Peter:nasılsın? Görevden döndün mü iyisin değil mi?
Tony:Benim için endişelendin mi evlat:)
Peter:😒
Tony:jddjd bu kadar ciddi olma Peter
Biraz hayatın tadını çıkar. Ayrıca iyiyim merak etme bu kolay bir görevdi.Peter:iyi olmana sevindim. uzun zamandır öyle bir şansım olmadı.
Tony:burda olsaydın seni bu durumdan kurtarırdım belki bu konuda bir şey yapabilirim eğer o evrendeki ben bağlantı kurabildiyse bende başka bir evrene geçişi bulabilirim değil mi? :)
Peter:Benim için evrenler arası geçiş bulmak istemen beni onure etti:)
Tony: 😁
Peter:eee anlat:)
Tony:Neyi?
Peter:bilmemezlikten gelme söz vermiştin😡
Tony:Tamam tamam sakin ol mdmsnns sor bakalım sorularını:)
Peter:sen böyle diyince aklıma gelmedi ndndn
Tony:kfjfjfjjf
Peter: bucky Barnes avengers demiştin değil mi? Gücü var mı nasıl avengers oldu,avengers nasıl kuruldu? Ordaki hayatın nasıl arkadaşların kim ailen peki?
Tony:sakin ol evlat tek tek sor lfkkf
Peter:hehhehe cevapla hadi. Hem benim canım sıkıldı yapıcak bir şeyde yok:(
Tony:ödevin filan yok mu?
Peter:bir süredir okula gitmiyorum.
Tony:Ne demek okula gitmiyorum.
Evlat okul senin geleceğin için önemli
Okula gitmelisin.Peter:Bu konuyu kapatabilir miyiz şimdi cevaplarımı istiyorum.
Tony:tmm şimdilik konuyu kapatıcam ama bunu daha sonra konuşucaz.
Peter:tmm:) hadi anlat.
Tony:Tamam ilk sorudan başlayalım bucky stevele birlikte deneye katıldı yani süper serum aldı ve avengers babam tarafından kuruldu. Hayatımda kimse yok ve avengersin bir parçasıyım aslında babam avengers olmamı istemedi neymiş ben avengers olmak için yeterli değilmişim nick amca sayesinde avengersa katıldım.
Peter:halt etmiş sen en iyi avengerssan
Tony:Biliyorum ginede teşekkürler evlat
Peter:bir dakika nick amca mı?
Tony:Evet sorun ne? Yoksa sizin dünyanızda yok mu?
Peter:Hayır sadece benim dünyamda pek yakın değilsiniz.
Tony:hmm anlıyorum ama bu dünyada öyle o benim en sevdiğim amcam. Aslında başka amcam yok kfjdkjd
Peter:jfjjdnd
Peter:kaç yaşındasın şuan.
Tony:39 40'a girmek üzereyim.
Peter:Bekle 39 yaşında misin benim dünyadamda bay stark daha büyüktü.
Tony:kaç yaşındaydı?
Peter:46
Tony:hmm görünüşe göre evren arası farktan dolayı böyle.
Peter:anlıyorum zaten bir çok farklılık var.
Tony:Evet ve ben bu telefonun sırrını çozmeliyim bu telefon sayesinde başka evrenden biriyle konuşabiliyorsun. keşke telefon elimde olsaydı o zaman daha kolay olabilirdi.
Peter:Bu konuda bende hiçbir şey bulamadım sanki bay stark özellikle bulmamı istemiyormuş gibi.
Tony:Neden senin benimle konuşmamı istedi acaba? belkide sana yardım etmemi istedi belki bir sorunla karşılaşacağını gördü.
Peter:bilmiyorum ve bunları düşünmekten çok yoruldum.
Tony:Tamam bu konuyu kapatalım.
Kendini yorma çocuk.Peter:anlayışin için teşekkürler tony.
Tony:teşekkür etmene gerek yok git ve biraz dinlen kendine gel sonra konuşuruz.
Peter:Tamam:)
Peter:sonra görüşürüz🤗
Tony:görüşürüz evlat:)
☆☆☆
Bölüm nasıldı?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın iyi akşamlar🤗