Marvolo,
Voldemort yüzünü buruşturdu. Başlık bile tek başına Harry'nin ne kadar kızgın olduğunu açıklıyordu. Önemli olan bu öfkenin kime olduğuydu.
Bu konuda ne mi düşünüyorum? Weasley Ailesi, Dursleylerden sonra tanıdığım tek aile. Petunia Teyze düşünüldüğünde Bayan Weasley benim için anne figürüne uyan tek kadın. Her zaman bana karşı nazikti. Çocuklarına kızsa bile bana asla kızmazdı. Bana noellerde kazak örüp gönderirdi. Ondan aldığım ilk kazak aynı zamanda aldığım ilk noel hediyelerinden biriydi.
Şimdi düşününce... neden bana noelde bir kazak örme zahmetine katlandı? Çünkü Ron ona arkadaş olduğumuzu anlattı. Ron'un ona ve ailenin diğer üyelerine hakkımda daha neler anlattığını kim bilebilir? Bu bilgilerin ne kadarı Dumbledore'un da kulaklarına ulaştı?
Bayan Weasley ile ilk karşılaşmamı düşündüğümde... tren istasyonundaydım. Yolumu tamamen kaybetmiştim çünkü peron dokuzu üç çeyreği bilmiyordum. Ama sonra yanımdan kızıl saçlılar geçti ve çocukların annesi mugglelar hakkında bir şeyler geveledi. İşte o zaman bir büyücü ailesine rastladığımı anlayıp onları takip ettim.
Eğer tüm bu ilk karşılaşma planlanmışsa... Bayan Weasley bilerek yüksek sesle mugglelardan bahsetmişse... sırf dikkatimi çekmek için... Düşündüğümde trende beni bulan Ron'du. Peki ya ondan özellikle beni bulup benimle arkadaş olması istenmişse...
Kahretsin Marvolo! Ron benim ilk arkadaşım. İlk! Sırf bu yüzden yaptığı tüm saçmalıkları affettim çünkü Ron beni kabuk eden ilk kişiydi. Ama tüm bunlar Dumbledore'un planının bir parçasıysa... Lanet olsun Marvolo, bununla nasıl yaşarım?
Ya Ron da işin içindeyse... ya sırf Dumbledore emrettiği için benimle arkadaş olmuşsa? Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum Marvolo, şüphelerin doğruysa bir daha nasıl Ron'a aynı gözle bakarım? Söylesene Marvolo şimdi ne yapmalıyım?
Senin Ruhun...
Voldemort iç çekti ve hemen bir mektup yazmaya koyuldu.
***
Sevgili Ruhum,
Aptal olma Harry. Arkadaşın Ron'un doğrudan Dumbledore'dan emir alarak seninle arkadaş olduğunu düşünmüyorum. On bir yaşındaki bir çocuğun bu kadar büyük bir sırrı saklaması pek mümkün değil. Ayrıca Bayan Weasley ve Dumbledore ne planlamış olursa olsun bunun senin ve arkadaşın Ron'un arkadaşlığıyla bir ilgisi yok. Ron seninle arkadaş olması için yönlendirilmiş olabilir ama arkadaş olanlar sizsiniz. Hiç kimse sırf birileri istedi diye arkadaş olamaz. Kafayı yemeyi ve saçmalamayı kes.
Ama bu çok ince manipülasyonlarla arkadaş olmaları için yönlendirildiği gerçeğini değiştirmiyordu!
Bu kadar düşünecek ne var?
Ha? Uyuz herif bunu gerçekten ona yazmış mıydı?
Sen benimsin Harry Potter. Benim ruhum, benim dengim, benim müttefikim, benim yoldaşım. Ronald Weasley Dumbledore'un manipülasyonları sonucu arkadaşın olmuşsa ne olmuş yani? Arkadaşlık dediğin nedir ki? Elinin altında emrine amade ölüm yiyenlerin, kölelerin, karanlık yaratıkların var. Eninde sonunda arkadaşlık dediğin şey de karşılıklı çıkar ilişkisi değil midir? Tüm saydıklarıma bir karşılık vermeden sahipsin. Hiç bir ölüm yiyenim, kölem ve karanlık yaratıklarım beklentiyle sana yaklaşamaz. Onlar benimler ve benim olan her şey elbette senin. Tüm bunların yanında basit bir arkadaşlık ilişkisi nedir ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin
FanfictionBeşinci senenin sonunda Voldemort, Harry'nin bedenini ele geçirmek istediğinde bir şey keşfeder. Harry Potter onun hortkuluğudur ve bu her şeyi değiştirir.