Biz sadece arkadaşız

40 9 39
                                    

Selaam
Nasılsınııız??
Seungin konulu bir bölümle geldim.
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalaar

DİKKAT:BU BÖLÜM SEUNGIN SHIPINI KONU ALMAKTADIR.OKUMAK İSTEMEYENLER GEÇEBİLİR.ANCAK MINSUNG HAKKINDA KÜÇÜK DETAYLAR İÇERMEKTEDİR.

1 HAFTA SONRA YARIŞMA ÇIKIŞI:

Seungmin:
Yarışmayı bugün de tamamladık ve Jeongin ile beraber eve doğru yürümeye başladık.

JG:Çok yoruldum

SEU:Ben de.Yemek yapmak yorucu

JG:Haklısın

Havadan sudan konuşa konuşa eve geldik.

Üstümüzü değiştirdik ,yemeğimizi yedik,yarışmada daha iyi olmak için farklı tariflere baktık ve televizyon izleyerek oturmaya başladık.

Canımız sıkıldı ve film izlemeye başladık.

SEU:Film patlamış mısır olmadan izlenmez Jeong durdurur musun?Hemen patlatıp geliyorum.

JG:Tamam seung yardım lazımsa gelebilirim.

SEU:Ah,gerek yok bugün benden fazla yoruldun zaten dinlenmelisin.

JG:Peki nasıl istersen

Mısırları patlattım ve salona geri döndüm.Jeongin'in karşısına oturdum ve kafamı hafifçe onay verme amaçlı yukarı aşağı salladım.

Koltukta daha rahat oturmak için bacaklarını biraz araladı ve filmi başlattı.

Bir yandan mısır yiyor bir yandan da filmi izliyorduk.Konusunu beğenmiştik ancak sonlara doğru senaryoda hatalar yapılmıştı.Bu sebeple de filmin son 30 dakikası oldukça sıkıcıydı.

Sohbet etmeye başladık.Çünkü ikimiz de birbirimizin filmin son anlarını sevmediğini fark ettik.

JG:Ya sence de Lee Şef Jisung'a biraz fazla bakmıyor mu?

SEU:Evet ya hem her baktığında gülüyor.Bir şey hissediyor olmasın?

JG:Şefler konuşurken duymuştum.Lee Şef Jisung'dan etkilendiğini söylemişti.

SEU:Hmm yakışırlar bence.Lee şef ve Jisung reddedilecek insanlar değil.

JG:Evet.Onlar için en iyisinin olmasını dilerim.

Jeongin bu cümlesini kurduktan sonra filmi durdurdum ve zaten bacakları hafif aralık olan Jeongin'in kucağına oturdum.

SEU:Ben de bizim için en iyisinin olmasını dilerim.

Bunu dedikten sonra Jeongin şoka uğramış gibi bana bakıyordu.Tedirgin olduğu her halinden belliydi.

Jeongin'in yarım bıraktığı mısır kasesinden bir mısır aldım ve dudaklarımın arasına sıkıştırdım.Patlamış mısırı iyice kavradığımdan emin olduktan sonra Jeongin'in dudaklarına yaklaştım.

Mısıra uzanışımdan şu ana kadar beni izleyebilmişti sadece.

Gözleri dudaklarımda takılı kalmıştı.Hâlâ yeterince yakın olmadığımızı fark ettiğimde kollarımla omuzlarına tutunarak kendimi kucağında onun göğsüne doğru ittirdim hafifçe.

Yeteri yakınlığı bulduğumda dudaklarına yapıştım ve Jeongin'in hafif aralanan ağzıyla kendi ağzımın arasına mısırı bıraktım.

Mısır dudaklarımız arasında kayıp giderken dudaklarını daha sert öpmeye başladım ve ağırlığımın tümünü Jeongin'e bıraktım.

Vücudunun alt kısmında olan baskının artmış olduğundan olacak ki kısık sesle ağzımın içine inlemişti.

Duyduğum güzel melodiden memnun bir şekilde alt dudağını emmeye başladım.Dudaklarının tadı çok güzeldi.
Daha önce hiç yemediğim ama hayatımda yediğim en güzel meyveyi yiyor gibiydim.

Mısırın ne ara bittiğini aldığım zevkten dolayı fark edemedim.

Mısır bittiği gibi sertçe dudaklarımdan ayrıldı ve gözleri büyüdü.

Canımı yakmamak için olsa gerek beni hafifçe geriye çekti ve belimden tutup koltuğa oturttu.

JG:B-biz ne yaptık az önce?!

SEU:Bilmem ki ne yapmışız?

JG:Biz sadece arkadaşız Seungmin!

SEU:Belki sana olan hislerim sadece arkadaşlıktan ibaret değildir.

JG:Bilmiyorum Seungmin.Bundan sonra nasıl olacağız?ne yapacağız? Sikeyim ki hiçbir şey bilmiyorum

Panik yapmıştı.Paniklediğinde bile çok tatlı duruyordu.Ancak mutlu bir şekilde tatlı olmasını tercih ederim.

Onun karışık hislerine karşı benim cevaplarım kısa ve netti.

SEU:Sen de hislerinden emin olursan deneyebiliriz.

JG:Bana biraz zaman ver Seungmin.Senin hislerinle de oynamak istemem ancak düşünmem gerek.

SEU:Nasıl istersen Jeongin'im.Seni ömrümün sonuna kadar bekleyebilirim.

Bu dediğimden sonra hafif tebessüm etti ve kızardı.

Tanrım bu çocuk çok tatlı.Bir o kadar da sexy.

Gecemiz böyle geçti ve yatma vaktimiz geldi.Salonu toparladık her gün yaptığımız bakımlarımızı yaptık ve yatak odasına geldik.

Odada iki tane tek kişilik yatak vardı.Ancak bir tanesine iki kişi rahatça sığardı ;) bunu sonra düşüneceğim.

Gece geç saatlere kadar Jeongin'in dudaklarını düşünmekten uyuyamadım.Ama bu benim için sorun değildi.Gecelerimi ona feda edebilirim.

Yarın soğuk davranmazsın umarım meleğim.

🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐
Ne yazdım ben öyle.

Hyunin,Jeongbin,Chanmin,Changmin (her neyse) shipperlar cildiriyo.

Kontrol etmeden attım hatalar varsa affola
Tamam
Ya aslında planda böyle bir şey yoktu

İçimden geldi.

Ee görüşleriniz??

Best Jeongin Oppacısı canim arkadasim aynı zamanda okurumu da buraya bırakıp kaçıyorum hoşça kalıın!!

yangjswife

Star Chef |MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin