8. bölüm

608 84 91
                                    


Bilgilendirme; bilirsiniz omegaverse evrenini yazar kendine göre şekillendirir, o yüzden kendi hayal dünyama göre yazdım ve lütfen yorum yaparken bunu göz önünde bulundurun.

Smut okumak istemeyenler için o kısıma işaret koyacağım ordan okumayı kesebilirler ama pişman olacaklarını garanti ederim 🤭

İyi okumalar 🧚‍♀️

.

.

.

Bazen insanların aptal olduklarını kanıtlaması için çok da büyük şeylere gerek yoktur, tek bir hareket yeterdir. Bazen ise acıma duygusunu hissetmen için karşında sevdiğin birinin olmasına da gerek yoktur, düşmanın olsa da acırsın.

Neden mi? Çünkü asla yapmaması gereken birşeyi yapmıştır o kişi. Min-ho'nun yapmaması gereken bir şeyi yaptığı gibi..

Sinirle konuşup öne atılmaya, Jungkook'u yanına çekmeye çalışmıştı, hemde delta'nın gözleri önünde?

"Bu saçmalık yeter! Omegamı alıp gideceğim!"

Sinirle öne atılarak bağırdı alfa, anında odayı dolduran keskin kokuyla adımları olduğu yere çakıldı ve uzattığı eli havada kaldı. Delta kurdu Jimin'in benliğini ele geçirmeye çalışırken tırnakları sivreldi ve beklemeden alfa Min-ho'nun göğsüne pençesini geçirdi.

Jungkook dışında orda bulunan herkes delta'nın saldığı ağır feromon kokusu yüzünden nefes almakta zorlanmış, karşısında gelişen olay yüzünden gözleri şokla açılmıştı.

"BENİM OMEGAMI KİMSE BENDEN ALAMAZ!!!"

Jimin, delta sesiyle bağırırken Jungkook'un aylardır doğru düzgün hissedemediği omegası içinde hareketlenmeye başlamıştı. Omega ilk defa sahiplenildiği için heyecanlanıyor, mutlulukla uluyordu.

"Jungkook, Jimin'i sakinleştir lütfen, yoksa hepimiz boğulacağız."

Kısık sesle konuştu Taehyung. zorlukla nefes alıyor, bacakları hareket edemiyordu. Hamile omegası yere yığılmış derin nefesler alırken korkuyla bedeni titriyordu. Jungkook, başını sallayıp onayladı ve Min-ho'ya karşı tekrar hamle yapmak isteyen bedenin beline kolları sardı.

"Delta dur! Lütfen yapma, lütfen..."

Derin hırıltılar kesilmiş, Jimin kimseyi umursamadan arkasına dönüp Jungkook'a bakmıştı. Sert kokusunu geri çekerken yanaklarına avuçlarını sarıp inci gözlerine baktı.

"iyi misin omegam? Bir şey olmadı değil mi?"

"O-lmadı, olmadı merak etme. Sadece sakinleş."

Jungkook anında Jimin'in elini tutup tebessüm etti. İlk defa biri ona omegam diye hitap edince kendisi de kurdu da mutlu olmuştu. Delta Jungkook'un yanaklarını okşarken Taehyung'un yaptığı uyarıyla alfa Jeon, Min-ho'ya yardımcı oldu ve hep beraber dışarı çıktılar.

Taehyung ise omegasını dışarı çıkarınca onunla ilgilenmiş ve daha sonra ise alfa Jeon'la konuşup Min-ho ile sürülerine dönmesinin daha iyi olacağını söylemişti. Tâbi o sırada Min-ho baygın halde tedavi görüyordu.

O sırada içerde yanlız kalan ikiliden Jimin, kurdu ile savaş içerisindeydi. Jungkook'un yanaklarını okşarken burnunu mor rengin gölgelediği siyah tutamlarda gezdiriyordu. Nar çiçeği kokusunu derince içine çekerken hırıltılı sesiyle konuştu.

"Omega'm... O adamı istemiyorsun, benimsin değil mi?"

"Onu istemiyorum, kimseyi istemiyorum. Sadece seni istiyorum hyung.."

FORLORN-JİKOOK (Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin