9. bölüm

598 87 59
                                    

İyi okumalar 🧚‍♀️

.
.

Feromonları bir delta'yı bile itaat etmeye zorluyorsa demek ki sıradan bir omega değildi.. sanırım şuan altında kıvrandığım çocuk efsanelerde, delta'lardan sonra dünyaya gelen nadir omega'lardandı.

Jeon Jungkook efsanelerin kurtarıcı olarak adlandırdığı tek tür olan omega'ydı ve benim ruh eşimdi...

Ve şuan sanırım bana zorla sahip olacaktı... Lanet olsun! Çok SEKSİ!!

~~

Kalabalık ev, çeşitlerle donatılmış masa ve kahkaha sesleri..

Park Seul-ki balayından dönen kardeşi Namjoon ve eşi Seokjin için en güzel yemeklerini, tatlılarını yapmış ve masayı donatmıştı. Yoongi ve Taehyung'u da çağırmış, Yeri ve erkek arkadaşı Luhan' da dahil hep beraber yemek yiyorlardı.

Jimin ise.. O hâlâ omega'sı ile ilgileniyordu?

"Hâlâ Jimin'in eşini bulduğuna inanamıyorum."

Yüzünden okunan şaşkın ifadeyle kaçıncı söylenişi olduğunu kendi bile sayamamıştı.. öyle ki Seul-ki ve Seokjin'in bakışları birleşince yüzlerini buruşturmuşlardı.

"Dedim ya, şuan omegası ile birlikte Jimin'in evindeler. O yüzden sakın diyim Namjoon.. oranın yakınından bile geçmeyin."

"Tamam Nuna, tamam."

Seul-ki, kardeşini uyarmıştı kesin bir dille. Evleri şuan tadilatta olduğunu için rahat rahat sevişmek adına Jimin'in evine gideceklerini biliyordu ve en başından uyarısını yapmıştı. Kimsenin oğlunu ve eşini rahatsız etmesini istemiyordu. Her ne kadar Jimin'i 'korunun çocuk için daha erken' diye uyarmışsa da torunu olmasını çok istiyordu.

Küçük çaplı uyarıdan sonra herkes yemeğini yemeye devam ediyordu.
Taehyung, Luhan ve Yeri ile sohbet ederken Yoongi kıtlıktan çıkmış gibi her bulduğunu ağzına tıkıyordu. Hamilelik dönemi çok iştahlı geçecek gibi görünüyordu.

Taehyung, arada eşinin hareketlerine tebessüm ve aşkla bakarken Seul-ki anne şefkatiyle Yoongi'yi gözetliyor, iyi yediğinden emin olmak istiyordu.

Yoongi. Ailesiyle yaşadığı araba kazasında henüz altı yaşındayken kazadan sağ kurtulan tek kişiydi. Annesi, babası ve ikiz kardeşleri olay yerinde can verirken Yoongi saatlerce yağmurun altında, tutmayan bacakları ve cansız bedenlerle birilerinin gelip onları kurtarmasını beklemişti.

Daha sonrası ise omega'nın bacakları tutmadığı için akrabaları onu yurda vermişlerdi ama Seul-ki, bu haberi öğrendiğinde hemen gitmiş ve Yoongi'yi nüfusuna almıştı. O zamanlar henüz hayatta olan eşiyle ailelerinin yeni üyesini çok sevmiş ve asla kendi çocuklarından ayırmamışlardı.

Aradan seneler geçtikçe Yoongi çok güzel bir omega olmuş ve sürüye yeni taşınan Taehyung'un aklını başından almıştı. Peşinden çok kişiyi koşturmuştu ve sonunda Taehyung'a gönlünü kaptırmıştı. Şimdi ise mutlu bir evliliği vardı ve yakında baba olacaktı.

Yoongi, Park ailesi için çok değerliydi. Bir evlat, bir kardeşti. Şimdi ise sevdiği adamla evlenmiş, karnında bebeği ile kendi ailesini kurmuştu.

Önündeki tabakta olan bakışlarını kaldırıp bayan Park ile göz göze gelmiş ve tebessüm etmişti. Su'yundan büyük bir yudum alıp konuşmuştu.

"Birşey mi oldu anne? Neden öyle bakıyorsun?"

"Çok güzelsin sen.. sana bakarken güzelliğinde kayboluyorum oğlum.. Şimdi birde senden bir parça olacak.."

FORLORN-JİKOOK (Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin