Lan beraberiz be!

76 12 28
                                    

ERTESİ GÜN

Jisung:
Sabah erkenden kalktım ve Felix'i uyandırmaya gittim.
J:woaooaowoa kalktin mi la
F:amanin ani
J:ne dedin ne dedin PUHDIATKGPSGŞA KÜFÜR BİLE EDEMİYORSUN SABAHLARI AMK
F:sus be sicnap
J:ONU DÜZGÜN SÖYLE BARİ DKŞAKFAĞKTĞWKT hadi kalk hazirlanip cikacagiz
F:taam git sen geliyorum ben
J:taam

İkimizde özenerek hazırlandıktan sonra evden çıktık ve stüdyoya doğru ilerlemeye başladık.Eve çok yakındı biz de yürümeyi seçmiştik.

Stüdyonun kapısında bizi iki katımız olan bir güvenlik izliyordu.

Güvenlik:yarışmacı mısınız siz?
J:Evet efendim son hazırlıklar için geldik.
Güvenlik:İyi tamam efendi duruyorsunuz sevdim sizi geçin bakalım.Soldan ikinci kapıya girin işlemleriniz orada halledilecek.
F:Teşekkürler efendim.
Güvenlik:Rica ederim

Güvenlik:
Ben bu çocukları sevdim.Adam akıllı duruyorlar.Umarım kazanan takımda yer alırlar.

Jisung:
Güvenliğin dediği yolu takip ettik ve kapıyı tıklattık."gel" sesinin ardından içeri girdik ve saygıyla eğildik.

HAZIR MISINIZ OKURLAAAR

Chan şef:Stüdyomuza hoşgeldiniz.
J,F:Hosbulduk şefim.
Chan Şef:İmzalanması gereken birkaç belge var.Onları imzalayabilirsiniz.İlerdeki masanın üzerinde.Ardından sizinle beraber diğer takımlar seçilecek.
J:Teşekkürler şefim
Chan Şef:Rica ederim çocuklar

Belgeleri imzaladık ve Chan şefin yanına geri döndük.

Chan şef:Şöyle geçebilirsiniz arkadaşlar.Öncelikle hepiniz hoşgeldiniz.Takımlar iki kişilik olacak ve kurayla seçilecek.Sizinle beraber seçilen kişiyle program sonuna kadar beraber çalışacaksınız.Programın kazananı tek kişi olmayacak.İkili gruplardan biri şampiyon olacak ve her iki kişiye de kupa verilecek.Hepinize başarılar.Şimdi yemek yapacağınız bölüme geçelim.Beni takip edin.

Sırayla yavru ördekler gibi Chan şefin peşinden yürümeye başladık.Felix ile ben dahil 10 kişiydik.

Sonunda tezgahların olduğu büyük alana geldik.Orada diğer iki şef de bizi bekliyordu.Tekrar sıralandık ve içinde isimlerimizin yazılı olduğu kağıtlara ve fanusa baktık.

Lee şef:Hepiniz tekrardan hoşgeldiniz.Lafı uzatmadan Hwang şefinizle beraber kağıtları çekmeye başlıyoruz.

Kalbim çok hızlı atıyordu.Umarım Felix ile olurum.

Lee şef:Kim Seungmin

Hwang şef:Yang Jeongin.Sizi ilk tezgaha alalım.

Lee şef:Seo Changbin

Hwang şef:Huening Kai.İkinci tezgaha geçin lütfen.

Lee  şef:Han Jisung

Hwang şef:Lee Felix.Üçüncü tezgaha lütfen.

Lee şef:Choi Soobin

Hwang şef:Choi Yeonjun.Sizi de arkasındaki tezgaha alalım.

Lee şef:Choi Beomgyu

Hwang şef:Kang Taehyun sizi de son tezgaha alalım.

Lee şef:Gruplarımız bu şekilde olacak.Bugünlük bu kadardı.Yarışmamız tam olarak haftaya Pazartesi başlıyor.Hepinize başarılar ve iyi günler.

Teker teker teşekkür edip stüdyodan ayrıldık.Çıkarken güvenliğe selam vermeyi unutmadık.

F:LAN BERABERİZ BEE İŞTE BU!GEL BUNUN MUTLULUĞUNA BİR FOTOĞRAF ÇEKİNELİM!!

J:Tamam çek hadi

F:çok güzel oldu!(fotoğrafı medyadakiymiş gibi düşünebilirsiniz)

J:Evet ya cidden iyi oldu.Bu arada diğer yarışmacılar da düzgün duruyor bence zamanla onlarla da yakın oluruz ne dersin?

F:Evet evet tanışmayı çok isterim ben de.

J:Eve gidelim şimdi dinlenelim.Bugünlük bu aksiyon yetti bana.Ama düşündüğümden daha sevecen ve daha rahat bir ortammış.Gerici değil.Sevdim.

F:Ben de ben de.Hadi gidelim.

Yazar Anlatımı:
Eve geçince kendilerini yataklarına attılar.Yorgunlukları gözlerinden belli oluyordu.Bir an önce üstlerini değiştirip bir şeyler atıştırıp uyudular.Ve garip bir şekilde ikisi de rüyasında stüdyoyu gördü.Bu onları sabah kalktıklarında daha neşeli yaptı.

Haftayı yeni tarifler deneyerek geçirdiler.Çok eğleniyorlardı ve aynı zamanda öğreniyorlardı.

Nihayet pazar akşamı olmuştu ve yarın büyük gündü...
🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐
Selaam!!
Nasılsınız?Umarım iyisinizdir.Yeni bölümle geldim.Büyük ihtimalle bu bölümden yarışacaklarını düşünmüşsünüzdür.Ama ilk günden yarışmalarını pek doğru bulmadım.

Sizce fic nasıl gidiyor?Konusu nasıl?Önerileriniz var mı?

Son olarak Jeongin ile yan ship olmak isteyen güzel bir okurum vardı.Onun da hesabını buraya bırakıyorum.Kendinize iyi Bakım hoşça kalın!!

xshuniewq_

Star Chef |MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin