Sevgili Marvolo'm,
Seni çok özledim.
Sayende bu yaz ilk kez Dursleylerin evine dönmediğim için memnunum. Ancak... Seni özledim. Farkında olmadan hayaller kurmaya başladım. Kendimize ait bir evimizin olduğu... çok büyük bir eve gerek yok bize ait olsun, bizim olsun yeter. Biliyorsun, hiç kendime ait bir evim olmadı.
Onunda olmamıştı. Yetimhane, Hogwarts, kiralık odalar, oteller... Şu an bile Malfoy Malikanesi'nde kalıyordu. Şu ana kadar bunun eksikliğini hiç hissetmemişti. Şimdi... Tamda şimdi yuvam diyebileceği bir yerin hasretini çekiyordu. Harry Potter... bir şekilde onu değiştiriyordu.
Evimizin mutlaka bir bahçesi olmalı. Petunia Teyze'nin bana yüklediği işler arasında en sevdiğim her zaman bahçeyle ilgilenmekti. Bu sefer bahçem, bahçemiz benim zevkime göre dikilmeli. Kusura bakmayın bayım ama bu konuda size söz hakkı tanımıyorum. Bahçe benim.
Güldü. Sanki bahçeyle ilgilenmeye çok meraklıymış gibi...
Bahçemizde zambaklar olmalı. Zambaklar, güller, papatyalar, menekşeler...
Neden bu kadar muggle düşünüyordu? Ona sihirli bitkiler de olduğunu hatırlatmalıydı.
Ah Marvolo, geleceğimizi sabırsızlıkla bekliyorum.
Bende sevgilim... bende...
Çaresizce seni özlemekten başka ne yaptığımı soracak olursan, oldukça sıkılmaktayım. Dumbledore artık neredeyse reşit olduğumu ve yoldaşlık toplantılarına katılabileceğimi söyledi. Her hafta toplanmalarına rağmen inan ki hiç bir ilerleme kaydedemiyorlar. Dumbledore yoldaşlık üyelerine hortkuluklarından bahsetmedi. Onları paniğe sürüklemek istemiyormuş. Hortkuluk avlamak sadece bizim görevimizmiş.
Hortkuluklardan bahsetmişken Regulus Black'in odasının önünden geçtim.
Kaşlarını çattı. Orion'un evi yoldaşlık karargahı mı? Eski dostu mezarında ters dönüyor olmalı.
Ve aklıma geldi. Hortkuluk ne için bu evde olmasın?
Olabilir mi?
Ev oldukça büyük. Sonuçta Weasley Ailesi ve kalacak bir yeri olmayan yoldaşlık üyelerine ev sahipliği yapıyor. Bu arada ev bana ait olmasına rağmen kimse buraya taşınırken fikrimi sorma zahmetine katlanmadı. Bende ev cini Kreacher'a evde hiç karanlık büyüyle büyülenmiş bir madalyon olup olmadığını sordum. Sirius'tan bana miras kalan şeylerden biri de ev cini. Dolayısıyla sorularıma doğru cevap vermek zorunda. Ve bil bakalım ne oldu?
Madalyonu buldu mu?
Doğru bildiniz efendim. Size gönderdiğim kutunun içinde Slytherin'in Madalyonu var. Beni seviyorsun, öyle değil mi?
Hem de nasıl!
Ah sevgilim, keşke yanında olsaydım, keşke öpücüklerle madalyonu bulmamı kutlasaydık.
Neden!? Neden ona bunu yapıyordu!
Marvolo'm, eşim, yoldaşım, sevgilim, senden doğum günün için tek bir isteğim var. Kaçır beni!
Hafif bir kahkaha attı.
Doğum günüm için tek isteğim bu. Ancak! Evlilik yıldönümümüzde bu kadar kolay kurtulamazsın. Bu bizim ilk evlilik yıldönümümüz. Şimdiden senin hediyeni düşünüyorum. Sende benimkini düşün.
İttifak kurdukları gün evlenmişlerdi, öyle değil mi? Ağustos'ta olduğundan emindi. Ama... tam olarak hangi tarihti? Eğer tarihi hatırlayamazsa Harry onu öldürürdü. Daha sonra elbette diriltirdi ama ölümü kesindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin
FanfictionBeşinci senenin sonunda Voldemort, Harry'nin bedenini ele geçirmek istediğinde bir şey keşfeder. Harry Potter onun hortkuluğudur ve bu her şeyi değiştirir.