|TANITIM|
Merhaba! kendimi tanıtayım;
Ben Felix aslında adım Lee Yongbook ama Lee Felix diyebilirsiniz. Sıklıkla Felix'i kullanırlar.
Ben 11. Sınıfa yeni geçtim. Önceki okulumdan aile vefat etmesinden dolayı Avusturalya'dan Güney Kore'ye gelmek zorunda kaldım.
Burada bir Yurtta kalıyorum gittiğim okul ise "TopOn Seul Koleji" kaldığım Yurt ise "T.O Erkek Kolej Yurdu"
Çok güzel bir yer, çok beğendim fiyatı ise gayet uygun. Geçimimi babamın bana bıraktığı servetten sağlıyorum. Benim babam bir Kore Şarkı Grupları Şirket'inin Ceo'suydu, Yani zengindik.Ve o şirketten babamın emri ile bana kazandıkları maaşın yarısını vermek zorunda oldukları için hiç zorlanmıyordum.Buda ben;
Selam bende kendimi tanıtayım;
Ben Hwang Hyunjin. 11. Sınıfa yeni geçtim. Okulun sahibinin oğluyum ve okulun Kötü çocuğu olarak anlıyorum.
Çoğu kız hep benden hoşlanır ama ben aradığım kişiyi bu okulda bulamadım.
Doğma büyüme buralıyım. Ayrıca Zenginiz. Yeji adında bir Kardeşim var benden 1 alt sınıfta onu canım gibi severim. Babamın emri üzerine babamın Kolejinde okuyup Onun Yurduna gidiyorum. Babam Hwang Shinson. Hem okulun sahibi hemde bir Mimar. Annem yok 3 yıl önce vefat etti. Kaslı ve karizmatik bir tipim var gerçekten Mükemmelim.Buda ben;
(Bir kaç cici (🖕🏻) okurum bana kızdığı (sövdüğü) için foto değişikliği yaptım)
...Felix'ten:
Bu gün ilk okul günümdü.Çok heyecanlıydım yeni Kolej ve yeni insanlar..Umarım anksiyetem tutmaz...
Okul saat 09.15'te başladığı için 08.00'da kalkmıştım.Bu saatte kalkmanın daha uygun olacağını düşündüm. Odam çok güzeldi banyosu,ufak bir salonu ve küçük bir mutfağı vardı.
Yatağımdan kalktım ve formamı giyinmek için dolabımı açtım. Formamı alıp lavaboya gittim. Orada hem elimi yüzümü yıkadım, hemde formamı giyindim. Kahvaltı yapmak için mutfağa gittim. Elim çok lezzetlidir söylemedi demeyin. Mutfağa gittim ve kendime güzel bir krep hazırladım. İstediğim her şey buz dolabında vardı.
Burası gerçekten harika dostum, çamaşır makinesi bile var!Kahvaltımı yapmaya başladığım da saat 08.30'du. Kahvaltımı bitirdim tabiki okula yetişmek için hızlı hızlı yemiştim, saat 08.40 olmuştu bile.
10 dakika da telefon ile ilgilendim. Okulda telefon kullanmak yasak değildi bu çok iyi bir şeydi arayan kardeşim Olivia ile konuşmak için..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Overbearing•Hyunlix
FanfictionAilesi vefat ettiğinden dolayı Avusturalya'dan Güney Kore'ye gelen Felix'i neler bekliyordu? (fic biraz acemi..)