משפחת וִוינֶס היא משפחה של קוסמים, כלומר אנשים בעלי יכולות קסם המסוגלים לכשף. הם מקבלים את מכתביהם בדרך בה כל הקוסמים מתקשרים- דואר באמצעות ינשופים שכוללים אוחים, ינשופים, תנשמות וסוגי ציפורים כאלו ואחרים.
המשפחה מתגוררת בלונדון שבאנגליה באחוזתם המפאורת- צ'ארלוק ווינס. אביהם אוֹסְטִין, ירש אותה מדודו העשיר שמת לפני 25 שנים, בתקופת מלחמת הקוסמים השנייה. זו היתה מלחמה עקובה מדם, בין כוחות האופל ובראשם האדון שלהם קוסם אפל ששמו וולדמורט, לבין טובי הקוסמים ובראשם הארי פוטר. המלחמה השאירה חללים רבים, שבסופה הטוב ניצח. שאריות מצבא האופל נרדף, נהרג, נשלח לאזקבאן (-כלא מיוחד של קוסמים) או ירד למחתרת. אבל דודם שהיה טוב, נפל בעת שעבד במשרד הקסמים (ממשלת הקוסמים) בהתקפה בה משרד הקסמים נפל.
אוסטין היה האחיין האהוב עליו, והאחוזה עברה לו בירושה.
אוסטין הוא קוסם גבוה וחסון, בעל ראש צר עם לסת מלבנית. יש לו שיער שחור-אפרפר שאינו מקריח גם בגילו, 41 (ממש לא בגלל אשתו שמכינה שיקויים). עיניו חומות-דבש ומלאות טוב, יש לו קרס קטנה ובדרך כלל הוא לובש את בגדי עבודתו של משרד הקסמים. הוא מתווך מוגלגים- (מוגלגים הם ההגדרה של קוסמים לאנשים חסרי קסם בדמם) מטעם משרד הקסמים. מה שנוח לו מאוד, כיוון שהם גרים באמצע העיר לונדון. פעם אחת הוא סיפר, על אדם שגילה שביתו קוסמת, וניסה להחליף את מיטב כספו רק לאונייה אחת.אתם מבינים, הוא עוזר להם להמיר את כסף המוגלגים בכסף הקוסמים. ישנם גוזים, אוניות וחרמשים, לא כמו הכסף המוגלגי. יש לו בנק בתוך משרד הקסמים ושלוחה של הבנק בסימטת דיאגון 78. הוא דואג לכך שהכסף יוחלף בהוגנות, ומסתבר שעבודה זאת מביאה הרבה מזומנים לכיס.
אומרים עליו שהוא אדם חביב ביותר, אוהב לחקור ולגלות דברים חדשים על העולם, ועל כן מכאן סיבתו למשיכה לעולם המוגלגים והכסף. הוא אדם מאוד רציני, אבל זה לא מונע ממנו להתבדח לעיתים קרובות. אמנם אוסטין מגיע ממשפחה אמידה, אך הוא נהיה עשיר אף יותר לאחר שגילה דרך להפוך את הטלוויזיה של המוגלגים נגישה גם לקוסמים. (בדרך כלל קוסמים וקסמים משגעים מכשירי טכנולוגיה, המכשירים לא מסוגלים להכיל קסם במידה רבה עקב לחשים נגד מוגלגים) כשהיה צעיר היה נאה מאוד, עם שערו השחור הגולש ועיניו הרושפות.אשתו אָלִינָה, היא מכשפה יפת תואר מבפנים ומבחוץ. שיערה החום חלק וארוך, בעל ברק עמיד, אך לרוב אי אפשר לראות זאת, כיוון שהיא אוספת אותו בקפידות בגלגול על קודקוד ראשה. עינייה הירוקות כצבע עלי הדשא, בורקות נוצצות ומחייכות כשמביטים בה. היא בעלת מראה עדין ונשי, רזה במידת מה, וגובהה נמוך בכעשרים סנימטרים מבעלה. יש לה אישיות כובשת- היא אדיבה, שמחה, דואגת, חברותית ואימא נפלאה. בכל הזדמנות אלינה תמיד שמחה לעזור לאחרים בסביבתה. רבים האנשים שחיזרו אחריה בימי נערותה, אך היא איננה מרבה לדבר עליהם.
YOU ARE READING
הוגוורטס, גלי את סודותיך.
Fantasy"תיכנסי." "אני מפחדת!" אן, או בשמה המלא אנמוני, היא ילדה בת 11, למשפחה של קוסמים. אחיה הגדול לומד בבית הספר לכישוף ולקוסמות-הוגוורטס, זאת השנה השביעית. היא הייתה אמורה להיות הבאה בתור, אבל כולם מניחים שהיא סקיבית- ילדה הנולדת לקוסמים, ללא כוח קסם ב...