Uzun bir aradan sonra merhaba dostlar
Sınavlarım falan vardı ondan yoktum
Dershanem geri başlayana kadar yazmaya çalışacağım
Umarım beğenirsiniz.
Bir de biraz timeskip olacak haberiniz olsun2 YIL SONRA:
Jisung:Biz yarışmayı kazanalı iki yıl olmuştu.Bu süreçte ise neler yaşandı neler!
Öncelikle Minho ile çok daha yakınız.Yarışmanın verdiği çekingenlik artık olmadığı için istediğimizi yapabiliyoruz.Ancak o hâlâ sunucu.Yine de kameralardan uzak durmamız gerekiyor.
Zaman geçtikçe birbirimizi daha iyi tanıdık.Ve çok fazla ortak noktamız olduğunu öğrendik.
İlişkimizi güzelce devam ettiriyoruz!
Ve Felix var!O,Hyunjin ile çok romantik bir ilişki yaşıyor.Ne zaman görsem birbirlerine hediye alıyorlar.Ve telefon konuşmalarını görene kadar böylesine fazla bir şey beklemiyordum.
Felix ve Hyunjin mesajları:
Hyunjinniieeee💗🤍⭐️🫶🏻
Lixiem napıyorsuunn??Lixieeeee🤍🤍💗💗😘
Hyunjinnieee
Seni düşünüyordum sevgiliimm 🤍🤍Bence bu kadar görmeniz yeterli.Devamını okuduğumda kusuyordum az kalsın!Bu ne böyle yaz dizilerindeki gibi?
Her neyse.Böyle dediğime bakmayın onların mutlu olmasına seviniyorum.
Felix ile hâlâ aynı evde mi yaşıyoruz?
Hayır.Onunla yaşamayı özledim mi? Yani evet eğlenceliydi.İkimiz de zengin koca bulduğumuz ve yarışmayı kazanıp köşeyi döndüğümüz için ayrı ayrı eve çıktık.Sevgililerimizle yaşıyoruz.
Ancak birbirimizi özlediğimizde elbette evlerimizde birleşip kalabiliyoruz.
Diğer yarışmacılara mı ne oldu?
Hemen söyleyeyim!
Biz çok güzel bir arkadaş grubu olduk.Herkes birbirini iyice tanıdı ve yakınlaştı.Peki,gariban Chan şef?
O da arkadaş grubumuzda.O olmadan olmaz!
Çoğunlukla bize babalık yapıyor ve verdiği güven hissi mükemmel!🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐🫐
Bu bölümü soru cevap şekline yapmak istedim.Aklınıza takılan bir soru varsa buraya yazın sincap Ji yanıtlasın!Yazmayı unutmuşum onu fark ettim.Bir süre sonra toparlarım umarım.Beğendiyseniz yıldıza dokunmayı ve bu gariban yazarı sevindirmeye unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star Chef |Minsung
HumorTelevizyon programı Star Chef yarışmacısı olan Han Jisung ve Sunucu Şef Lee Minho Selam bu benim ilk ficim olacak.Önceden sildiğimi saymazsak tabii.Masterchef izlerken aklıma gelen bir fikir.Umarım beğenirsiniz.