14.bölüm

141 29 9
                                    

Peter:Ben bir hata yaptım bay stark hemde çok büyük bir hata ve şuan hatalarımın bedelini ödüyorum.
Şuan kimse beni hatırlamıyor ve may'yi kaybettim ve bütün bunlar benim hatam ne yapmam gerektiğini bilmiyorum efendim  Her şey altüst oldu. Hepsi misterioya güvendiğim için oldu.

Peter:size ne olduğunu en baştan anlatsam iyi olur bir süre önce misterio adında bir adamla tanıştım ve malesefki ona güvenmek gibi bir hata yaptım. Edithi ona verdim ben sizin bana emanet ettiğiniz iki şeyden birini bir aptal gibi başkasına verdiğim için özür dilerim.

Misterionun kötü adam olduğunu öğrendikten sonra bir şekilde gözlüğü almak için onun peşine düştüm çok kötü bir hata yaptığımı farketmiştim ama fazlasıyla geç kalmıştım. Bir şekilde gözlüğü aldım ama bu seferde kimliğim açığa çıktı. Ve misterio herkese benim bir katil olduğuma inandırmıştı.

Polis tarafından sorgulandım. İnsanlar bana karşı protestolar yürütüyordu. Anlamıyorum onların hayatını bir çok kez kurtarmama rağmen nasıl bu kadar kolay bana sırtlarını döndüler. Bir süre sonra bay strangeden yardım istemeye karar verdim. 

Bay strange bana yardım etmeyi kabul etti. Ama bir sorun oldu ve bir şekilde başka evrenden diger örümcek adamların dünyasındaki kötü adamlar gelmeye başladı. Onları dünyasına sağ salim döndürebilmek için bay strangeye karşı çıktım ve bu mayın ölümüne sebep oldu.

Az kalsın bu yüzden mj'de ölüyordu ama neyseki diğer Peter parker onu kurtardı. Bir şekilde bütün kötüleri geri göndermeyi başardık ama malesefki her şey istedigim gibi gitmedi. Herkes beni unuttu bay stark  Morgan,mj,
peper, ned ailem diyebileceğim bütün insanlar beni unuttu sanki yeryüzünden bütün varlığım silinmiş gibi. ailemden geriye kalan tek kişiyide kendi hatam yüzünden kaybettim. Artık May burda değil bay stark tıpkı sizin gibi onuda kaybettim. Bana bu telefonu ve edithi Neden verdiğinizi bilmiyorum efendim ama bildiğim bir şey varsa her şeyi elime yüzüme bulaştırdım. Sizi hayal kırıklığına uğrattım bay stark üzgünüm.

☆☆☆

Bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın byyy.

Seni Özledim 1.kitap (İrondad)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin