Aradan geçen birkaç saatten sonra Jungkook uyanmış, şifacının verdiği kremlerle ona teşekkür edip Jimin'in peşine düşmüştü. İkili beraber yolda yürürken kimse konuşmuyordu.
Jungkook'un attığı her adımda şaşkınlığı biraz daha artarken Jimin fark ettirmeden onun değişen yüz ifadelerine bakıyordu. Jungkook'un güzelliği inkar edilecek türden değildi.
Jimin, geldikleri iki katlı evin kapısını çalmış, kısa sürede açılan kapıdan Jungkook'un yaşlarında genç bir kız onları karşılamıştı. Bakışları önce Jimin'de daha sonra ise arkasında sessizce duran yaralı genci bulmuştu.
"Oppa?"
"Yeri içeri girelim sonra anlatırım. İçeri geç Jungkook"
Jungkook, Jimin'i onaylayıp sessiz adımlarla kapıdan içeri girmişti. Peşinden içeri giren Jimin'in yönlendirmesiyle salona geçmişti. O sırada ellerini havlu ile silerek mutfak olduğu tahmin edilen yerden çıkan yaşına göre genç ve güzel kadını görmüştü.
"Jimin, sen bu saatte gelmezdin ne oldu oğlum. Hem misafirimiz kim?"
"Bilmiyorum anne, seni sordu bende onu buraya getirdim. Bize neler olduğunu kendisi anlatır."
Aradığı kadının Jimin'in annesi olduğunu öğrenen Jungkook şokla onlara bakarken diğer üç kişi ise ona merakla bakıyordu. Seul-ki, sıcak bir tebessümle Jungkook'u içeri davet etmiş, hep beraber salona geçip oturmuşlardı.
Bir süre Seul-ki, genç omega'nın yarası ile ilgili sorular sormuş ve onunla tatlı bir şekilde ilgilenmişti. Daha sonra Jungkook, konuşması gerektiğini anlayınca dudaklarını diliyle ıslatıp konuştu.
"Ben.. ben Noyan sürüsünden geldim, daha doğrusu kaçtım. Ailem, omega olduğum için beni küçük görüyor, evlenmem için baskı yapıyordu. Yengem Yona, sizin isminizi verip buraya gelmem gerektiği söyledi"
"Ne demek beni küçük görüyor, evlilik için baskı yapıyorlardı!"
Jungkook'un anlattıklarına öfkelenen Jimin hızla yerinden kalkıp konuştu. Ani tepkisi yüzünden herkes afallasa da Jungkook, kendisini toparlayıp göz devirerek yanıtladı onu.
"Tek seferde anlamadığına göre sorunun var sanırım, ne anlattıysam o işte."
Jimin, konuşmak için dudaklarını aralarken Seul-ki hızla araya girip "ya nasıl ailen seni istemediğin bir evliliğe zorlar aklım almıyor, sende iyi yapmışsın kaçmakla evladım" diye konuşmuştu.
Jungkook, karşısında annesi yaşında olan kadının anlayışına buruk bir tebessüm sunup iç çekti. Herkesin yüzünün düştüğünü görünce ise ortamı yumuşatmak için tatlı tatlı konuşmaya başladı.
"Evet maalesef. Benim gibi güzel, alımlı ve zarif bir omega'yı beceriksiz kurtlara nasıl yakıştırırlar aklım almıyor, bende gelecekteki Alfa'm için kaçtım kurtardım kendimi."
Seul-ki ve Yeri, Jungkook'un sevimli yakınmasına karşı kahkaha atmaya başlarken Jimin'in beyninde aynı cümleler yankılanıyordu.
-Alfa'm için dedi..
-Alfa'm için dedi..
-HAYIR. O BİZİM!
Jungkook'un söylediği 'alfam için' cümlesinden sonra Jimin'in gözlerinde aniden mavilikler belirmişti. Bu durumu kimse fark etmese de Jimin'in omega kız kardeşi Yeri görmüştü.
Etrafa yayılan yoğun feromon kokusu Jungkook dışındaki omegaları rahatsız ederken bayan Park yanında oturan oğlunun karnına dirseğini geçirip kendine gelmesini sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORLORN-JİKOOK (Beklemede)
FanfictionOmega Jeon Jungkook, Noyan sürüsünden kaçarken kendini Delta Park Jimin'in lideri olduğu Park sürüsünde bulur. "Ne işin var bu sürüde omega?" "Sanane! Canım sıkıldı kaçtım, geldim." Sememin Ukekook Mpreg Omegaverse DeltaxOmega Fantastik