MS. 2023
Acı çekmek bir yanlış anlamadır. Acı var. Gerçek. Ona yanlış anlama diyebilirim ama var olmadığını veya herhangi bir zamanda yok olacağını varsayamam. Acı çekme, yaşamımızın koşulu. Başına geldiği zaman fark ediyorsun. Onun gerçek olduğunu anlıyorsun. Tabi ki, tıpkı toplumsal organizmanın yaptığı gibi, hastalıkları iyileştirmek, açlık ve adaletsizliği önlemek güzel bir şey. Ama hiçbir güç var olmanın doğasını değiştiremez. Acı çekmeyi önleyemeyiz. Şu acıyı, bu acıyı dindirebiliriz ama Acı'yı dindiremeyiz. Kök, gerçek olan.Tekrar tekrar başa dönmek, yalnız kalmak belki de benim için yazılan senaryoydu. Mutlu olamamak, her zaman huzuru elimden kaçırmak ve sonunda yapayalnız bir halde kalmak benim yüzümden dünyaya yayılmıştı belki de. Bu koskoca karanlığın içinde otururken düşünebildiğim sabit hiçbir şey yoktu.
Yanımda kimse olmadan kendimi cezalandırıyordum. Ah benim güzel sevgililerim, güzel Yoongi'm. Öyle özledim ki sizi, bunca yıl nasıl sizsiz yaşama tutundum? Nasıl?
Koskoca evrende tek başıma kaldım, kimseyi almadım yanıma. Siz yoksanız kimse yok, sizi göremezsem kimseyi göremem sizsiniz ışığım, sizsiniz güneşim. Bir gülüşünüzle kalbime yangın düşer, tek damla gözyaşınız kalbimi yerinden koparır.
Tahtımda zamanında Belphegor'un oturduğu gibi bir bacağım kolumun olması gereken yerden aşağı sarkarken diğer kol tarafına dirseğimi yaslamış yumruk yaptığım elimi yanağıma yaslamış bir şekilde duruyordum. Yamuk tacımı düzeltmek gibi bir niyetim yoktu. Yüzyıllardır beklediğim karşılaşma gerçekleşmek üzereydi çünkü.
Yoongi, Han Nehri'nin karşısında yer alan çimenlik alanda piknik örtüsünü sermiş ve üzerine sırt üzeri uzanmış bir şekilde elindeki en sevdiği kitabı okuyordu.
Demian.
Her zamanki gibi büyük bir heyecanla tek solukta okumuştu kitabı. son sayfaya geçtiğinde dudaklarında buruk gülümsemeyle fısıldayarak okudu sevdiği satırları.
"Küçük Sinclair! Dinle beni! Benim gitmem gerekiyor. Kromer dolayısıyla ya da bir başka nedenle bana ihtiyaç duyacaksın. O zaman beni çağırdın mı, artık öyle bir at üzerinde ya da trene atlayıp gelemem. O zaman kendi içine kulak verecek, kendi içini dinleyeceksin. O zaman göreceksin ki, ben içindeyim senin..."
Sağ gözünden zarifçe kayan yaşı aynı zariflikle silip son satırları okuyarak biten kitabı hemen yanına bırakmış ve bakışlarını gökyüzüne çevirmişti ki bir çift gözle göz göze gelmişti. Ayakta kendisini izleyen genç genişçe gülümsediğinde çıkan gamzeler Yoongi'yi mest etmişti. Yavaşça uzandığı yerden kalkıp oturur pozisyona gelmiş ve gamzeli çocuğa dönmüştü.
"Rahatsız ediyorsam kusura bakma, sadece şunu söylemek istedim.. gördüğüm en güzel kişisin, çok güzelsin."
Namjoon'un arkasından gelen Jin, Hoseok, Jungkook, Jimin ve Taehyung sırayla Yoongi'yle konuşmaya başladıklarında dudaklarıma yerleşen gülümsemeyle birlikte derin bir nefes alabilmiştim, sonunda.
"Bu sefer sadece siz için yaşayın en değerlilerim. Kimse sizi ayıramasın, huzurunuz hiç bozulmasın. Sizsiniz birbirinizin koruyucusu, acınızın ilacı. Ölümden de öte gitsin aşkınız, sonsuza kadar. Yıllarca anlatılsın, dilden dile yayılsın. Tüm dünya bilsin ki siz aşkın temsilcilerisiniz. Sizden öte kimse yok."
Bir kehanet gibi fısıldadım dolu gözlerimi silerken. Burada her zaman yalnız kalacağım. Sizin aşkınız buna değer. Bu ayrılmamız hem kalış, hem gidiştir hepimiz için siz ne kadar kalsanız da geliyorsunuz benimle ben ne kadar gitsem de kalıyorum sizinle.
"Benim sizi sevdiğim gibi, koruduğum gibi birbirinizi sevin ve koruyun sevgililerim. Bu hayatta herkes geçici ama siz birbiriniz için her zaman sonsuzluksunuz."
Yazardan
Dışımızda gördüğümüz şeyler, içimizdekilerin aynıdır. İçimizde taşıdığımız gerçek dışında başka bir gerçek yoktur. İnsanların çoğunun gerçeğe bu kadar aykırı bir yaşam sürmesinin nedeni, kendi dışlarındaki görüntüyü gerçek saymaları, içlerindeki dünyaya ise asla söz hakkı tanımamalarıdır. Evet, bu mutlu kılabilir insanı. Ama insan bir kez işin bilincine vardı mı, çoğunluğun izlediği yolu seçmesi diye bir şey söz konusu olamaz.
Melekler sandığımızın aksine kötü ve şeytanlar ise iyi olabilir, herkes kendi yarattığı gerçeklikte bir inancın kölesi olarak yaşarken kimin neyi ne olarak gördüğüyle pek ilgilenmez ve bizden farklı düşünenleri garipseriz, çoğu zaman da garipsenmemek için çoğunluğa uyarız. Ama gerçekte önemli olan tek bir düşünce vardır o da sizinkidir. Başkalarının korkusuyla gerçeğinizden uzaklaşmayın, yaşadığımız her şey bu anda. Yarın ve dün önemini yitirmişken şu an ne yaptığımızı bilmez ve ne için uğraştığımızı çözemezsek nasıl devam edebiliriz?
Kaybetmekten korkarken nasıl sevebiliriz, sorumluluklar altında ezileceksek nasıl düşünebiliriz, eleştirilmekten kaçarken nasıl konuşabiliriz, gençliğin kıymetini bilmezken yaşlanmaktan nasıl korkmayabiliriz, bu dünyada hiçbir izimiz yokken unutulmaktan nasıl korkmayız, yaşamayı bilmezken ölümden nasıl kaçabiliriz?
Cevap sizin kalbinizdedir, kendi doğrularınız ve yanlışlarınızın arasında gizlidir. Kazımak gerekir.
-- SON --
Büyük uğraşlar sonunda Lust'ı bitirebildiğim için ne kadar sevinsem de çok garip hissediyorum kendimi. Eğer aranızda hala ilk yayınladığım zamandan beri okuyanlar varsa sizlere çok teşekkür ederim. Lust benim gözbebeğim olduğu için bölümlerin hep içime sinmesini istedim ve bu yüzden de çokça kez düzenlemeler yaptım.
Umarım bu yolculukta sizler de benim aldığım keyfi alabilmişsinizdir. Merak etmeyin tekrardan görüşeceğiz. Lust her zaman buralarda olacak.
Dünya'yı çoğu kişiden farklı algıladığımı düşünüyorum bu yüzden tasvir etmeye çalışırken umarım kafanızı karıştırmamışımdır, önceki bölümlerde açıklamayı unuttuğum ya da yeteri kadar açıklayamadığım yerler varsa bu kısımda belirtin lütfen.
Sizleri çok seviyorum sağlıcakla kalın sevgiyle kalın.
Özel bölümlerde görüşmek üzere ♡♡
Valerie Lust'ı gururla sundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust {BTSxYoongi}
No Ficción"Hepimiz seni bekledik Yoongi, bizi bir arada tutman için." Siyah saçlı alayla gülerek yaslandığı duvardan doğrularak üzerine yürüdü minik bedenin. "Sana ihtiyacımız var Yoon, senin bize ihtiyacın olduğu gibi." Siyah saçlıdan cesaret alan kızıl saçl...