2

1.3K 154 99
                                    

Felix yatağına girmişti ve telefonu eline almıştı. Telefonun şifresini girip telefonu açmıştı. Telefonuna gelen bildirimlere bakmıştı ama gördüğü bir şeye şaşırdı

*"hynjnnnn" hesabı size mesaj isteği gönderdi.

Felix ekrana bakıp
-Ne? Neden ki.. bakmalımıyım acaba? Ahh boş ver seni döndürdüğü hale bak.
Ama ne yazdı merak ediyorum. Bakmalıyım.

Deyip mesaj isteğine baktı.
Mesajda şöyle yazıyordu;

"Selam Felix. Ben Hyunjin. Neyse onu bunu boş ver. Kardeşimden uzak dur. Yeji konusunda çok sıkı ve kıskancımdır bir daha onu senin yanında, seni de onun yanında görmeyeceğim ona göre. Neyse sana açıkma yapmayacağım ayrıca dayağımı hak etmiştin burada özür dilemiyeceğim zaten yüz yüze diledim bu kadar."

Felix Hyunjin'in attığı isteği kabul etmişti. Ve ona yazmaya başlamıştı.

Hay sikeyim senin kıskançlığını sal yakamı|

-Biz sadece arkadaşız. Bos yere kıskanıp bana zorbalık yapmana gerek yok.

-Sana ne dediysem onu yap Felix.

-Ah peki, bana daha fazla yazma. Vücudum çok ağrıyor yatacağım.

-Tmm.
*az önce görüldü

...

Felix telefonunu temizlemişti. Hedefi alarmı ile kalkmaktı. Alarmını kurmuş ve direk yatıp uyumuştu. Saat 19.56 saatlerinde kötü bir kabus görmüştü ve o kabusla çığlık atarak uyanmıştı.

Gördüğü rüyada Hyun nasıl psikolojini 2 günde bozmuşsa Hyun tarafından zorbalığa uğruyordu canının acıması ile çığlık atarak uyanmıştı.

-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Bunu duyan üst odada kalan Hyunjin ınstagram'dan Felix'e yazmıştı.

Telefonundaki bildirim sesini duyan Felix bıraktığı sehpanın üstünden telefonunu alarak bildirime bakmak üzere telefonu açmış ve instaya girmişti.

'Hyunlix yazışma'

-Felix altta ne oluyor!?

- Sana ne be!

-Pardon?

-Yani seni ilgilendirmiyor.

-Anladım bir daha olmasın.

-Amk sanki ben yönetiyorum rüyalarımı

-Şimdi belli oldu neyse bb.

-bb
*az önce görüldü

Felix gördüğü rüya sayesinde Hyun'dan daha fazla korkmaya başlamıştı. Karnı acıktığı için mutfağa gidecekti ağrılarını unutmuşcasına yatağından kalkmaya çalıştı ama kalkarken canı çok acımıştı.

-Ahh çok acıdı!

Cani acıdığı için sesli bir şekilde inlemişti. Daha sonra yatağından canı acısada kalkıp mutfağa doğru ilerlemişti. Kendine makarna yapacaktı makarna yapmak için mutfağa girdi bir tencere çıkartıp içine su koymuştu. Ve kaynaması için ocağa yerleştirmişti ve sos hazırlamaya başlamıştı.
Sosu bitince makarnayı kaynayan suya koydu ve pişmesini bekleyip tencereden aldı. Süzgeç yardımı ile suyunu boşaltıp makarnayı yağlayıp soslayıp yemeğe başlamıştı.
Yemeği bitince tabağını sudan geçirip makineye koymuştu. Bir bardak su içtikten sonra da salona geçmişti.

Saat 20.18

Tv'den bir şeyler izleyecekti canı sıkılıyordu ama önce odasına gidip telefonunu alacaktı. Odasına doğru yürümeye başladı ve odasına geldiğinde direk telefonu alıp kaçtı arkasından bisi gelmesin diye aeopmswqmxğfjfjşnxbvadi

Overbearing•HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin