Pasta

35 11 6
                                    

Slmslm
Asiri kisa bir bölüm olucak
Tsk
Hadi iyi okumalar aklimda da hicbir şey yok

BİR HAFTA SONRA:

Jisung:
Biraz olsun kendime gelmiştim.Neşeliydim de.Felix bunu fark etmiş olmalı ki o da mutluydu

J:Hadi civciv çıkalıım

F:Tamam sincap düş önüme

Stüdyoya geldik.Neden bilmem yüzümde güller açıyordu resmen.

Son hazırlıklar yapılırken de ayrı bir neşeliydim.Yapılan şakalara gülüyor espriler yapıyordum.

Hazırlıklar tamamlandı şefler stüdyoya giriş yaptı.Birkaç kişiye hisleri soruldu.

Yarışmanın Make your own star kısmındaydık.Yani şöyle ki önümüzde içinde bir veya birden fazla ürünün olduğu kutular bulunuyor.Biz de o ürünle kendi yemeklerimizi yapıyoruz.En iyi yapan kazanıyor.

Lee şef:Evet arkadaşlar açın kutuları

Kutudan yaban mersini ve çilek çıkmıştı

(Olsa da yesem)

Aklıma önceden yaptığımız tatlı geldi.Ve Felix'e anlamasını umduğum bakışlar attım.Anlamıştı da ;)

Notlarımızı aldık ve market süremiz başladı.Hızlıca ürünleri kaptık.

Tezgaha geri geldik.Ürünleri güzelce dizdik.

Fikir basit ama guzeldi,yaban Mersinli çilekli krep pasta

Süremiz başladı ve hemen işe koyulduk.Lee şef bugün daha mutlu gözüküyordu.Üzgün olmasını istemezdim o yüzden sevindim.

Tatlıyı güzelce yaptık ve sunduk.Şefler tarafından en çok beğeni alan tabak bizimkiydi.İkimiz de saygı amaçlı eğilip teşekkür ettik.

Yarışma bitti ve eve döndük.

F:Jii

J:Efendim lix

F:Pasta yapalım mıı ??

Yine o bakışları atıyordu.Bu çocuk beni nasıl ikna edebileceğini biliyor.

J:Olur hazırla malzemeleri geliyorum iki dakikaya

F:tamaaam

Güle eğlene pastayı yapmaya başladık.Şarkı söylüyorduk,dans ediyorduk.Mutluyduk.

Nihayet pastayı bitirdik ve soğukken daha güzel olduğu için dolaba koyduk.Soğumasını beklerken kendimizi koltuklara atıp dinlendik.Neden bilmem hâlâ gülüyorduk.

Dakikalar hızla akıp geçti ve sıra pastayı yemekteydi.

Felix mutlu olduğu için paytak paytak zıplayarak mutfağa ilerliyordu.

Ben de onun peşinden gülerek zıplıyordum.

Mutfağa geldik ve pastayı dikkatlice dolaptan çıkardık.Felix dilimlemeye başlarken ben tabakları ve çatalları çıkardım.Pastaları tabaklara koyduk.

İkimiz de mutluyduk çünkü bu ikimizin de favori tatlısıydı.

Yavaş yavaş tadını çıkara çıkara yedik.Yerken eski komik anılarımızı birbirimize hatırlatıp neşemize neşe katıyorduk.Uzun süredir bu hissi yaşamadığım için iliklerime kadar hissetmeye çalışıyordum,huzuru.

Akşam pastayla ve sohbetlerle geçti.Ne zaman geçtiğini hiç anlamadığımız dakikalar gece saat 12'yi bulmuştu.Dişlerimizi fırçaladık ve ikimiz de derin bir uykuya daldık.

🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐
Selaaam!!
Nasılsınııız??
Bölümü kontrol etmeden atıyorum hatalar varsa affola.

Geçiş bölümüydü.

Görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın kendinize dikkat edin hoşça kalıın!!

Star Chef |MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin