יום קסום לך, כן כן בדיוק לך מי שנתקל בסיפור המכושף הזה.
הסיפור עצמו פרי דמיוני, העולם מתרחש ביקום של הארי פוטר לאחר כבערך 20 שנה.
השקעתי על הסיפור הרבה זמן מחשבה, פיתוח, תיקונים, עריכות...
אודה מאוד אם תוכלו לסמן את הכוכב בצד, זה עוזר להפיץ לעוד קוראים וקוסמים שייהנו מאוד, ויותר מכל מביא לי שמחה!
הפרקים כאן ארוכים בד"כ מאורך הפרקים בוואטפאד, אשמח שתגידו לי אם זה מפריע ופשוט אחלק, כבר חילקתי חלקים מהם לאורך יותר קטן.הספר מבוסס חלקית על הספרים של הארי פוטר, לא חובה לקרוא אותו לפני. מה שכן, ידע קודם מהארי פוטר מוסיף מאוד לפרטים הקטנים, מבינים כל מיני רמיזות קטנות וניואנסים.
**עדכון: אני מעדכנת כל הזמן, יש מילים שאני משנה כדי שהסיפור יצא על הצד הטוב ביותר שלו. לכן אם קראתם את הסיפור לפני חודשיים (דצמבר/ינואר 2024) ממליצה לכם לקרוא שוב.💕
** עדכון 19.9.24: חילקתי את רוב הפרקים לפרקים יותר קצרים, על מנת שיהיה לכם נוח לקרוא, קחו בחשבון שישנם עוד 50 חלקים בערך שלאט לאט יעלו בלי נדר🙌
**עדכון כ"ז תשרי תשפ"ה (29.10.24) שונה שם הגיבורה הראשית. שימו לב קלייר/קלרה=אן/אנמונימוקדש לכל מי שג'יי קיי הפיחה בו את הצמאה לקרוא ספרים מחדש, למצוא עולם שונה בתוך דפי ספרים.
אני מקווה שהסיפור הזה יעשה לכם אותו הדבר:)
רציתי עוד עולם פנטזיה מציאותית, רציתי משהו שישלב מסתורין, תעלומה והרפתקאות כמו הספרים הנפלאים של ג'יי קיי רולינג.
הספר משלב קסם, חברים, תעלומות וכמובן הומור (מישהו צריך להמשיך את הוויזלים:)
מקווה שתהנו, אל תשכחו את הסיסמא לגברת השמנה.
במיוחד אתה שם מאחור, בחור!
-התקציר שוב-
אן, או בשמה המלא אנמוני, היא ילדה בת 11, למשפחה של קוסמים.
אחיה הגדול לומד בבית הספר לכישוף ולקוסמות-הוגוורטס, זאת השנה השביעית. היא הייתה אמורה להיות הבאה בתור, אבל כולם מניחים שהיא סקיבית- ילדה הנולדת לקוסמים, ללא כוח קסם בדמה.
היא מעולם לא הראתה אפילו שביב של סימן לטיפת קסם, והוריה גידלו אותה בידיעה שהתקווה שלה להיות מכשפה אבדה.
יום אחד, כשמכתב קבלה מהוגוורטס מגיע אליה לביתה, היא וסובביה אינם מאמינים. לאחר בירור שהמכתב אמיתי, חייה משתנים מקצה לקצה. היא עומדת להפוך למכשפה למרות האשמות וחוסר האמון בה, ויש בה הרצון לטרוף, להצליח בכל, להוכיח לכולם כמה היא טובה וראויה להיות מכשפה. כמה הם טעו.
אבל כל תוכנותיה משתנות ביום הראשון ללימודים. כשמצנפת המיון מונחת לראשה קורה דבר בלתי צפוי, כזה שהיא לעולם לא הייתה חושבת עליו.
באמצעות חברים לא צפויים, היא עומדת לחוות הרפתקאות ולגלות דברים חדשים על עצמה. ויותר מכל, על הוגוורטס ועל הקשר של הטירה אליה. בין אם היא תרצה ובין אם לא.היא חוקרת ומבלה את זמנה בטירה ובסביבתה, מנסה לחשוף את הסודות הכמוסים והאפלים ביותר שלה, כאלה שאף אחד לא גילה מעולם.היא אינה יודעת שיש אחרים שחושקים בסודותיה, והם יעשו הכל כדי לקבלם. מחכים סודות באפילה, האם תצליח להביאם לידיה לפני שיהיה מאוחר מידי?
YOU ARE READING
הוגוורטס, גלי את סודותיך.
Fantasy"תיכנסי." "אני מפחדת!" אן, או בשמה המלא אנמוני, היא ילדה בת 11, למשפחה של קוסמים. אחיה הגדול לומד בבית הספר לכישוף ולקוסמות-הוגוורטס, זאת השנה השביעית. היא הייתה אמורה להיות הבאה בתור, אבל כולם מניחים שהיא סקיבית- ילדה הנולדת לקוסמים, ללא כוח קסם ב...