"Ben Noyan sürü liderinin oğlu Choi Min-ho, buraya babasıyla birlikte omegamı almaya geldik."
"Omegan mı?"
Jimin, tek kaşını kaldırıp merakla sormuştu, omegasının bu sürüde ne işi olurdu ki? Bay Jeon'un ise bakışları sertleşince Jimin merakla baktığı yeri takip etmiş ve arkasında dolu gözleri ile bekleyen Jungkook'u görünce içi titremişti. Olamazdı değil mi?
"Ben Jeon Jin-ho, buraya alfa'sı ile oğlum Jungkook'u almaya geldik."
..
Jimin'in kulakları uğulduyor, gözleri seğiriyordu, delta kurdu ise pençesini göğsüne geçirip iki büklüm olmasını sağlıyordu. Ama Jimin'in neler olduğunu, gerçekleri öğrenmesi için güçlü olması gerekiyordu. Benliğini kurduna veremezdi hemen.
"İçeri geçelim, orda konuşalım."
Sakin bir tavırla bu cümleleri kurup arkasını dönse de göğsü daralıyordu. Arkasını dönünce bakışları Jungkook'u bulmuş, sessiz kalması daha çok çıldırmasına sebep vermişti.
Tamam Jungkook'un ailesinden kaçtığını biliyorlardı ama bir alfa'sı olduğunu kimse bilmiyordu, rahatsız etmemek adına da sormamış, Jungkook'un kendisinin anlatmasını beklemişlerdi.
Jimin, bakışlarını gözleri dolu dolu kendisine bakan omegadan çekip peşindeki misafirlerle içeri girdi. Taehyung'da onların yanındaki yerini alırken Jungkook'a yaklaşmak üzere olan Min-ho'nun önüne geçmişti Yoongi.
"Seni çok özledim omegam-"
"Ben senin omegan değilim!"
Duyduğu cümlelerle Jimin'in sert bakışları Min-ho'yu bulmuş ve alfa'nın korkarak içeri girmesine sebep olmuştu. Misafirleri odasına buyur ettikten sonra Taehyung'a onlarla ilgilenmesi gerektiğini söyleyip peşinden gelen Jungkook'un bileğinden tutarak sürü evinin az ilerisinde olan parka doğru yürümüştü.
Öğle saatleri, güneşin etrafı kavurduğu bir vakitte oldukları için çocuklar şu an gölgelik bir alanda oynuyor olmalılardı, çünkü parkta kimse yoktu. Bu ikisinin de işine gelirken Jimin tuttuğu bileği bırakıp bakışlarını birleştirdi.
"O adam için değil... Onun için beni reddetmiş olamazsın, onun için benden uzak duruyor olamazsın. Onu istemediğini anladım ama ne zaman gerçekleri anlatacaktın Jungkook?"
"Hyung... Ben-"
"Hyung'unu sikim Jungkook! Seni dinliyorum!"
Gözlerini kapatıp derin bir nefes almıştı omega. Ailesini, olanları başından beri anlatmıştı, şimdi ise utandığı için delta'nın yüzüne bakamıyordu. Ailesinden, onu bu duruma düşürmelerinden utanıyordu.
Jimin iç çekip Jungkook'u kolundan tutarak göğsüne çekti, kollarını etrafına sarıp sıkıca sarıldı. Jungkook, sanki bunu bekliyormuş gibi başını göğsüne yaslayıp ağlamaya başladı. Günlerdir içinde verdiği savaş ve kurdu yeterince canını yakıyordu, birde babası ve Min-ho belası çıkmıştı.
"İstemiyorum, onlarla gitmek istemiyorum Jimin... beni onlara verme lütfen."
"Vermeyeceğim, istemediğin sürece kimse seni benden alamayacak!"
.
.
.
.
."Hadi sevgilim, acele et!"
Sabırsız bir tonda bağırdı alfa, yola çıkmaları gerekiyordu ama o kaç dakikadır omegasını bekliyordu. Namjoon, Park Seul-ki'nin kardeşiydi ve kısa süre önce omegası Seokjin ile evlenip balayı için ülke dışına çıkmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORLORN-JİKOOK (Beklemede)
FanfictionOmega Jeon Jungkook, Noyan sürüsünden kaçarken kendini Delta Park Jimin'in lideri olduğu Park sürüsünde bulur. "Ne işin var bu sürüde omega?" "Sanane! Canım sıkıldı kaçtım, geldim." Sememin Ukekook Mpreg Omegaverse DeltaxOmega Fantastik