Felix'ten-
Ahh ortalıkta ne olduğunu ve peşimde kimin olduğunu ve beni neden istediğini bilmiyordum. Cidden aşırı endişe verici bir durum bu. Belki Hyunjin'dir diye düşündüm ama o hem benim sevgilim (eski zorbam olduğunu unutmayalım) hemde bu kadar iğrenç konuşmaz benimle değil mi? (İnanın bilmiyorum) Bu yurttan biri olduğuna eminim. Evime benden başka kim girebilir ki? Ya da yurttakiler dışında beni kim duya bilir? Ayrıca Hyunjin gibi konuşmuyordu konuşan kişi. Bi kere Hyunjin silah taşımaz ki!
Ve kurşun ile tehtid etmez ki beni..Hyunjin'e danışsam.. Adamın peşine düşüp ya can verirse? Benim yüzümden.
Ah hayır şimdilik ona birşey demeden devam etmeliyim, en azından şimdilik..
Korkuyorum. Evet, ben. İlk defa yurtta tek kalmaya korkuyorum. "Sağım solum belli olmaz" diyordu. Ya gelirse?
Kapı. Kapıyı kitlemem lazım! Ahh ben kime danışacağım? Benden başka ailemi tanıyan mı var!Kafayı yemelik bir durum.
Hm, belki biri bana telefon şakası yapıyordur? Ahh Felix, kim sana şaka yapacak vakit bulacak ki! Ahh, Tanrım! Gecenin bu saatinde kime gideceğim ben!?
Hyunjin 10. Rüyasındadır şuan, ona gidemem. Bizim gruba mı yazsam?3'lü date🐥🦊🐿
Siz
Lan trrekler uyudunuz mu?
02.12
Jisung sen uyuyor olamazsın
baksana olm
02.25Jisung
Ne var lan ne neeSiz
Bana gelseneJisung
Bu saatte?Siz
Hee gel ne olacak?Jisung
Kafayı mı yedin uyicam ben 🥱🥱Siz
Gel beraber uyuyalımJisung
Çıkma teklifimi aldım az önce???Siz
Lan yok korkuyorum işte gelsene yaJisung
ne PWLSQPWIEJWOENIE isiiceemSiz
Ne gülüyon ya gel hadi isicem korkudanJisung
PAUAHSUWHAUUW tamaam tamam geliyorum ac kapıyıSiz
Actım
02.29
Merdivenin ordaki
Sen
Misin
Jisung
20.30
Lan
Jisung
ANANI S
gelsene
Şaka
Nın
Sırası
Mı
20.33Jisung
Ne dion aq ustumu değişiyordum ben geliyorum şimdi"Alt kattaki koridorun otomatik ışığı Jisung'un kapıyı açmasıyla açılır ve merdivenin oradaki hızla kaçar"
F: Oradaki adamı gördün mü?
J: saçmalama benden başka kimse yoktu orada
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Overbearing•Hyunlix
Fiksi PenggemarAilesi vefat ettiğinden dolayı Avusturalya'dan Güney Kore'ye gelen Felix'i neler bekliyordu? (fic biraz acemi..)