Geçmiş bazen sadece geçmişten ibaret değildir,bütün geleceğinizi değiştirebilir.

37 9 28
                                    

Selammm
Nasilsiniiiz???
Umarim iyisinizdiir
Bu bolum Jisung hakkında olacak.
Ne kadar oldugu tartisilir ama biraz uzucu olabilir.
Umarım beğenirsiniz iyi okumalaar!!

🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐

YAZAR ANLATIMI:
Jisung'un iyi bir geçmişi yoktu.Eskileri hep iyi hatırlamak isterdi ama bu onun için pek olanaklı değildi.Neden mi?

Doğduğundan beri babası onu hiç sevmemişti.Sürekli şiddet uyguluyor ve argo kelimeler kullanıyordu.

Annesine çok bağlıydı Jisung.Bir o kadar da annesi ona bağlıydı.Oğlunu hep sevmişti kadıncağız.Ancak eşinden fayda yoktu.

Jisung'un annesinin de katı bir ailesi vardı.Onlar yüzünden görücü usulü evlenmişti eşiyle de.Aralarındaki yaş farkı da oldukça fazlaydı.Erken yaşta hamile kaldı ve Jisung doğdu.Hamileliğin başından itibaren kadın yemin etti,ne olursa olsun ömrünün sonuna kadar oğlunu koruyacaktı.Öyle de yaptı.Ancak yeterli olmadı.

Jisung nereden baksan kötü bir çocukluk geçirmişti.Az kalsın okula da gidemeyecekti.Ona da zor gitti.Eğitim hayatına hep önem verdi.Annesini de yanına alıp babasından kurtulmak içindi her şey.

Maalesef ki hayat eğitimde de yüzüne gülmedi.Maddi durumları kötü olduğu için kıyafetleri diğerlerininki gibi iyi değildi.Hem bu yüzden hem de sözde çirkin olduğu için sürekli zorbalığa uğruyordu.

İlköğretimin ilk ya da ikinci senesindeydi.Dersleri bitmişti ve eve yürüyordu.Yürürken de o gün işlediklerini beyninde tarayıp hatırlamayı ihmal etmiyordu.

Evinin iki sokak ötesindeydi.Annesinin çığlıkları ve babasının sert sesi duyuluyordu.

Kalp atışları hızlanmaya başladı ve refleks olarak oraya doğru koşmaya başladı.Çocuk aklıydı işte,annesini kurtabileceğini düşünmüştü.

Babası annesine silah doğrultmuştu ve bağırarak ağza alınmayacak cümleler kuruyordu.Cümlelerin çoğu Jisung hakkında olumsuz bilgi içeriyordu.Jisung da bunları duydu.

Babası Jisung'u gördü ," ikiniz de gebereceksiniz"  ve benzeri cümleler kurmaya başladı.

Annesi ise "Jisung kaç!uzaklaş buradan" demekten başka bir şey yapamıyordu.Biricik evladına bir şey olsun istemiyordu.

Jisung ise bir adım bile geri gitmiyordu.Korkuyordu ama annesi olmadan yapamayacağını da biliyordu.

Cesaretini toplayarak babasına karşı bağırmaya başladı.Ancak babası Jisung'un hiçbir cümlesine kulak asmıyordu  ve bir anda kadın yerle bir oldu.Kafasından kan akıyordu.Jisung bunu gördü aşırı panikledi ve korktu.Babası da tam silahı Jisung'a doğrultmuşken komşuların çağırdığı polis geldi ve Jisung'un babasını tutukladı.

Babası gittikten sonra Jisung o yaşında oracıkta cesetle yalnız kaldı.Etraf çoktan kan gölü olmuştu.

Bağırarak ağlıyordu Jisung.Silah sesi geldiğinden beri bunun bir kabus olmasını dileyip duruyordu.

Bu bir kabus değildi.Bu hayatının dönüm noktasıydı.Asla unutamayacağı o andı.

Kısa süre sonra ambulans geldi.Fakat kadın çoktan vefat etmişti.

Bu olaydan sonra Jisung bir süre sokaklarda kaldı.

Birkaç yıl sonra babasının hapishanede diğer suçlular tarafından öldürüldüğü haberini aldı.Hiçbir şey hissetmemişti.Yüzünde bir mimik dahi oynamamıştı.

18 yaşına kadar yetimhanede kaldı.Ve yetimhanede o kişiyle tanıştı,Felix.Felix'in de annesi doğum esnasında ölmüştü.Babası ise trafik kazasında can vermişti.

İkili kısa sürede yakın arkadaş oldular.Her şeyin üstesinden beraber geldiler.

Yetimhaneden çıkma vakitleri geldi ve ikisi de aynı kafede çalışmaya başladı.Para kazanıp kirada da olsa bir evde oturmak ve eğitim içindi her şey.

Bu süreçte ise ucuz otellerde kalıyorlardı.

Uzun sürse de nihayet istediklerini yapabildiler.Gastronomi okudular.İkisi de küçüklükten beri mutfağa meraklıydı.Maalesef ki sadece bir yıl üniversite okuyabildiler çünkü paraları yetmedi.Ev masrafları,kira derken beş parasız kalmışlardı.

Çok üzülerek üniversiteden ayrıldılar.Fakat evde de olsa yılmadan tarifler denemeye devam ettiler.Maaşı daha fazla olan bir yerde çalışmaya başladılar.Ancak bu sefer de paraları evin ihtiyacına tam yetiyordu.Yani o bir sene dışında gastronomi okuyamadılar.

Nihayet hayatları düzene girdi ve Star Chef ile karşılaştılar.

Programa kabul edildikten sonra işi bıraktılar çünkü Star Chef'te de yarışmacılara her ay belirli bir miktar ücret veriliyordu.Bu onlar için yeterliydi.

Yarışma ortamına alıştılar ve artık daha mutlu bir yaşam sürmeye başladılar.Hayatlarının en güzel ve rahat zamanlarını geçiriyorlardı.

Belki ilerde içlerinden biri bir partner bulur ve diğeri de hayatına yenilikler katmaya başlardı,ha?

🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐

Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederiim.

Dediğim gibi yazma konusunda hâlâ iyi değilim ancak bölümü nasıl buldunuz???

Görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın kendinize dikkat edin hoşça kalıın!!

Star Chef |MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin