10

1.4K 155 140
                                    

Ah Marvolo,

Beni hayal kırıklığına uğratmadın. Senin hatan bile değildi. İkimizin de değildi. Muggle yetiştirilmiş melezler olarak hala sihir hakkında bilmediğimiz o kadar çok şey var ki! Eminim sihir üzerine yaptığın tüm çalışmalarda asla evlilik yeminleri üzerine çalışmadın. Özellikle de evlenmeyi düşünmediğin için.

Eh, doğruydu.

Senin de dediğin gibi seninle evlenmek dünyanın sonu değil. Hatta yaşıtlarımı ve onların aşk söz konusu olduğunda yaptığı saçmalıkları görünce seninle evlendiğime şükrediyorum bile. Böylece bu saçmalıktan uzak durabilirim. Gerçekten nasıl bu kadar kafayı aşkla ve birileriyle sevgili olmakla bozabilirler. Nasıl tek dertleri bu olabilir? 

Gülümsedi. Biliyordu, Harry'sinin yaşıtlarının aksine aklı başında olduğunu biliyordu.

Daha birkaç ay önce bakanlıkta görüldün ve geri döndüğün resmen kabul edildi. Ancak -kıkırdayarak yazıyorum ki- yaşıtlarımın umurunda bile değilsin. Tek dertleri kimin kiminle sevgili olduğu ya da olacağı.

Gözlerini devirdi. Akılsız gençler! Neyse ki Harry'si onlar gibi değildi.

Arkadaşlarım -umarım- Ron ve Hermione birbirlerinden hoşlanıyorlar. Bence dördüncü sınıftan beri. Ama bunu asla birbirlerine itiraf etmiyorlar. Aralarında üçüncü tekerlek gibi sevgili kavgalarına maruz kalıyorum ama sevgili bile değiller. Daha kötüsü Ron bu sene bir kızla çıkmaya başladı. Kız... nasıl desem... biraz... şıp sevdi? Her neyse kesinlikle Ronla Ron'a aşık olduğu için çıkmıyor. Daha daha kötüsü çok vıcık vıcıklar... Her yerde ve her zaman öpüşüyorlar! Ron gelip bana fazla öpüşmekten dudaklarının şiştiğini şikayet etti!

Elbette Hermione de tüm bunlara şahit oluyor ve kalbi çok kırılıyor çünkü Ron'un aksine duygularının farkında. Ama... ama.. aşk, döneminin en zeki cadısı olan arkadaşımı aptallaştırdığı için sırf Ron'u kıskandırmak adına Slughorn'un partisine Cormac adında bir çocukla birlikte gitti. Çocuk o kadar salak, o kadar narsist ki!

Gözlerini kırpıştırdı. Neden? Sadece neden? Neden Harry'nin arkadaşlarının aşk hayatları hakkında okumak zorundaydı?

En kötüsü de ne biliyor musun? Benden hoşlananlar! Hiç biri beni ben olduğum için sevmiyor. Hepsinin gördüğü yaşayan çocuk. Kahraman Harry Potter. Seçilmiş kişi. Bundan bile daha kötü olansa Ron'un kız kardeşinin de benden hoşlananlar arasında olması. Bayan Weasley hakkındaki gerçekleri öğrenene kadar kendimi Weasley ailesinin bir parçası olarak gördüm. Yani kız benim için de en az Ron için olduğu kadar bir kız kardeş. Ona karşı duygular beslemem imkansız. Ancak Ginny bunu aşmayı hala başaramadı. Arkadaşlarımdan Dean ile çıkıyor ama onu değil, beni seviyor. Bu Dean'e haksızlık değil mi? Beni aşabilmek için onu kullanıyor. Bu çok yanlış.

Weasley Ailesinden gerçekten hoşlanmıyordu. Bir gün ellerine düştüklerinde... Ah bir düştüklerinde...

Ah, aşk tam bir saçmalık!

Hey! Sanki mektubunda bu konuda deneyim sahibi olduğunu yazmıştın. Şaka yapıyorsun, bir sevgilin oldu mu? Bunu bana mutlaka yazman lazım. Mektubunu bekliyorum.

Gözlerini devirdi. Belki de Harry'si yaşıtlarından o kadar da farklı değildi. Ah, bu iyi bir şeydi. Genç yeterince acı çekmişti. Yeterince farklıydı.

Ah, unutmadan. Dumbledore tatilde bir yerlere seyahat ediyor ve o geri dönene kadar derslere devam edemeyeceğiz. Neresi olduğunu sordum ama Snape cevap vermedi. Adamın her zamanki gariplikleri. Bir de sen sor, eminim sana cevap vermekten de kaçamaz.

Sen BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin