Sam.hyun:Afferim adam ol.
*1d önce herkes tarafından görüldü*yong.lix: hepinizden nefret ediyorum Han ve In dışında.
Hannie.jis:Bir şey sorucam, neden bize zorbalık yapıyorsunuz? Biz oyuncak değiliz
Sam.hyun:Tamda öylesiniz ucubeler sjwhebdoensj
Lee.knowie:Adam haklı dağılın
Seo.binnie:Eee acaba yarın ne yapsak size? Hadi seçenek sunayım da söyleyin ;)
Jeong.in:Yok ya gerek yok..ne seçsek aynı bok zaten. Okulumu değiştiricem kararliyim
Seo.binnie:Dene istersen ama kaslarım da seni denemek ister baby ekmeğim ;)
Jeong.in:YA YETER YETER BEN HAYATIMI YAŞAMAK ISTIYORUM SIZE GÖRE KISITLANMAK DEGIL ANLADINIZ MI!
Lee.knowie:Sence umursuyormuyuz?PUAHAHAHAHAHAHHEHSUSBAJSHD
Yong.lix:İğrençsiniz.
Sam.hyun:Yarın yüzümede söylemeni istiyorum Felix tabii cesaretin varsa.
*Lee.lix yazıyor*
*Lee.lix çevrim içi*
Sam.hyun:Ne oldu ne yazip siliyorsun
Lee.lix:Boşver.
Sam.hyun:İyi geceler köleler ") tabii size pekte iyi olmaz ama ;)) yatağıma bekliyorum sizi 💋😽(!)
Lee.lix:kabusun dibini yala
Hannie.jis:UMARIM BOK HIBI GECER GECENIZ
Jeong.in: AMİN
Lee.knowie:A
Sam.hyun:A
*1d önce herkes tarafından görüldü**Lee.lix, Hannie.jis ve Jeong.in çevrim dışı*
Felix~
Telefonda dolanırken saatin 23.35 olduğunu fark etmemiştim bile ayrıca şarjım da 26 şarja takıp uyumalıyım.
Telefonumu şarja taktım lavaboya gidip rütinlerimi yaptım ve ışığı kapatıp yatağıma uzandım yarını düşünmeye başladım......
Derken gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu tam uyuyacaktım ki telefona bildirim geldi ses ile uyandım. Gruptan mesaj gelmişti 00.00 yazan Hyunjin di.
ignedegilizamacokbattik
Sam.hyun: Felix senin bedduanı
Yong.lix:Ne oldu Hyun ya malmisin uyuyordum!?
Sam.hyun:öyle bir kabus gördüm ki amel defterim kapanıyordu!
Lee.lix:Ooh canimada deysin
Sam.hyun:Sen gorcen yarın okulda
*Sen ve diğer bir kişi gördü*Felix'ten~
Telefonu şarja geri koydum ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.....
Dın dın dıdıdı dındındın dın dın dıdıdı dındındın x3
Duyduğum alarm sesi ile kalktım ahhh hiç kalkasım yoktu yaa ama okul vardı işte.Kalktım ve okul öncesi rütinlerimi yaptım çıkmama 10 dk kala çıkmıştım yani erken bu sefer Han ve Jeongin ile binmek istedim o yüzden ikinci değil de birinci minibüse yetiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Overbearing•Hyunlix
FanfictionAilesi vefat ettiğinden dolayı Avusturalya'dan Güney Kore'ye gelen Felix'i neler bekliyordu? (fic biraz acemi..)