Başvuru

178 20 52
                                    

Jisung:
Felix ile televizyon izliyorduk ve canımız çok sıkılıyordu.Bir anda Star Chef diye bir programın başvuru reklamı çıktı ve Felix ayaklandı;
"AMK BAK EVDE CANIMIZ SIKILIYORDU ŞUNA KATILALIM MI HEM EĞLENİRİZ"

Reklamda şu cümleler geçiyordu "Star Chef yemek pişirme programımızın başvuruları başlamıştır.Kabul edilmek için teknik bir yemek pişirdiğiniz videoyu ekranda yazan telefon numarasına göndermeniz gerekmektedir.Videonuz kabul edilirse stüdyomuzda son işlemlerinizi halledip yarışmamıza katılmaya hak kazanabilirsiniz.Son başvuru tarihi 25 Temmuz.İyi şanslar"

Bilmiyorlardı ki bu cümleler onların hayatını değiştirecek...

Reklam bittikten sonra Felix'e baktım,katılmak için yalvaran gözlerle bakıyordu suratıma.

J:Ne var be katılmayı o kadar çok mu istiyorsun?
F:EVET JISUNG NOLUR KATILALIIMM

Felix ikna edici olmak için kelimeleri uzatarak söylüyordu.

J:Lan salak yemek yapmayı çok biliyoruz sanki
F:Biliyoruz tabii bak nooluuur
J:Önce bi teknik falan öğrenelim bari amk yürü getir bilgisayari
F:İSTE BU BE

Felix odadan bilgisayarı almaya gittiğinde düşünmeye başladım.Aslında fena fikir değildi.Yaptığımız yemekler de o kadar kötü değildi ikimiz de bir sene gastronomi okumuştuk.Hem eğlence çıkardı evde yaptığımız hiçbir şey yoktu.Bakalım bizi nasıl bir şey bekliyordu...

🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐

Felix bilgisayarı getirdi ve siteye giriş yaptık.

J:Lan videoyu çekelim önce
F:Doğru lan yürü mutfağa.

Mutfağa gittik ve ne yapabiliriz diye düşünmeye başladık.

J:BULDUM! Ben Sushi yapacağım.Nasıl fikir?
F:İyiymis kanka.Ben de levrekle bir tabak hazırlamayı düşünüyorum.

Birbirimizin fikirlerini onayladıktan sonra ellerimizle çak yaptık (nasil yazmam gerektiğini bilmiyorum özür)

Aradan 2 saat geçti ikimiz de videoları çekip bitirmiştik.Sıra başvurudaydı.Bilgisayarı tekrardan açtık ve sırayla videoları gönderip doldurulması gereken kısımları doldurduk.Şimdi yapmamız gereken şey gelecek cevabı beklemek.

Selaam!! Masterchef izlerken aklıma gelen bir konu.Biraz saçma ve cringe oldu farkındayım.Umarım ilerki bölümlerde daha iyi yazabilirim.Görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.Kendinize dikkat edin,sonraki bölümde görüşelim!!

Star Chef |MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin