*Video kaydı
Peper:merhaba Tony geçen gün Peter ve morganın senin için bir video çektiklerini gördüm. Her ne kadar onlar bu videoyu bilmediğimi sansada
ben uzaktan onları izliyordum biliyorum belki gizlice izlemek iyi degildi ama dayanamadım. Bende sana bir kaç şey söylemek istedim.Peper derin bir nefes alıp dolu gözlerle kameraya baktı.
Peper:sensiz çok zor Tony seni o kadar çok özledimki anlatamam. morgan seni çok özledi sevgilim tıpkı benim gibi. Gülüşün, beni neşelendirmek için yaptığın espriler bazen gizlice laboratuvara gidişin ve sırf kendini affettirmek için yaptığın küçük sürprizler. Sana sarılarak uyumayı çok özledim,kokunu, sesini senin o egoist hallerini bile çok özledim.
Peper acı bir gülüşle baktı kameraya.
Peper:Ama merak etme morgana ve petera iyi bakacağım ve her zaman ayakta dimdik duracağım kızımız için güçlü durmam gerektiğini biliyorum.
Hem sende bunu isterdin her ne kadar belli etmesen bile sırf etrafındaki insanları rahatlatmak için olan çabalarını biliyorum sen bencil değildin Tony sen hayatımda tanıdığım en iyi adamsın yanlışların,hataların olabilir ama aynı zamanda onları düzeltmek için elinden gelenin en iyisini yaptın.Peper:merak etme sevgilim kızımız ve ben iyi olucaz ve seni her zaman seveceğiz. Keşke burda olsaydın Tony burda olsaydın yüzünün her yerini öpüp sana defalarca seni sevdiğimi söylerdim. sana sarılmayı o kadar özledimki sen gittikten sonra bir parçam ölmüş gibi hissediyorum sen gittiğinden beri ben ruhumun yarısını kaybettim sevgilim.Seni çok seviyorum bunu unutma olur mu iyiki seninle tanışmışım iyiki seninle evlenmişim sen benim bu hayattaki en büyük doğrumsun.
☆☆☆
Kitap hakkında düşünceleriniz nedir?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın byyy.