"Bunlar...buradan siktirip gitmemize yeter de artar."
Kumral adam kaldırdığı birkaç parşömen sayfasına bakınırken boş yataklardan birine geçti. Harry birkaçını daha küçük bir asa hareketiyle sakladığı yerden çıkarırken Sirius bir çizimin üzerine eğildi."Kreacher?"
"Hain..olmalı"
Siriusu basitçe yanıtlayana karşı Sirius başıyla onaylamadı."Bunu Regulusa yapmaz,Aylak."
Bağdaş kurup otururken karmaşık çizilmiş birkaç şeyi ayırt etmeye çalışıyordu."Görülerinden bu kadarını...
beklemiyordum"
Harry omzunu silkerken söz aldı."Zihninden özellikle kaçınıyorum. Bu sadece birkaç silik anı gibi."
Remus parıldayan bir kupayı seçtiğinde gözlerini kıstı."Bu tanıdık geldi...Şey değil mi?"
"Büyücü Turnuva Kupası."
Sirius parşömeni kavrarken konuşmak için dudaklarını araladı."Büyük büyük büyük amcam bu turnuvada ağır yaralanmıştı. Bir kolu eksikti galiba.. Kupanın çok eski bir sürümü kasada. Bu yarışmayı nasıl oynatacaklar ki?"
Sirius gri gözlerini kısarken kupadaki farklı bir renge kaşlarını çattı."Bana biri bu yüzden ölecekti deme"
"Kim olduğunu bilmiyorum ama Voldemort emrindekilere can kaybını önemsemediğini söyledi. Çocuk bile olsa...Sonra Sihir Bakanlığı...Orada ne dönüyor bilmiyorum"
Sisli bir orman,kanlı kupa ve küreye benzer birkaç parşömenin ardından Remus dişlerini sıktı."Bu herif kaç yılın hesabını yapıyor?"
Şaşkınlıkla söylediklerine hak veren yanındaki ikiliye Harry ayaklandı. Asasını tekrar sallayıp parşömenlerin boyutlarını küçültüp eski yerlerine koydu. Bununla beraber Sirius ve Remus ayaklanırken dalgalı saçlı adam söz aldı."Son üç ay Harry,yazın eğitimlerini sıkılaştırmak gerekli. Özellikle düellolar...Seninle ilgili birkaç fikrim var. Bayılacaksın."
Sırıtması ile tamamen farklı fikirlerde olduğunu kanıtlıyordu."Merhamet ?"
"Hiç olmadığı kadar"
Remusun cevabıyla yazın yorgunluğu şimdiden üzerine binmişti. Bu onun ayaklanıp amcalarını geçirme gereksinimi unuturdu.''Zahmet etme kendimi tehlikeye de atayım deme,Harry.Unutma burada kimseye güvenmemelisin."
"Özellikle kızıl ve kızıl olabileceklere "
Siriusun dediklerine göz devirirken ikili çocuğun saçlarını karıştırıp girdikleri odanın kapı kolunu kavradı.Iki adam müdürün şöminesine doğru yol alırken Harry yavaş adımlarla odasındaki yatağında uyumaya niyetlendi.
"Potter?"
Oda arkadaşı içeri girerken Harry sessiz kaldı. Fazlasıyla yorgun hissediyordu kendini ve birkaç binadaşıyla uğraşacak gücü kendinde bulamıyordu."Uyandırmak istemezdim ama maça çağrılıyorsun. Yarım saate ezmemiz gereken birkaç porsuk var."
Harry oflayıp çocuğu onaylarken bir an önce bu yılın bitmesini diledi.-
"Harry! Bu sene geçen seneden farklı olacak,bak diyorum sana."
Kolundan kavrayıp yönlendirmeye çalıştığı arkadaşı ile sırıtan kıza Harry cevap verdi."Lanetli kitaplarla karşılaşmıyoruz yani?"
"Sanmıyorum..yani umarım"
Kıza karşı sırıtırken boş koridorda hissettiği ile arkasını döndü."Orada kim var?"
"Hadi ya,sözlerimin üzerinden daha birkaç dakika bile geçmedi!"
Harry çatık kaşlarıyla kıza karşı ifadesini zorlukla korurken duyduğu birkaç kalp atışının ardından o kişi söz aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᵐᵃᵍᵘˢ ᶜᵃᵉᶜᵘˢ
Teen FictionRegulus Black,Potterlara ihanet ile tutuklanan abisini duyunca ilk işi yıllardır kaçtığı büyücülük dünyasına geri dönmekti. Abisini Azbakandan kurtaracak daha sonra tekrar kapalı kapılar arkasına saklanacaktı. Potterların geride bıraktığı oğlan çoc...