20.bölum

136 26 19
                                    

Peter binanın tepesinde ayaklarını sallandırarak oturuyordu. Burası işsiz bir yer olduğu için kimse onu görmezdi.
Son zamanda olanlar kafasını fazlasıyla karıştırmıştı. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu arkadaşlarını ve norganı özlemişti.

Yaptığı hata ona çok büyük şeylere mâl olmuştu. Şimdi ise ne yapacağını bilmeden bir binanın üstünde oturuyordu. Örümcek adam ve Peter parker herkesin hafızasından silinmişti şimdi örümcek adam olarak tekrar ortaya çıksa tekrar en başa dönmüş olucak insanların ona şüpheci yaklaşımlarını en başından yaşaması gerekecek. Peter her şeye yeniden başlayabilmeyi o kadar çok isterdiki ama böyle bir şey mümkün değildi.

Peter bütün gününü binada geçirdi.
Güneşin batışı o kadar güzel bir manzaraydıki gözlerini ondan alamadı.

Artık hava kararmış ve Peter olduğu yerden hala kalkmak istemiyordu.
Terasa uzanıp gökyüzünü izlemeye başladı bu bölgede fazla bina ve ışık olmadığı için yıldızları daha çok gorebilirdiniz. Peter bu güzel manzara eşliğinde uyuyakalmıştı. 

Çığlık sesiyle yerinden şıçrayan Peter hızla yerinden kalktı. "Karen neler oluyor" diye sordu. Karen kimliği belirsiz bir kaç kişinin küçük yaşlarda bir kızı siyah bir minibüse zorla bindirmeye çalışacağını söyledi.

Peter kostümünü giyip aşağı indi.
Adamlar oni farketmesin diye duvarda yürümeye başladı. En arkada olan adamın üstüne atladı. Ve onun ağzını kapatıp onu bayılttı. Karanlık olduğu için diğer iki adam farketmemişti. Kız adamın elini ısırıp ondan kaçınca adam silahını çıkarıp kıza doğrulttu. Peter silaha ağ atıp adamın elinden aldı.

" çocuğu rahat bırkın. Üç kişi bir çocuğun üstüne gitmek ne kadar doğru dostum.  Bak ne diyeceğim dengin biriyle pardon senden daha güçlü biriyle uğraşmaya ne dersin?"

Adam alayla petera baktı."sende kimsin taytlı çocuk" adam belinden bir silah daha çıkartıp  silahı petera doğrultup ateşledi peter kurşunlardan kaçarken diğer adamda silahlı adama yardım etmeye geldi.

Peter üç adamıda ağlarıyla duvara yapıştırıp onunla alay eden adamın karşısına geçti."taytlı çocuk değil ismim örümcek adam bu arada buraya çok yakıştın" adam kurtulmaya çalışırken peter gülüp ordan ayrılıp çocuğun yanına gitti tabi polisi aramayı ve onlara küçük bir not bırakmayıda ihmal etmedi. Peter çocuğun yanına gittiğinde içi acıdı. Çocuk bir duvarın arkasına oturup dizlerini kendine çekmiş ağlıyordu.

"Merhaba" çocuk peterın sesini duyunca kafasını kaldırıp korkuyla yana doğru çekildi. Peter çocuğun  sakinleşmesi için biraz geriye çekilip ellerini havaya kaldırdı."sakin ol merak etme sana zarar vermeyeceğim bak elimde hiç bir şey yok ve senden uzağım tamam mı ben sadece sana yardım etmek için burdayım tamam mı?

Çocuk önce petera şüpheyle baktı ama sonra kafasını salladı. Peter ellerini indirip çocuğun yanına gitti.

Peter elini çocuğa uzattı çocuk ilk başta tereddüt etsede peterın elini tutuyor Peter çocugu kaldırıp yaralandımı diye kontrol etti."bir yerin acıyormu?" Çocuk hayır manasında kafasını sallayınca Peter rahat bir nefes aldı. "Şimdi seninle bir süre burda bekleyeceğiz ve polis gelince onların yanına gideceksin tamam mı?" Dedi. Çocuk peterı onaylayın Peter çocuğun yanına oturup beklemeye başladı. Normalde olsa bu adamların kim olduğunu sorgulardı. Ama çocuğu daha fazla korkutmak istemediği için buvkonuda hiçbir şey söylemedi. Polis geldiği zaman Çocuk petera bakıp onay aldıktan sonra polisin yanına gitti Peter ordan ayrılıp dairesine gitti. Ama uyumadan önce adamlar hakkında bilgi bulmak için küçük bir haccerlek yapmış olabilir.

☆☆☆

Adam duyduklarıyla sinirle elindeki bardağı duvara fırlattı.

Yabancı:Ne demek çocuk yok  ben size bir an önce deney için birilerini bulmanızı söylemedimmi?

Adam kafasını eğip bakışlarını karşısındaki adamdan bakışlarını kaçırdı. "Adamlar çocuğu bulmuş ama  biri onları durdurmuş kendine örümcek adam diyor elimizde video kaydı var"

Masaya oturan adam eliyle görüntüleri getirmesi için işaret verdi. Diğer  adam videoyu açıp odadan ayrıldı.

Adam gördükleriyle gülümsedi.
Telefonla birini arayıp konuşmaya başladı.

Yabancı:senin için harika bir denek buldum bu kişi haydra için harika bir asker olucak.

☆☆☆

Merhaba nasılsıniz?

Bölüm hakkında fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim😊

Iyi günler.


Seni Özledim 1.kitap (İrondad)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin