10.bölüm

157 29 29
                                    

Peter:Merhaba tony dün morganın doğum günüydü ama Morgan biraz keyifsizdi bu sensiz geçirdiği ilk doğum günüydü. Elimden geldikçe onu neşelendirmeye çalıştım.

Peter: eksikliğini hepimiz hissediyoruz.
Bugun tekrar morganın yanına gidicem
Onu ziyaret etmek için söz verdim. Aslında Morgan bana bir şeyler anlattı efendim ve emin olun bundan gurur duydum:)

Peter:Siz benim yokluğumda Morgana her zaman benden bahsetmişsiniz nasıl
Biri olduğumu neler yapmayı sevdiğimi birlikte geçirdiğimiz zamanları. Benim sizin için bir oğul gibi olduğumu söylemişsiniz. Teşekkür ederim beni böyle görmeniz beni onurlandırdı.
Böylede çok resmi oldu. Kdkdjdkj

Peter:Morgan beni bir abi gibi görüyor son zamanlarda ikimiz daha sık vakit geçirmeye başladık sanki küçük bir kız kardeşim olmuş gibi hissediyorum ve bunların hepsi sizin sayenizde bana çok şey kattınız sizinle tanıştığım için mutluyum şimdi herne kadar tekrar teşekkür ederim yazmak istesemde normalde sürekli teşekkür ettiğim için kızıcağınızı bildiğim için yazmıycam sizi kızdırmak istemem kdkdmkd.

Peter:görünüşe göre tekrar örümcek adam olma zamanı şimdi gitmeliyim seni seviyorum Tony görüşürüz.

☆☆☆

Bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın byyy.

Seni Özledim 1.kitap (İrondad)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin