F: ...
H:Bir şey söyle Felix..
F:Ben..Ben bilemiyorum Hyunjin... bana yaptığın onca şeyden sonra senin ile arkadaş olduğuma dua etmelisin..
H:Yaptığım her şey için çok pişmanım, O zamanki halimden nefret ediyorum..Senden çok özür dilerim sen o zorbalıkları hak etmemiştin. Lütfen Felix, Lütfen bebeğim affet beni..
F:Bak Hyunjin, bana yaptığın onca zorbalıktan sonra seninle hala takılıp arkadaş olabiliyorum..ama senden hoşlanmıyorum sadece arkadaşız gerçekten seni affettiğime şükretmelisin..
H:Ama bak ben özür diliyorum, üzgünüm diyorum yetmez mi?
F:Hayır Hyunjin yetmez, senin üzgün olman benim acılarımı veya senin yaptıklarını değiştirmiyor..
H:BENDEN HOŞLAN FELİX SENDEN DELİ GİBİ HOŞLANIYORUM!!!
F:SADECE BİRAZ ZAMANA İHTİYACIM VAR! Anlasana beni...
...Felix'ten~
Hyunjin'in ellerini bırakıp yanından hızla ayrılmıştım, hızlı adımlar ile yurda yürüyordum. Ardıma hiç bakmadan...hiç bir sesi duymadan..sadece Hyunjin'in söylediklerini aklımdan geçiriyordum... o gerçekten bana aşık oluyordu... ne yapacağım? Bana onca şey yaptıktan sonra.. onunla çıkmalımıyım? Hayır ben ondan etkilendim, hoşlanmıyorum o benden hoşlanıyor... ahh ne yapacağım? Konuşmaktan da boğazım kurudu zaten, bir markete uğrayım.
...
İçeceğimi aldım ve odama girdim. Üstümü değiştirdim ve içeceğimi alıp yatağıma uzandım, telefonu bildirimlere bakmak için elime aldım
Ve Hyunjin'in bana yazdığı mesaj ile karşılaştım..________Hyunlix.insta.konusma_______
hynjnnnn
Özür dilerim Felix, bunu sana söylememeliydim. Çok üzgünüm, çok özür dilerim senden hoşlandığım için ve sana kötü anlar yaşattığım için.. her şey için gerçekten özür dilerim. Eğer istediğin zamansa buyur zaman senin..
Bekleyeceğim seni..o narin tenini öpmeyi ve mükemmel kokunu içime çekmeyi bekleyeceğim :)İyi geceler bebeğim, yarın okulda görüşürüz.
Yong.lix
Hyunjin özür dilenecek bir şey yok tamam yeter, özür dileme artık. Yaptığın şeyleri değiştirmesede seni affettim ben sadece arkadaşımsın benim. Bunu söylemek üzücü biliyorum ama gerçekler bu. Gerçekler her zaman daha acı vericidir.. biraz zamana ihtiyacım var. Bana zaman tanıdığın için teşekkür ederim :)hynjnnnn
İyi geceler bebeğim 🙂Lee.lix
İyi geceler Hyunjin 🙂*Sam.hyun bu mesaja "💗" ifadesini bıraktı*
Ahh kahretsin ne yapacağım ki ben? En iyisi biraz film açıp izlemek diyeceğim de geç oldu saat 00.00 artık içeceğimi içip yatmalıyım
...
Içeceğimi dikleyip gecelik rütinlerimi de yaptıktan sonra paytak adımlar ile yatağıma girdim ve Hyunjin'in bana dediklerini, yüzündeki tatlılığını ve daha bir çok şeyi düşünürken uyuya kaldım...
_________________________________________
hyunjnnnn
3lü olsn güçlü olsn💪🏻👨👦👦Adlı grubu oluşturdu, hynjnnnn gruba Lee.knowie ve Seo.binnie kişisini ekledi
Lee.knowie:Noluyo lan gecenin ikisinde yat zibar huncin
Seo.binnie:Ayu evet zibar huncin.
hynjnnnn: Yav susun yatin zibarin bende yatiom yarın anlatırım ne olduğunu.
Lee.knowie:Bende yattım bb.
*gönderildi*Hyunjin ve diğerleri de uykuya dalıp asla hatırlamayacağı rüyalar görmeye başlamıştılar...
__________
Ay bu bölüm kısa oldu ama kusuruma bakmayın gecenin iki buçuğunda anca bu kadar oluyor.
-Sağlıklı ömürler dilerim
İyi 24 saatler 💗💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Overbearing•Hyunlix
FanficAilesi vefat ettiğinden dolayı Avusturalya'dan Güney Kore'ye gelen Felix'i neler bekliyordu? (fic biraz acemi..)