Bayadır bölüm atmıyordum, ama emin olun asla beklemediğiniz bir bölüm oldu😶
2k yazdım oy ve yorum görmek isterim yoksa gelecek için ✋👅🤗
OY VE YORUM YAPIN BENDE HEVESLENİP BÖLÜM YAZAYIM🤺🤺🤺
İyi okumalar 💗
*****
Jungkook ve Jimin, günün geri kalanında arka bahçede bulunan meyve ağaçlarının altında oturmuş, serin havanın tadını çıkarmışlardı. Daha sonra Jungkook'un isteği üzerine kırmızılaşmış elmalardan koparıp eve dönmüşlerdi. Jimin mutfağa girip akşam yemeği hazırlamaya koyulmuşken Jungkook evi geziyordu. Evlendikten sonra burada kalacaklardı ve omega evini gezmek istemişti.
Daha sonra mutfağa dönmüş ve Jimin'e yardım etmek istemişti, tâbi delta izin vermemiş, Jungkook'un ısrarları sonucu masayı hazırlamasına müsade etmişti. Jimin'in özenle hazırladığı yemekleri bi güzel yemiş, beraber masayı toparlamışlardı.
Hemen düğün hazırlıklarına başlamak isteyen Jimin, Jungkook'un da onaylaması ile iki hafta sonrası için düğün gününe karar vermişlerdi. Hemen omegasıyla evlenip mühürlenmek istiyordu delta. Biraz daha oturduktan sonra saatin çok geç olması nedeniyle ikili el ele yatak odasına çıkmış, uyumak için hazırlanmışlardı.
Jungkook'un bu evde hiç kıyafeti olmadığı için Jimin'in kıyafetleri arasında göz gezdirmiş, arsız kurduna ayak uydurup sadece beyaz bir tişört alarak yatak odasının hemen yanında bulunan banyoya girmişti. Jimin, altına sadece siyah bir eşofman altı geçirmiş ve yatağa uzanıp Jungkook'un kolları
arasına girmesini bekliyordu.Birkaç dakika sonra üzerinde delta'ya ait beyaz tişörtle Jungkook girmişti odaya. Tişörtün altından belli olan uzun ve pürüzsüz bacakları, iştah açıcı boynu ile Jimin'in boğazı kurumuştu. Boğazını yumuşatmak için birkaç defa yutkunmuştu ama işe yaradığı da söylenemezdi.
"Deltam~"
Kızaran yanaklarına rağmen arsızca sırıtarak yatağa adımlamıştı Jungkook. Jimin'in her an üzerine ağlayacağını tahmin edebiliyordu ama umurunda değildi. O da zaten bunu istiyordu. Örtüyü kaldırıp altına girmek için hamle yaparken kolu sertçe tutulmuş ve yatağa çekilmişti.
Sırtı yatakla buluştuğunda Jimin, çıplak bacakları arasına girmiş ve üzerindeki yerini almıştı. Sağ eliyle çıplak bacağını okşarken sol eliyle siyah, mor tutamlarını okşuyordu. Bir eli şefkatle hareket ederken diğer eli arsızca omeganın teninde süzülüyordu.
"Omegam, sen bugün fazla arsızsın sanki. Hım?"
Jungkook'un kolları boynuna sarılınca alt dudağını ısırıp kısık sesle yanıtlamıştı onu.
"Ben hep arsızdım deltam.. sadece senin için."
"Sadece benim için."
İçindeki ateşe inat yavaşça birleştirmişti dudaklarını, delta. Jungkook'un ise tek istediği şuan deltasının ilgisiydi. Dudaklarını sömüren dudaklar, çıplak tenini okşayan eşinden aldığı ilgiden dolayı memnun bir şekilde ince mırıltılar bırakıyordu ortama. Deltasının sabrını zorlamak ister gibi.
Jimin'in elleri ulaştığı her noktada gezinirken Jungkook, uzun parmaklarını siyah saçları arasına yerleştirip daha çok bastırdı dudaklarını dudaklarına. Öpüşme derin bir hâl alırken Jungkook'un araladığı dudakları arasına dilini gönderdi delta.
Jungkook'un daha fazlasını isteyen tarafı saçlarına sardığı ellerinden birini çıplak, geniş kaslarına sardı ve tırnaklarını deriye geçirdi. Belini kırıp kasıklarını bir birine bastırırken delta inleyerek geri çekildi. Fazlasıyla zorlanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORLORN-JİKOOK (Beklemede)
FanficOmega Jeon Jungkook, Noyan sürüsünden kaçarken kendini Delta Park Jimin'in lideri olduğu Park sürüsünde bulur. "Ne işin var bu sürüde omega?" "Sanane! Canım sıkıldı kaçtım, geldim." Sememin Ukekook Mpreg Omegaverse DeltaxOmega Fantastik