11.bölüm

150 27 23
                                    

Peter:merhaba bay stark bugun bir farklılık yapmaya karar verdim. Bugün sizin için video çekicez ve morganda yanımda olucak. Bu size verdiğimiz değeri anlatmak için yeterli olur umarım.

Video

Morgan:Peter videoyu başlattın mi?

Peter:Evet Morgan şuan video açık.

Morgan:dur bir dakika beni gösterme önce saçlarımı düzeltmeliyim.

Peter morganın sözlerine gülünce Morgan ona ters ters baktı.

Morgan:sen bana mı gülüyorsun?

Peter:Hayır aklıma başka bir şey geldi.

Morgan:saçım nasıl gözüküyor?

Peter:harika gözüküyor.

Morgan:Güzel artık videoda gözükebilirim.

Peter kamerayı masanın üstüne koydu.
Peterıda morganıda göstericek şekilde ayarlamıştı. Ikiside yanyana oturup kameraya baktılar. Ikiside bir süre konuşmayınca Morgan petera bakıp konuşmaya başladı.

Morgan:Hadi bir şeyler söylesene.

Peter:Neden önce sen konuşmuyorsun?

Morgan gözlerini devirip kollarını bağladı.

Morgan:burda büyük olan sensin konuşmayı nasıl başlatıcağını senin bilmen lazım.

Peter:Ne alaka şimdi hem bende reşit değilim!

Morgan:benden büyüksün peter!

Peter morganın bu tatlı haline dayanamayıp yanaklarını öptü Morgan ise ona sinirle bakıyordu.

Peter:Tamam tamam kızma ben konuşmaya başlıyorum o zaman.

Peter:aslında nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum ama bugün başıma gelen bir olayı anlatmakla başlıycam galiba. Hem bu olayı hemde hislerimi anlatmak istiyorum.

Peter:"Bay Stark, şu anda burada olmasanız bile sanki buradaymışsınız gibi hissediyorum. Çünkü siz gitseniz bile ardınızda bıraktığınız fikirler yaşamaya devam ediyor. Yaptığınız icatlar ve teknolojiniz insanların ilham kaynağı oldu. Bütün bir nesil sizin fikirlerinizi benimseyerek büyüyecek ve bu çok onur verici olmalı. Dün kurtardığım küçük bir kızın büyüyünce Tony Stark olmak istediğini öğrendim ve bununla gurur duydum. İnsanlık size minnettar Bay stark (bu kısım peterın yazdıkları adı altında su arkadaşımızın hissettiklerini barındırıyor🤧 öncesini ve sonrasını ben yazdım jsnsn şimdi yanlış anlaşılmaya kurban gitmeyelim NebahatileMelahat)

Peter:Siz bizim için çok şey yaptınız ve bunun için minnettarım sayenizde bir çok insanın hayatı kurtuldu. Sizi tanıma fırsatım olduğu için sizinle çalışabildigim için gerçekten gururlu hissediyorum iyiki hayatıma girdiniz iyiki sizinle tanıştım.

Peter gözünden akan yaşları silerken Morgan konuşmaya başladı.

Morgan:merhaba baba bana peterla alakalı bir çok şeyden bahsettin ama bu kadar duygusal olduğunu anlatmamıştın. Hehhe aslında bir hafta önce doğum günüm vardı orda olmanı gerçekten isterdim herkes senin kahramanlıklarından bahsediyor ama ben bazen sana kızıyorum bencillikmi ediyorum bilmiyorum ama bizi bırakıp gittiğin için sana biraz kızgınım ama aynı zamanda seninle gurur duyuyorum. Seninle her zaman övünücem. Nereye gidersem gideyim harika bir babam olduğundan bahsedeceğim seni seviyorum baba
Burda olman için her şeyimi verebilirdim seni çok özledim annemde seni çok özlüyor her ne kadar bana belli etmiyor olsada bazen geceleri sessizce ağladığının farkındayım ama benim için güçlü durmaya çalışıyor.
Bizi sakin merak etme olurmu seni seviyoruz baba iyiki benim babam olmuşsun iyiki senin kızınım sen benim gurur kaynağımsın sen benim dayanağımsın bunu sakın unutma olur mu seni seviyorum.

☆☆☆

Bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın byyy.

Seni Özledim 1.kitap (İrondad)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin