Merhaba nasılsıniz? Oylarınız ve yorumlarınız benim iç önemli unutmazsaniz sevinirim özellikle kitap hakkimdeki duzsunceleriniz i merak ediyorum buraya belirtirseniz sevinirim iyi okumalar😊
☆☆☆
Peter:Hey Tony ordamısın? (00.00)
Peter:Ben hiç iyi değilim Tony (02.00)
Peter:Çok üzgünüm her şey o kadar üst üste geliyorki artık dayanamıyorum.
Peter:Ben ne yapacağımı bilmiyorum şuan yok oldugunu düşündüğüm haydra peşimde ve beni yakalamaya çok yaklaştılar.
Peter:Tony ben çok korkuyorum. Ben kötü biri olmak istemiyorum Tony benden insanları öldürmemi istiyorlar ben kimseyi öldürmek istemiyorum.
Peter: Tony ben artık daha fazla mücadele edemiyorum. Çok yoruldum kaçmaktan, savaşmaktan daha fazla dayanamıyorum.
2 gün sonra
Peter: Tony sende mi beni terkettin?(10.30)
Peter:Artık kimsem kalmadı. Buna daha fazla katlanamıyorum.
Peter:haydra bugün az kalsın beni yakalıyordu. Ben onların askeri olmak istemiyorum.
Peter:onlar gibi kötü olmak istemiyorum. Bay stark eğer burda olsaydı belki bu kadar korkmazdım.
O benim yanımda olurdu ama artık burda değil ve peşimde tehlikeli bir grup var.Peter:Onu çok özledim.
Peter:Tony ben sana teşekkür etmek istiyorum şu yalnız olduğum zamanda sen vardın ve seninle konuşmak bana gerçekten iyi geldi. Ben gerçekten teşekkür ederim.
Peter:Eğer bunca zaman seni rahatsız ettiysem özür dilerim bilmiyorum belki seni fazla sıktım ama burda olduğun için teşekkürler Hagi evrende olursan ol her zaman benim için değerli olacaksın ginede kimse Tony stark gibi olamaz Tony starkın kendisi bile:)
Peter:Kendine iyi bak olur mu? Laboratuvarda fazla vakit geçirip uykunu eş geçme bir de fazla kahve içme sen şimdi uyuyamadığın her zaman içersin kahveyi yani çoğunlukla
İçkiyide fazla abartma hatta hiç içme
Evinin adresini herkesin önünde söyleme 😂 Birde artık kendini suçlama olur mu sen değiştin Tony ve insanlara bir çok yardımın dokundu seni seviyorum.☆☆☆
2 saat sonra
Tony görevden daha yeni dönmüştü ve yine clintin boş laflarını dinlemek zorunda kalmıştı.
Clint:turşular konusunda ne kadar hassas olduğumu bildiği halde beni bu konuda yargiladı inanabiliyor musun?
Oysaki arkadaş olduğumuzu sanıyordum.Clint:birde gidip turşularımı yemiş ben şimdi ne yapayım buna söyle yani-
Tony:clint yeter sus artık anladım turşualarınla aşk yaşıyorsun ama görevden dağa yeni döndüm birde senin turşu sevdanla uğraşamam.
Clint elini kalbine koyup kırgınlıkla tonye baktı.
Clint:bana bunu nasıl yaparsın megersem sende diğerleri gibiymişsin seni farklı sanmıştım.
Clint kalkıp giderken Tony şaşkınlıkla arkasından baktı.
Steve tonynin yanına gelip oturdu.
Steve:Gene ne oldu?
Tony:turşularını yemişler.
Steve:thor mu?
Tony:Evet.
Steve' in yüzünde küçük bir gülümseme oldu. Kolunu tonynin omzuna atıp ona baktı. Ama onun yorgun halini farkeden steve'in yüzü düşmüştü.
Steve:sorun ne? Görev o kadar mı yorucuydu.
Tony başını Steven koluna yaslayıp gözlerini kapattı.
Tony:gine her zamanki saçmalıklarla uğraştım babam beni görevden daha çok yoruyor adam bir türlü susmuyor.
Steve tonynin saçlarını karıştırıp hovardla konuşacağını söyledi.
Tony sinirle başını kaldırıp Steve baktı çocukmuyum ben saçlarımı karıştırma dedi. Steve onu bu haline bakıp gülerek ayağa kalktı. Benim için hala çocuksun diyip tonynin yanaklarını sıktı ve sonrasında hızla ordan ayrıldı. Tonynin bu konuda çabuk sinirlendigini biliyordu. Tony sinirle ayağa kalkıp Steve'in arkasından baktı.
Mutfağa gidip kahvesini yeniledi. Telefonu aldığında peterdan bir sürü mesaj olduğunu gördü. Gülümseyip mesajları açıp okudu ama mesajları okuduktan sonra gülümsemesi düşmüştü.
Tony endişeyle elindeki kupayı bırakıp
Çocuğa yazdı ama cevap alamamışti.☆☆☆
Tony:Hey çocuk ordamısın?
Tony:Evlat bak beni endişelendirme bu bir şakaysa hiç hoş değil.
Tony:haydra yok oldu sanıyordum senin dünyanda hala varlar mi?
Tony:onlardan uzak dur elimden geldiğince sana yardım etmeye çalışıcam.
Tony:zaman kazanmaya çalış bilirsin farklı bir evrene geçiş kolay değil öncelikle onu bulmam lazım
Tony:Peter iyi misin?
Tony:Peter beni endişelendirmeyi bırak
Tony:Hadi evlat lütfen yakalanmadığını söyle
Tony:Peter!
☆☆☆
Sizce bölüm nasıldı?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın byyy.
Sizce diğer evrenin tonysi nasıl?
Steve ve tonynin ilişkisi kxmdmd