Sushi?

75 13 92
                                    

PAZARTESİ:
Jisung:
Sabah erkenden yarışma heyecanıyla uyandım.Sabah rutini halledip Felix'in odasına girdim.

J:Feliiix kalk hadiii bugün büyük güüün!

F:Lan LAN BUGÜN PAZARTESİİİ!!

J:Eveet

F:Hadi sen git kahvaltıyı hazırla ben de elimi yüzümü yıkayayım

J:Tamam

Kahvaltımızı ettik ve ikimizde sırayla duşa girdik.Duş,cilt bakımı,hazırlık derken yarışma saati yaklaşıyordu

J:ikimiz de hazırsak çıkalım mı?biraz erken gidelim hem diğerleriyle tanışırız

F:Olur çıkalım

Nihayet stüdyoya vardık ve üstünde adımız yazan önlükleri giydik.Altında da Star Chef'in logosu vardı.Çok havalı.

Arkadslar şimdi olmayan çizim yeteneğimle yaptığım şaheseri göstereceğim bu tarz bir şey hayal edin logonun üstünde de isimleri yazıyor.

Arkadslar şimdi olmayan çizim yeteneğimle yaptığım şaheseri göstereceğim bu tarz bir şey hayal edin logonun üstünde de isimleri yazıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet buydu.
Buneamk
Neyse devam

Üstümüzü düzelttikten sonra diğer yarışmacılarla tanışmaya başladık.Hepimiz birbirimizle anlayabildiğimizi fark ettik ve yarışmadan çıkınca beraber bir kafede oturmaya karar verdik.

Sonunda dakikalar su gibi akıp geçmişti ve şefler stüdyoya girmişti.

Şefler dahil herkes alkışlamaya başlamıştı.Aslında neden alkışladığımızı bilmiyordum.İlk gün ve şefler geldi falan diye sanırım.Her neyse şu Lee şef taş gibi adam.

Lee şef:Hepiniz tekrardan hoşgeldiniz arkadaşlar.Ben şef Lee Minho.Lee şef demenizi tercih ederim.Umarım iyi anlaşırız.Hepinize başarılar dilerim.

Hwang Şef:Hoşgeldiniz çocuklar.Ben şef Hwang Hyunjin.Hwang şef demeniz yeterli.Hepinize başarılar.

Chan şef:Ben şef Christopher Bang Chan.Chan şef diyebilirsiniz kısaca.Başarılar dilerim.Şimdi de sizin görüşlerinizi alalım.Evet ilk tezgahtan başlayalım.Jeongin,nasıl hissediyorsun?

JG:Heyecanlıyım şef.Ama bir o kadar da mutluyum.İlk kez bir  televizyon programına katıldığım için heyecanım fazla.Sizlerin karşısında yemek yapmaktan onur duyarım.Umarım yarışma boyunca takım arkadaşımla beraber size lezzetli yemekler sunabiliriz.

Chan şef: :) (gülümsedi iste arkdslar anliyonuz di mi?) Ve Seungmin,senin hislerin neler?

SEU:Şefim öncelikle burada olduğum için çok mutluyum ve heyecanlıyım.Jeongin'in de dediği gibi umarım yarışma boyunca lezzetli yemekler sunabiliriz.

Chan şef:Hadi bakalım.

Hwang şef:Changbin,sen neler hissediyorsun?

(Arkdslar ben tezgah sırasını unuttum â.Caktirmayin lütfen tamam mi?)
O sira 2-3 okur:taam caktirmicaz
Hadi devam

Star Chef |MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin