Ahhh yine iğrenç bir okul günü için bu yumuş yumuş ve sıcak yatağımdan kalkacaktım kalktım ve telefona baktım hiç bildirim yoktu. İyi bari sabahın sekizinde de yazmazlar.
•••
Rütinlerimi hallettikten sonra aşşağıya indim minibüsle değil yürüme gidecektim sıkıldım çünkü.
•
.
•Aşşağıya indiğimde Han ve Jeongin'i gördüm minibüs bekliyordular bana eşlik etmelerini söylemiştim ve bana karşı koymadılar.
...
F:Han neden dün ona karşı koymadın?
H:Kime?
J:Minho'ya
H:Koyabilirmiydim...
F:Neyse tamam ya sıkma canını
(yazar halledecek)H:hm hm (Yazarın ağzına sıçayım bok gibi hayat yaşatio bize)
J: Aynen ya biraz zaman geçer biter (He valla kitabıda bok gibi dimi Felix)
F: Neyse yürüyün hadi
(Hee aynen bize yaptıklarına bak.)
H:Aynen bunlar minübüsten bizi görür minibüsü falan durdurur uğraşmayalım.
...
Oh be okula geldik sırada eziyet cekmek var ya ben buraya ders işlemeye geliyorum akıl hastanesinde çalışan doktor değilim ki ben.
Sırama oturdum ve dersin gelmesini bekledim ama birde ne göreyim kapıdan üç tane sinirli seme geldi tch tch tch niye sinirliler acaba.
Dim dik bakıyorlar bize "lan sadece yürüme geldik neyin havası bu" diye geçirdim içinden.
Hyunjin yanıma oturdu diğerleride kendi yerine.
Ders başlamıştı tam derde odaklamıştım ki bacağımda bir el hissettim. Ne yoksa bende mi taciz edilecektim? Hayır istemiyorum!
Gözümü tahtadan hiç ayırmadan bacağıma deyen eli tutup kavradım ve kendi bacağına koydum.
Derse çok güzel odaklanmış gibi yapıyordum djcuehdueysgd hayatımı kurtarmak için.
Ama bu bi ise yaramadı tekrardan aynı hareketi yapınca bu sefer karşı koyamadım. Resmen Jisung'un minibüsteki o bedenindeydim hem rahatsız oluyordum hemde hoşuma gidiyordu.
Ama hayır taciz edilmek istemem zaten edilmiştim ( 8. Bölümde o gün yazar hangi aklında ise) öf ya. Rahatsız olduğumu söyleyememek çok kötü o yüzden Hyunjin'in kulağına fısıldadım
"Hyunjin, yapma"
"Niye ;) Benim hoşuma gidiyor"
"Hyunjin, rahatsız oluyorum. Yapma dedim"
"Sana sormuyorum"
Derken eli göklere uçtu eli yanlış bir yerime değince gözlerim fal taşı gibi açıldı bi an ayağa kalktım tüm sınıf bana bakıyordu
Yaşlı moruq: Ne oldu Felix?
Ne diyeceğimi şaşırmıştım o yüzden direkt lavabo izni istemiştim
F:Lavaboya gidebilir miyim?
Yaşlı moruq:Git Felix.
Hoca git dediğinde yavaş ama hızlı adımlar ile sınıftan çıktım kısa kısa lavaboya gittim. Aynadaki kızarmış yüzüme baktım.
F:Ahhh s*** kıpkırmızıyım!
Diyip elimi yüzünü yıkadım daha sonra da sınıfa geri döndüm. Hyunjin'in yüzü gülüyordu
"Teşekkür edermişcesine.."Bu okul gününüde bitirmiştik..
●
ignedegilizamacokbattik
21.00
H:bu akşam itirazsız herkes saat 22.00'da odama geliyor ve benle kalıyor bir şeyler yapıcaz.
F:Of ya bıktım la yeter
Jis:+&
H:Gelin dedim.
M:Tm
C:Tm
J:TamamF:T
Jis:Tm
_________________________________________
Bu bölüm burada sona erdii iyi keyiflerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Overbearing•Hyunlix
FanfictionAilesi vefat ettiğinden dolayı Avusturalya'dan Güney Kore'ye gelen Felix'i neler bekliyordu? (fic biraz acemi..)