Serdar ortaç

53 12 51
                                    

Maraba
Sen eseksin ben araba
2015 facebook mizah
Evet arkadaşlar bugün size gara mizah yapıcam kör babaannemin önünde -

Malim ben
Neyse
Yb falan yazmaya geldim
Öyle
Canım sıkılıyo

DİKKAT:Bu bölüm gereğinden fazla mallık içermektedir.

E hadi baslayalim bakalim

ERTESİ GÜN:

Jisung:
Gece Lee şef'i düşünmekten uyuyamamıştım.Etkileniyorum evet ama bana bu kadar fazla bakması düşündürücü.

Bir iki saatlik uykum sağolsun ölü gibi duruyordum.Normalde olsa kapatıcı kullanabilirdim ama bugün ayrı bir halsizdim.Neyse fazla göze batmazsam sorun olmaz.

Yarışma hazırlıkları tamamlandı ve tezgahlara geçtik.Lee şef yine bana bakıyordu.Ama bu sefer endişeli duruyordu.

Yemek açıklandı yine bildiğimiz bir yemek olduğu için sorunsuz hallettik.

Yemekler yapılırken herhangi biri şarkı söylemezse olmaz tabii.Bu sefer gönüllümüz Seungmin oldu.

SEU:Bu gece gell benim oll diyemem

Hamur yoğururken söylüyordu.Kendi makarnamızı yapıyorduk

Jeongin eşlik etti,

JG:Sana ben aşkımı söyyleyememm

Bir anda herkes eşlik etmeye başladı.

SB:Utanırımm beni ööp diyemem

K:Ele güne sorma benii

YJ:Yaralama vurmaa benii

F:Hani o tattlı gönül çiçeğim?

CB:Hani kanatlı beyaaz meleğim

BG:Bu gece zevki sefa edelim

JG:Şerefine vur kadehii

SEU:Meze yapıp harrca benii

Seungmin bunu söylerken Jeongin'e bakıp gülmeye başlamıştı.

Soobin yoğurduğu hamurla tezgahta ritim tutmaya başladı.

Bir kaç kişi bir anda bağırmaya başladı,

"KARABİBERİİİM VUR KADEHLEREE HADİ İÇELİİİM İÇELİM HER GECE KARABİBERİİM VUR KADEHLERE HADİ İÇELİİM İÇELİM HER GECE"

Bir kişi devam ettirdi

CB:Zevkii sefaa doldu gönlümee

YJ:Hadi içeliim acılarınn yerinee

Böyle böyle devam ettiler.

Onlar şarkıyı söylerken tabaklamayı bitirmiştim ve tezgahın üstünü toplayan Felix'e göstermiştim.Kafasını olumlu anlamda sallayıp beğendiğini söyledi.

Kazanan açıklandı.Ben ve Felix.

Yarışma çıkışı diğerleriyle beraber buluşacaktık .Ancak çok yorgun ve halsizdim.
Evde işim olduğunu söyleyip oradan ayrıldım.
Stüdyodan çıktığımda Lee şef ile karşılaştım.

Lee şef:İyi misin Jisung?

J:Evet şefim neden sordunuz?

Lee şef:Biraz durgun görünüyorsun merak ettim.

Başımla onaylayıp evin yolunu tuttum.

Fazla dalgın olduğum için yanlış yola girmiştim.Bu yol,ah hayır ben buraya nasıl geldim? Nasıl geri döneceğim tanrı aşkına burada durmak istemiyorum.

Sebebi vardı.Babam annemi bu yolun yanında öldürmüştü.7 yaşında falandım.

Yıllar önce annemin kanlar akan cansız bedeninin durduğu yere baktım.Kalbim sıkışmaya başladı.Nefes alamıyordum.Titreyerek yere düştüm.Arkamdan bir ses yükseldi

Lee şef:Jisung!

Koşar adımlarla yanıma geldi ve endişeyle yüzüme baktı

Lee şef:İyi misin Jisung? Bir yerine bir şey oldu mu?

Zor çıkardığım sesimle

J:Nefes alamıyorum

Dedim.

Lee şef:Hastaneye gidelim.Gel.

Korkusu nereden baksanız apaçık ortadaydı.

Beni kucağına aldı.

Çok uzak olmayan arabasına ilerledi ve arka koltuğa nazikçe bıraktı beni.

Hastaneye geldik.

Gereken şeyler yapıldı.

Doktor:Durumu biraz ciddi .Fazla stresten,psikolojik olarak kaldıramayacağı şeylerden uzak durması gerekiyor.Fazla stres ve heyecan kalbini zorlayabilir.Büyük ihtimalle hatırlamak istemeyeceği bir şeyi gördü ya da hatırladı.Dediğim gibi dikkat etseniz yeter.Taburcu olabilirsiniz.Tekrardan geçmiş olsun.

Lee şef bunu doktoru dikkatle dinledikten sonra taburcu olmam için gereken işlemleri halletti ve beni geri arabasına bindirdi.

J:Teşekkür ederim şefim.Hastane masrafını en kısa sürede ödeyeceğim.

Lee şef:Teşekkür etmene gerek yok ve masrafını ödemene de gerek yok.Ancak sana söylemem gereken birkaç şey var.

J:Dinliyorum şefim.

Lee şef:Yarışmaya bir süre ara vermen gerekli bence.Bu diğer şefler tarafından da anlayışla karşılanacak bir durum.Kendini daha iyi hissettiğinde geri dönersin ancak bir süre kendini yormaman senin için en iyisi

J:ama şefi-

Lee şef:Ha bir de şu şefim kelimesini at lütfen.Minho de

J:Minho ben yarışmayı nasıl bırakayım?Felix tek kalır.

Minho:yedeklerden birini alırız.Şimdi seni evine bırakacağım güzelce dinlen.

Evimin önüne bıraktı ve teşekkür ettim.

Eve girdiğimde Felix çoktan gelmişti.Olanları kısaca anlattım ve anlayışla karşıladı.

Yaklaşık bir hafta geçti ve ben kendimi iyi hissediyordum.

Yarışmaya geri döndüm.

Yedeklerden gelen kişinin de tam benim geldiğim gün ayrılması gerekiyormuş.

Açık konuşmak gerekirse bu süreçte iyileşmekten çok çökmüştüm.Fazla yemek yememiştim ve geceleri kabuslardan,düşüncelerden,kafamdaki seslerden dolayı uyuyamamıştım.Yine de kötü görünmemek için göz altlarımı hafif kapatıcıyla kapattım.

Stüdyodan içeri girdiğimde herkes başıma toplandı

"SENİ ÇOK ÖZLEDİK JISUUNNGGG HOŞGELDİİİİN"

Bu sıcak karşılamalarıyla beraber tebessüm ettim ve önlüğümü giydim.Belimi daha fazla sıkmam gerekmişti çünkü bu süreçte zayıflamıştım.

Hwang şef:Hoşgeldin Jisung.Daha iyi olmana sevindik.

Bu ve bunun gibi birkaç cümleden sonra yemek yapmaya başladık.

Sürekli başım dönüyordu ve gözlerim kararıyordu.Bu sebeple tam odaklanamadım.

Yemeğin kazananı Beomgyu ve Taehyun oldu.

Akşam eve gidince kendimi direkt yatağa attım.Fazlasıyla yorgundum.Bu yüzden bu sefer birkaç saat daha fazla uyuyabilmiştim.

🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐
Slm.
Nasıl bölüm ama mutlu baslayip garip bitiyo.😈😈.
Görüşlerinizi belirtin lütfen.

Hafif seungin vardı.Bu yüzden güzel,En büyük Jeongin oppacısı,Jeongin takıntılı,Kısacası Jeongin seven arkadaşımı takdim edip gidiyorum.Kendinize iyi bakın hoşça kalınn

yangjswife

Star Chef |MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin