KABUL EDİLDİK LAN!

104 14 74
                                    


2 GÜN SONRA:

Felix:
Sabah uyandığımda hemen telefonuma uzandım.Star Chef programından hâlâ yanıt yoktu.Somurtup yataktan kalktım.Klasik sabah rutinimi yaptıktan sonra sıra Jisung'u uyandırmaya geldi.Odasına girdim.Yazık,mışıl mışıl uyuyor birazdan sövecek ama PUAHAHAHA.Yatağa yavaşça yaklaşıp Jisung'un üstüne atladım.Gözleri birden açıldı ve bakışları beni buldu.Gülmeye başlayıp üstünden inip yatağında tepinmeye başladım.Bunu görüp daha da sinirlendi ve "senin ananı avradını" diye sonu gelmeyecek cümleye başladı.Duyduğum gibi "hadi kalk Jisuuunngg" dedim biraz aegyo yaparak.Bunu duyunca daha da sinirlendi ve ben topuklamaya başladım.Kaçarken mutfak tezgahının arkasına girdim ve ada tezgahın etrafında dört dönmeye başladım.Ben dönerken Jisung da benimle beraber dönüyordu.Sonunda yorulup durdu ve nefes nefese kaldı.Bir şey aklına gelmiş gibiydi,korkarak ama gülerek ona bakıyordum ve bakışlarını bana çevirdi."lan" dedi."Bizim şu başvuru kabul edildi mi?"olumsuz anlamda kafamı salladım ve "hayır ya haber yok hâlâ" dedim."taam" dedi ve elini yüzünü yıkamaya gitti.Ben de kahvaltı hazırlamaya başladım.

Kahvaltımızı ettik ve günlük rutinimiz başladı,can sıkıntısı. Evde "CANIM SIKILIYOOO" diye bağırarak gezmeye başladım.Jisung bana Allah'ım beyin ver der gibi baktı.Yapacak hiçbir şey yoktu.Yaklaşık yarım saat bağırarak evi turlamamın ardından aklıma çok güzel bir fikir geldi.
F:LAN JISUNG
J:Ne var amk cocu
F:LAN YAPACAK BİR SEY BULDUM OGLUM
J:Soyle de bilelim amk bak bu sicak havada beni dışarı çıkarırsan 7 yıllık arkadaşımsın diye dinlemem basarım tekmeyi.
F:Yok be hava 40 derece amk ben de cikmam evde durcaz sakin ol.
J:taam söyle şu fikrini got lalesi
F:Yarışmayı araştıralım.
J:BİZ BAŞVURU YAPARKEN ARAŞTIRMAMIŞ MIYDIN AMINA GODUGUM
F:eee ehe şey ya kuşlar çok güzel uçuyor kanatları falan var
J:BAŞLATMA KUŞUNA BE HİÇ Mİ ARAŞTIRMADIN OGLUM BEN SANA GÜVENDİM DE ÇEKTİM VİDEOYU
F:ya kızma got haber yok zaten.Azcık araştıralım hem şefler yakışıklıdır belki ha?;)))
J:Şefini de seni de sikeyim Felix

Sus.Jisung.pisman.olucan.

F:eyvallah amin hadi getiriyorum ben bilgisayarı.
J:iyi getir

Bilgisayarı getirdim ve açtım.Programa bakmaya başladık.İşleyişi iyice kavradıktan sonra sıra en merak ettiğim kısma geldi.Sunucu şefler.
F:JISUNG HAZIR MISIN BAK ŞEFLERE BAKCAZ ŞİMDİ AY BU KANAL ÇOK İYİ KESİN YAKIŞIKLIDIR ŞEFLERİ DE GEL YAKLAŞ GELL
J:iyi goster lix

F:JISUNG HAZIR MISIN BAK ŞEFLERE BAKCAZ ŞİMDİ AY BU KANAL ÇOK İYİ KESİN YAKIŞIKLIDIR ŞEFLERİ DE GEL YAKLAŞ GELLJ:iyi goster lix

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

F:Christopher Bang Chan.vay adamın adı bile şekil.Kısaca Chan şef veya Chris şef deniliyormuş.Şeflerin en büyüğüymüş.Görünüşüne rağmen sevecen ve tatlı bi insanmış.
J:Bak bu adam iyiymiş.Diğerlerine geç bekleme yapma
F:tamam be sincap kılıklı
J:sus civciv
F:sos covcov euğeaıeuaa
(taklit ediyor canim okurlarim lütfen anladik diyin)
O sira 2-3 okur:anladik

J:(dil çıkartıp yan yan bakıyor)
Bunu da anladınız di mi
Anladınız anladınız
Of çok boş yaptım hadi devam

J:(dil çıkartıp yan yan bakıyor)Bunu da anladınız di miAnladınız anladınız Of çok boş yaptım hadi devam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

F:ÇÜŞ OHA
J:bagirma kulağımın dibinde de oku şunları civciv bozuntusu
F:tamam be.Hwang Hyunjin şefler arasında yaş olarak en küçük (arkdslar üçüncü şefi az çok tahmin ettiniz diye düşünüyorum).Hyunjin şef ya da Hwang şef diye seslenilmesini tercih ediyormuş.Eğlenceli ve sürekli şakalar yapan bir adammış.JISUNG BEN ASİK OLMUSEM
J:sus be gay "josong bon osok olmosom"
F:gay sensin kolay gelsin çok konuşma götten yersin (bir ficde yorum olarak yazmistim ordan geldi aklıma)
J:gay olmadigimi soylemedim veled sus ve diğer şefe geç.

JISUNG BEN ASİK OLMUSEM J:sus be gay "josong bon osok olmosom"F:gay sensin kolay gelsin çok konuşma götten yersin (bir ficde yorum olarak yazmistim ordan geldi aklıma)J:gay olmadigimi soylemedim veled sus ve diğer şefe geç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

F:Gerçek adı Lee Minho ama Kore'de çok fazla Lee Minho adında yakışıklı insan olduğu için kendine Lee Know diye takma ad koymuş.Lee şef diye seslenilmesini tercih ediyormuş.Yaş olarak ortanca.Biraz sert görünümü ve sinirli kişiliğinin altında sevimli ve komik bir insan yattığı yazıyor.
J:ANANIN AMI ŞEF DEĞİL HEYKEL MÜBAREK
F:Ben dedim BEN DEDİİİİM
J:"bön dödöm bön dödööm"(taklit ediyor yine arkdslar)
F:sus be
J:ADAMIN KOLLARA BAK DAMARLARI KABLO GİBİ KASLARI FALAN VAR BEN VERMEM BU ADAMI
F:Minho'nu alan yok cnm bnm
J:"Minho'nu alan yok cınım bınım" (arkdslae yine taklit etti)sus be Hwang şefi görünce agzinin suları akmamış gibi konuşuyorsun.
F:of neyse programı baya öğrendik iyi oldu.LAN SAAT NE ARA 00.00 OLDU AMK BİZ SABAH BAŞLAMADIK MI BAKMAYA
J:he
F:götüne sok he yi Jisung
J:eyvallah
F:eyvallah bizden
J:uyuyalım amk
F:git zıbar amk tutan mı var
J:taam
F:taam

SABAH

Jisung:
Sabah erkenden telefonumun çalmasıyla uyandım.
J:alow (sonunda v diyormuş gibi düşünün ama hâlâ resmî hehe)
SC:Alo Efendim Han Jisung ile mi görüşüyorum?
J:Evet benim
SC:Star Chef programından arıyorum efendim.Videonuz kabul edildi.En geç bir hafta içinde sizi stüdyomuzda görmekten onur duyarız.
J:Teşekkür ederim efendim.En kısa sürede geleceğim.
SC:Biz teşekkür ederiz efendim iyi günler.
J:İyi günler.

Bu olay yaşanırken yan odada Felix de telefonla konuşuyordu.

Felix:
Bu kim lan bu saatte?
F:Alo
SC:Alo Lee Felix ile mi görüşüyorum?
F:Evet benim
SC:Star Chef programından arıyorum.Videonuz kabul edildi.Sizi en kısa süre içerisinde stüdyomuzda görmekten onur duyarız.
F:İlginiz için teşekkür ederim.En kısa sürede geleceğim.
SC:Biz teşekkür ederiz.İyi günler efendim.
F:İyi günler.

Amk bu arada bunlar bu kadar kibar konuşuyor diye şaşırmadılar sanmayın tepiniyorlar yoksa güzel bi izlenim vermek için öyle konuştular.Kirps;)?

Telefonu kapattığım gibi Jisung'un odasına koştum.O da tepiniyordu.
F:AMK KABUL EDİLDİM
J:AMK KABUL EDİLDİM
F,J:WUAUAUAUAUAUAUAOAUAOAOA (Bagirip tepiniyorlar işte)
J:LAN BU SAATTE ÇOK ŞAŞIRDIM AMK
F:BEN DE BEN DE
F,J:LAYLAYLAYLAYLAYLAYLAYLAYLAAAYY OOOOO KABUL EDİLDİİİK!OOOOOO BİR İKİ ÜÇ EN İYİ İKİLİ KABUL EDİLDİİİİ!!!!!

Türk oldular bi tik.Bi tik.
Neyse devam.

F:hadi bunun şerefine güzell bi kahvaltı hazırlayalım
J:olurr

Kahvaltıyı hazırladık ve afiyetle yedik
(Yarasin tosunlarima)

Günümüz normal geçti.Temizlik falan yaptık.Ve aklımıza geldikçe çığlık atıp bağırdık.Özür dileriz alt komşumuz Fatma teyze...

Akşam oldu ve aklıma gelen soruyla Jisung'a döndüm.
F:Lan Hanji ben fazla bekleyemem yarın gitsek mi direkt stüdyoya?
J:aynısını diyecektim amk ben de yerimde duramam.
F:yarın sabah 10.00'da çıkalım mı evden o zaman?
J:Olur.Zıbarcam ben yarın daha erken kalkcam duş falan alcam.Sen de sakın varoş varoş giyinme.
F:ben senden daha iyi giyiniyorum be sincap.Neyse git zibar.

İkisi de alarmlarını kurup derin bir uykuya daldı.Ertesi gün yaşanacaklardan habersiz...

🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐⭐️🫐
Selaam!
İkinci bölümle geldim.Aslında daha uzun yazmayı planlıyordum ama bu kısımları hızlıca geçip direkt ana konuyu işlemek istiyorum.Eğer olursa ve fic tutarsa ikinci kitap fikrim de var.Umarım beğenmişsinizdir.Ve uzun yazicam diyip kisa yazdigim için de senden özür dilerim Zehra sevgiler saygılar.Kendinize dikkat edin,sonraki bölümde görüşelim!!

Star Chef |MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin