yorum yaparsanız sevinirim yorumlar çok az kaldı. Birde yıldıza basmayı unutmayın byyy.
☆☆☆
Tony:Hey evlat iyi misin?
Peter:burdayım ve iyiyim.
Tony:Neden birden ortadan kayboldun
Bir sorun mu var?Peter:bilmiyorum.
Tony: nasıl yani?🤔
Peter:bayım hiç kaybolmuş gibi hissettiniz mi?
Tony:herkesin öyle hissettiği zamanlar vardır evlat Sadece yolunu nasıl bulacağını bilmen lazım.
Peter:ya yolu nasıl bulacağımı bilmiyorsam.
Tony:o zaman öğren.
Peter:ciddi misin?
Tony:Evet bilmiyorsan o zaman öğrenene kadar vazgeçme eninde sonunda bulursun.
Peter:offf
Tony:büyüklerine offlanmaz çocuk
Peter:çocuk olduğumu nerden biliyorsun? Belkide 60 yaşında amcayım.
Tony:konuşmadan belli oluyor. Reşit olduğunu bile sanmıyorum.
Peter:bayım yaşadığın dünya nasıl bir yer?
Tony:Neden böyle bir soru soruyorsun?
Sanki sen bu dünyada yaşamıyormuşsun gibi davranıyorsun.Peter:Ben sadece senin bakış açını bilmek istiyorum.
Tony:ya da gerçekten başka bir dünyadansın?
Peter:Hadi ama bayım böyle bir şey mümkün değil dnndndnnd
Tony:Ne yani uzaylılar olabilir ama başka bir evren olamaz mı?
Peter:bilmiyorum.
Tony:Hadi ama çocuk beni aptal yerine koyma senin dünyanın tonysi olmayabilirim ama hala dahiyim.
Peter:zaten anladıysan neden soruyorsun Tony?
Tony:direk anladığımı söylesem bir eğlencesi kalmaz.
Peter:sen cidden sinir bozucusun bay starka zerre benzemiyorsun.
Tony:jdjdjjdnd genelde öyle olduğumu söylerler ama farklı evrendeki olsak da ben hala Tony starkım.
Tony:Tamam şimdi kısa bir özet geçmek istiyorum. Senin dünyadaki Tony stark evren için kendini feda etti ve sen de bir süper kahramansın. Ve o dünyadaki tonynin bir ailesi var. Ve bir şekilde işler senin için kötü gitmeye başladı.
Tony:Peki başka bir evrendeki tony starka mesaj atmayı nasıl başardın.
Peter:anlatmak zorunda mıyım?
Tony:Evet anlatmalısın çünkü bu yeni bir buluş sağlayabilir. aynı zamanda sorununu çözmene yardım edicem.
Peter:Neden sana güveneyim ki belkide sen bay starkın kötü bir versiyonusun
Hem bana başka bir evrenden nasıl yardım etmeyi planlıyorsun?Tony:bu kadar şüpheci olma çocuk sana başka bir evrenden nasıl kötülük yapabilirim.
Peter:sen Tony starksın bu istersen başka bir evrene bile ulaşabileceğin anlamına geliyor yani evet benim için tehlikeli olabilirsin.
Tony:böyle düşünmeden onur duydum eh tabi sende haklısın ben harikayım.
Peter:🤦♂️
Tony:Hey tonyi bu kadar seviyorsan bana neden bu kadar karşısın?
Peter:Sen benim tanıdığım Tony stark değilsin. Birlikte vakit geçirdiğim laboratuvarda kostüm üzerinde çalıştığım benim için baba figürü olan kişi sen değilsin o gitti.
Tony:Ona gerçekten değer veriyor olmalısın. Birini kaybetmenin berbat bir şey olduğunu biliyorum evlat onun yerini almaya çalışmıyorum ama sana yardım etmek istiyorum.
Peter:bilmiyorum ama tonye güvenmeyi seçicem o sana güvenebilicegimi söyledi.
Tony:nasıl yani? En başından anlat evlat!
Peter:tonynin ölümünden sonra happy bana bir kutu getirdi. Kutunun içinde edith ve şuan elimdeki telefon vardı.
Telefonun içinde sadece senin numaran vardı. Bu sayede buraya mesaj atmaya başladım ve böylece seninle tanıştım.Tony:her şeyi planlamış ama bütün bunları nasıl bilebilir.
Tony:Bekle!
Tony:zaman taşı
Tony:zaman taşını daha önce kullandı mi?
Peter: thanosla olan son savaşta kullandı. Ondan önce kullanıp kullanmadığını bilmiyorum.
Tony:thanosta kim?
Peter:bunu daha sonra anlatırım şimdi zamanı değil!
Tony:Tamam ne zaman hazır hissedersen.
Peter:Hey orda mutlu musun yani iyi misin bir sorun yok değil mi?
Tony:Hayır evlat her zamanki kahramanlık işlerini yapıyoruz ve her şey gayet iyi gidiyor.
Peter:bunu duyduğuma sevindim. En azından senin iyi olman güzel seninde bay stark gibi öylece gitmeni istemem.
Tony:Ben burdayım evlat hayattayım.
Beni sorman ince bir hareketti teşekkürler:)Peter:sen gerçekten ondan farklısın.
Tony:eh aynı olmamız gerektiğine dair bir zorunluluk yok ama anlattıklarından yola çıkarak Tony harika bir adam olmalı😎
Peter:bu durumda kendini övmüş olmuyor musun? Mdmdmmd
Tony:Ben doğruları söylüyorum evlat!
Peter: doğru kgmfkkfnxnn
Tony:şimdi git ve biraz dinlen daha sonra bu konuyu daha detaylı konuşucaz.
Peter:Tamam.
Peter:Tony
Tony:efendim?
Peter:teşekkür ederim. Hangi evrenden olursan ol her zamanki gibi seninle konuşmak rahatlatıcı.
Tony:rica ederim evlat:)
Peter:ginede benim evrenimin Tony starkı hala birinci o harika Bir adam.
Tony:kfkfkjdjdn
Tony:gözünü bile kırpmadan evreni kurtarmak için kendini feda eden bir adam gerçekten harika olmalı.
Peter: öyle o harika birisi.
Tony:Hadi şimdi git ve dinlen benim bir kaç araştırma yapmam lazım.
Peter:Tamam sende kahve içmeyi bırak ve biraz dinlen.
Tony:...
Tony:bekle kahve içtiğimi nerden biliyorsun?!
Peter:😎
Peter:hehhehehehe bay starkı iyi tanıyorum diyelim.
Tony:...
☆☆☆
Bölüm nasıldı?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın byyy.