Yarışmadan sonra

69 13 78
                                    

Slm arjdslae
Asiri yorgunum 4 saat Rusça çalıştım ve tekrar yapmam lazım.
Ama cok mukemmel bir yazar olduğum için (saka) yb yazmaya geldim
Hadi iyi okumalar aklimda hicbir şey yok.

ERTESİ GÜN YARIŞMAYA HAZIRLANIRKEN:

Lee Şef:
Kayıt başlamadan önce kulis gibi bir yerde son hazırlıklar yapılıyordu.Şeflerin hazırlandığı yer ile yarışmacıların hazırlandığı yer farklıydı.Acaba Jisung şu an nasıl görünüyordu?Ah,düşünmek yerine yanıma çağırabilirim.

Lee şef:Hey Minji,bana yarışmacılardan Han Jisung'u çağırır mısın?

MJ:Hemen şefim

Jisung çalışan Minji ile yanıma geldi.

Saygı amaçlı eğildi ve

J:Beni çağırmışsınız şefim.

Dedi.

Lee şef:Evet Jisung.Seninle konuşmak istedim.

Tanrı aşkına ne yapıyordum ben?

J:Dinliyorum şefim.

Lee şef:Ah,otur lütfen ayakta kalma.

Oturdu ve meraklı gözlerle bana bakmaya başladı.

Lee şef:Nasıl bu kadar çekici olabili- Ah,yemek pişirme konusundaki bu yeteneği ve beceriyi nasıl kazandın?

J:Bir yol gastronomi okudum şef.Ayrıca küçüklüğümden beri yemek yapmaya ilgim var.

Lee şef:Hmm iyiymiş.Peki ya daha da gelişmek ister misin?

J:Elbette,neden olmasın ki?

Lee şef:Yarışma sonrası beraber yemek yapmak ister misin?

J:Gerçekten çok iyi olur.Ancak bu sizin için sorun olmaz mı?

Lee şef:Hayır,yarışmanın ardından yapacak bir şey olmuyor.

J:Olur o zaman şef.

Lee şef:Çıkışta beni bul yemek yapacağımız yere götüreceğim seni.Şimdi yerine geçebilirsin.

YARIŞMA ESNASI:

Seungmin:
Şefler yapmamız gereken yemeği açıkladı,fish and chips.İkimizin de bildiği bir yemekti.Fazla acele etmeden yapıyorduk.

SEU:Jeong,kızartmaya dikkat etmelisin,seni yakabilir ya da patatesler yanabilir.

JG:Ah,üzgünüm.Ancak patateste tam anlamıyla iyi değilim bana gösterebilir misin?

SEU:tabii

Jeongin'in arkasına geçtim ve elinde kızartmak için kullandığı süzgeçe benzer kaşığı elime aldım.Ben alırken ellerimiz temas etmişti.Ardından Jeongin'e arkadan biraz daha yaklaştım ve konuşmaya başladım

SEU:Bu esnada patatesleri çok fazla kontrol etmemelisin.

Ocağın altına bakmak için yana doğru eğildim.Bu da kafamın boynuna gelmesine neden oldu.

SEU:Ayrıca ocağın altını bu kadar açarsan yanabilirler,aynı zamanda seni de yakabilirler.

Ocağın altını kısmak için dikey duran sırtımı hafif büktüm ve hallettim.

SEU:Beş dakika daha dursun ondan sonra tabaklayalım.İşte bu kadar!

JG:Ah,gerçekten kolaymış.Teşekkürler Seung.

Süre doldu,yemekler tadıldı ve şefler kendi aralarında konuştu.

Kazanan biz olduk.Sevinçten birbirimize sarıldık.

Diğer takımlar da bizi tebrik etmişti.

Yarışma bitti ve yolumuz aynı olduğu için Jeongin ile beraber yürümeye başladık.

SEU:Benimle yaşa.

JG:Efendim?

SEU:Ah,yani takım arkadaşıyız ve yemekleri beraber çalışmamız gerekiyor senin için de sorun olmazsa benimle kalmak ister misin?

JG:Olur aslında.Yurtta kalıyorum zaten.

SEU:Önce oraya uğrayalım ve eşyalarını alalım.Sonra eve geçeriz

JG:Olur

Her şeyi halletttik ve eve geçtik.Yemek yapıp yedik ve uyuduk.

YARIŞMA SONRASI-MINSUNG:

Jisung:

J:Lixie ben Lee şefi bulmaya gidiyorum sen eve geçersin olur mu?

F:neden ne oldu?

J:Yarışma çıkışı bir yere götüreceğini söylemişti.Akşam anlatırım hadi görüşürüzz

Felix ile konuşmamın ardından Lee şefi bulmaya koyuldum.Çok uzun sürmedi.

J:Şefim

Lee şef:Ah,Jisung.Hadi gidelim

Arabasına bindik ve bir eve geldik.

Lee şef:Burası benim evim.Yemek yapmaya ne dersin?

J:Hayır demem :)

Yaklaşık bir saat beraber yemek yaptık.Bana yeni bir yemek öğretmişti.Yapılışını gösterirken birkaç kere belime dokunmuştu.Yanlışlıkla olmuştur diye düşündüm ve sorun etmedim.

Yemeği yedik ve artık gitme vaktim gelmişti.

J:Her şey için teşekkürler şefim.Benim gitmem gerek.Hoşça kalın yarın görüşürüz

Lee şef:Peki Jisung sen nasıl istersen.Görüşürüz :)

Eve geldim ve Felix'e yaşananları anlattım

Çıkardığı sonuç ise shiplemekten başka bir şey değildi.

Saat geç oldu ve ikimizde uyumaya gittik.

🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐
Selaam!!
Biraz seungin biraz da minsung.Tekrar söylüyorum yan ship yok.Sadece elleşme falan.

Önerilerinizi ve düşüncelerinizi belirtin lütfen.

Ve güzel,en iyi Jeongin biaslı,Seungin shipper bir arkadaşımı da buraya bırakıyorum.Bu bölümü onun için yazdım.Umarım beğenirsiniz.Kendinize iyi Bakım hoşça kalın!!

yangjswife

Star Chef |MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin