok"

49 27 116
                                    

Merhabalar 👋
Yeni bölüm yazdımmm, hadi okuyalım 🌸

🎶 UMUT KAYA
-CANIM ÇOK YANIYOR-

"Ayaklarımı yere vurarak, avuçlarımı sıkarak Her zerremi bin bir parçaya dağıtarak En başından toplamak istiyorum kendimi Neyi bekliyorum bilmiyorum Ya öfkemin insanı değilimYa da üzerimde sonbahar yorgunluğu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ayaklarımı yere vurarak, avuçlarımı sıkarak
Her zerremi bin bir parçaya dağıtarak
En başından toplamak istiyorum kendimi
Neyi bekliyorum bilmiyorum
Ya öfkemin insanı değilim
Ya da üzerimde sonbahar yorgunluğu..."
-Murat Ali Ersan-

🌼


8.Bölüm "HAYALLERİMİZ ÇOK"

Okula gelmiştim maalesef. Zamanında berbat geçen Lise hayatımı tekrardan yaşamak zoruma gidiyordu. Tabii ki de dersleri umursamayacaktım. Sonuçta okumak için gelmedim buraya.

Sami amcanın arabasından inerek, sırt çantamın tek kolunu omzuma astım. Hiç özlememişim Liseyi.

"Hadi bakalım geleceğin astroloji uzmanı, dersler sizi bekler."

Şu mesele. Dilimi ek arıları soksaydı da söylemeseydim. Sami amca eğlenerek yüzüme bakıyordu.

"Sen yapma bari amca ya."

"Başka meslek mi yoktu da bunu söyledin sen? Ya da gerçekten istediğin meslek mi?"

Bıkkınlıkla oflayıp, önden yürümeye başladım. "Nasıl istiyorum ama var ya. Yanıp yanıp tutuşuyorum."

Arkadan Sami amcanın kahkahaların duyunca, arkama döndüm hemen. İlk kez bu kadar neşeli görüyordum bu adamı. Hayat neler yaşatmıştı da bu neşeli halleri yok olup gitmişti.

"Tamam tamam, daha fazla bu konu hakkında konuşmayacağım. Dördüncü ders saatinde görüşürüz, iyi dersler."

Kendini toparlayarak, ilerde konuşan diğer hocaların yanına gitmişti bile. Tek kalmıştım. Her zaman olduğum gibi, en güzeli de bu değil miydi zaten?

"Sahir!"

Bana sesleneni görmek için yan tarafıma döndüm. Oğuz. Son model spor arabasını kilitleyip yanıma doğru geldi. Maşallah herkes de çok neşeli.

"Günaydın."

"Günaydın."

"Bugün bayağı farklısın. Az daha tanıyamıyordum seni."

Senin Anılarında Yaşıyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin