"Saçmalık, yok öyle birşey!"
Alnındaki ağrıyı, göğsünü delen kurdunu umursamadan düştüğü yerden kalkıp hızla karşı çıkmıştı omega. Böyle birşey olmazdı, bir başkasına bağlanıp ömrünü ona adayamazdı.. öyle olmasını isteseydi babasını dinler, Min-ho ile evlenirdi zaten?
Delta ise şaşkınlıkla karşısındaki bedenin tepkilerini izliyordu. Jungkook, onunla aynı düşünmüyor muydu yani?
"Jungkook-"
"İşimiz bittiyse eve gidelim hyung, bu konuyu da bir daha açma."
Delta kurdu üzüntüyle köşeye sinmiş, Jimin ise kırılan kalbini göz ardı edip onaylamıştı Jungkook'u. Diretmesinin bir anlamı yoktu, karşısındaki beden konuşulmasından bile rahatsız ise kurtlarını mutlu etmek için birlikte olmaları saçmalık olurdu zaten.
"Çıkalım.."
İkili ard arda sürü evinden çıkmış ve düşünceli bir şekilde yürüyerek Park'ların evine varmışlardı. Jimin, açılan kapıdan içeri girip annesine kısa bir sarılma verip hızla odasına çıkmıştı.
"Birşey mi oldu oğlum, Jimin'in neyi var?"
"Bilmiyorum Seul-ki anne.."
"Tuhaf... Neyse siz elinizi yıkayıp yemeğe geçin de ben Jimin'e bakayım."
Bayan Park şaşkınlık ile Jimin'in arkasından sorarken Jungkook yanıtlamıştı. Olanları anlatamazdı, o yüzden birşey bilmiyormuş gibi davranmak zorundaydı. Seul-ki ise oğlunun gerçekten bir sorunu olduğunu anladığı için Yeri ve Jungkook'a yönelik konuşup yukarı çıktı.
Kısa sürede odanın önüne gelmiş, kapıyı tıklatıp onay aldıktan sonra içeri girmişti. Jimin, üzerini değiştirmiş bir şekilde etrafa dağıttığı kıyafetleri toparlıyordu. Seul-ki kapıyı ardından kapatmış ve oğlunun karşısına geçmişti.
"Neyin var annem, kötü birşey mi oldu?"
"Hayır annem bir sorun yok."
Oğlunun güzel yüzüne bakıp şefkatle sormuştu, Jimin ise umursamaz bir şekilde omuz silkip elindeki kıyafetleri banyo sepetine atmıştı. Ellerini yıkayıp kurularken Seul-ki onu izliyordu.
"Neden yüzün asık o zaman?"
"Yorgunum ve sürü evinde bazı belgeler kayıp, o yüzden moralim bozuk. Merak etme annem düzelirim birazdan."
İşini bitirip banyodan çıkarken kendisine merakla bakan annesinin yanaklarına öpücük kondurmuştu. Seul-ki, pek ikna olmasa da başını olumlu anlamda sallayıp peşinde Jimin'le beraber odadan çıktı. mutfağa girdiklerinde masada oturmuş sohbet eden Yeri ve Jungkook, içeri giren ikiliyi görünce sessizleşmişti.
Delta, omega,yı görmezden gelerek yerine otururken herkes yemeğe başladı. Masada ölüm sessizliği vardı. Jungkook, delta'ya kaçamak bakışlar atıyor, onun kendisi dışında herşeyle ilgilendiğini görünce bakışlarını kaçırıyordu.
Sessizlik içinde biten yemekle Jimin salona geçerken Jungkook üzerini değiştirme bahanesiyle odasına çıkmıştı. İkili arasında var olan soğukluğu fark eden Seul-ki, Yeri ise mutfakta yanlız kalınca dikkatlerini çeken konuyu konuşuyorlardı.
"Sende fark ettin değil mi anne, ikisi arasında kesin birşey oldu."
"Jimin'e sordum belgeler diye birşey saçmaladı ama sanmıyorum. Daha önce de belge kayboldu ama umursamadı, tuhaf.."
"Diyorum ya anne, Jungkook'la aralarında birşey oldu. Zaten ikisinin ruh eşi olduğunu sende fark etmişsindir?"
"Farkındayım kızım, biraz bekleyelim bakalım öğreniriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORLORN-JİKOOK (Beklemede)
FanficOmega Jeon Jungkook, Noyan sürüsünden kaçarken kendini Delta Park Jimin'in lideri olduğu Park sürüsünde bulur. "Ne işin var bu sürüde omega?" "Sanane! Canım sıkıldı kaçtım, geldim." Sememin Ukekook Mpreg Omegaverse DeltaxOmega Fantastik