"Efendim,bir takımdan öte daha büyük dertlerim var."
Harry karşısındaki kısa boylu adamın tiz bir şekilde ona karşı söz almasını izledi."Mr.Potter,görme kaybınız yüzünden bu oyuna olan ön yargınızı anlayabiliyorum. Size bunu zorlamak beni ne kadar üzüyor bilmeniz isterim."
Harry adamla aynı fikirde olduğunu sanmıyordu. Sonuçta kısa boylu adam yüzündeki gülümsemeyi her geçen saniye büyütüyordu."...Hak verin,Mr.Potter yıllardan beri o kupa Profesör Snape'ten bir an olsun uzak düşmedi. Her türlü atağımızda kendi öz babanız bile yıllar evel arayıcı boşluğumuzdan faydalanmıştı. O maçı unutucak değilim...İlk maç Gryffindorlarla olacak. Kabul etmelisin ki bir Potterı Profesör Mc Gonagall'a karşı kulanmak ne denli bir gurur olur?"
"Siz Profesörler bu oyuna fazla kapılmış gibisiniz"
Harry ağzından çıkan hayret dolu kelimelerle kısa boylu adam iç geçirdi."Ravenclaw'lar zekayı isteyen her derste belli bir fark ortaya koyabiliyordu. Büyü becerisi ise pratiklerle iyileşebiliyordu. Ama Quidditch....Bir defa 200 puan fark attığını bile gördüm"
Kısa adamın parlak yüzüne karşı iç geçirdi.
"Başka bir şansım yok değil mi?"
Adam usulca başını sallarken konuşmak için dudaklarını araladı."Takıma kaydınız oluştu,Mr.Potter..En azından bir yıl takımda olsanız bile binanıza epey bir katkı sağlayacaksınız."
Harry iç geçirirken konuşmak için dudaklarını araladı."Bana boş geçen KSKS derslerine kimin geleceğini söylerseniz gururla bir yılı kabul ederim"
Harry'e karşı kaşlarını çatan kısa boylu adam söz aldı"Okul açılalı birkaç gün oldu,Mr.Potter..Alt tarafı iki ders kaybınız var.."
Adamın çenesini okşamasıyla Harry tek omzunu silkti."İki ders kayıp,Profesör Flitwick."
Harry'in sesindeki vurguyla kısa boylu adam sandalyesine tırmandı."Bunu açıklamak bana düşmezde...Üstelik Mr.Lupin ve Mr.Black'e olan yakınlığınla biliyor bile olabilirsin..Bu sene alacağımız Profesör pek tekin biri çıkmadı. Bakanlıktan her Profesör'ümüzün sabıka kayıtlarına bakınıp okula alımı gerçekleşir. Lupin ve Black eşliğinde birçok seherbaz ile Profesör'ümüzün durumu tekrar gündeme geldi. Bu sefer o kadar temiz görünmedi bize de aile birliğine de. Kimin geleceği hakkında ise en ufak bir fikrim yok"
Harry dudaklarını birbirlerine bastırdı ve başını onaylarcasına salladı. Elindeki süpürgeyi omzuna yaslarken ayaklandı.
"Bana duyduğunuz güven gururumu okşattı,Profesör. Binama layık olmaya çalışacağım."
Harry karşısındaki adamın yüzündeki memnuniyetin daha da büyüdüğünü görürken keyiflendi. Burun kemerindeki kara çerçeveli gözlüğünü geriye doğru iterken kapıya yöneldi. Profesörünün yüzündeki sırıtışla sandelyesine kurulmasına karşı yavaş adımlarla odayı terk etti.Koridora çıkınca kimsenin varlığını hisedemezken kaşları çatıldı. Hafta içi oldukça kalabalık olması gereken bir koridorun bomboş kalması hayra elamet değildi. Hızlı adımlarla görüşünün izin verdiği kadarıyla merdivenlere tırmanmaya koyuldu. Kendi binasını aramaya koyulurken oldukça sert bir şekilde birine çarparken tutuğu nefesini bıraktı. Birine çarpıp elindeki herseyin düşmesine neden olması utanç vericiyken karşısına kanlı canlı birinin çıkması umut vericiydı.
"Görmüyor muydun?"
Harry sesin geldiği yöne doğru eğilip düşen onlarca kalın kitaplardan toplamaya koyuldu"Benim bunun için gerekli mazeretim var..Ama senin yok gibi."
Harry karşısındakinin başını kaldırır kaldırmaz onu tanırken kızın vücut sıcaklığının tırmanışını fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᵐᵃᵍᵘˢ ᶜᵃᵉᶜᵘˢ
Teen FictionRegulus Black,Potterlara ihanet ile tutuklanan abisini duyunca ilk işi yıllardır kaçtığı büyücülük dünyasına geri dönmekti. Abisini Azbakandan kurtaracak daha sonra tekrar kapalı kapılar arkasına saklanacaktı. Potterların geride bıraktığı oğlan çoc...