Jimin pov:
დილით ადრე მეღვიძება,რადგან დღეისთვის ბევრი გეგმები მაქვს.
პირველ რიგში კაფეში უნდა მივიდე შვებულება უნდა ავიღო შემცვლელი უნდა ვიპოვო,შემდგომ ბილეთები უნდა ვიყიდო და ხვალ პირველივე რეისით ჩავფრინდები ადის-აბებაში იქედან კი რომელიმე ზღვისპირა ქალაქში გადავალ და გემით გავცურავ სეიშელის კუნძულებისაკენ. წინ გრძელი და დამღლელი მგზავრობა მელის.
ფრთხილად ვიშორებ ჩემზე მოკრულ თეჰიონს და სააბაზანოში ფეხის წვერებზე ვიპარები.ახლა დილის ექვსი საათია ამიტომ წყალს ვივლებ,კბილებს ვიხეხავ, შემდგომ საჭმელს ვამზადებ ,მივირთმევ,თეჰისთვის ვფუთავ რომ არ გაცივდეს,ვიცმევ,ვწესრიგდები,ბლოკადორებს ვსვამ და კაფეში მივდივარ.სახლიდან ათის ნახევარზე გავდივარ დანახევარ საათში უკვე იქვარ.
საღამოს ორი საათისთვის უკვე ყველაფერი მზად მაქვს.შვებულებაც ავიღე შემცვლელიც ვიპოვე და ახლა გახარებული მივდივარ სახლში.
იქ მისული მე და თეჰი ბილეთებს ვჯავშნით ონლაინ.შემდგომ ბარგის ჩალაგებაში მეხმარება და ასე გადის დრო,მე ადრე ვწვები რადგან ხვალ დილით ადრე მივფრინავ ამიტომ კარგად უნდა გამოვიძინო.სიმართლე გითხრათ ძალიან ვნერვიულობ ეს ჩემი პირველი მგზავრობაა თვითმფრინავით და ცოტა არ იყოს მეშინია.
__________________
დილით მაღვიძარა ხუთ სათზე რეკავს.მე და თეჰი დაფეთებულები ვდგებით.შხაპს ვიღებთ,ვსადილობთ ვწესრიგდებით და რვა საათზე
აეროპორტში მივდივართ. ნამჯუნი და ჯინი უკვე იქ გვხვდებიან
ჯმ და თაე-დილამშვიდობისა
ჯინი-დილამშვიდობისა
ჯუნი-ჯიმინ ხომ არ ღელავ?
ჯმ-ცოტა კი-ვამბობ და უხერხულად ვიშმუშნები.
ჯუნი-როგორც გავიგე რამდენიმე დღე მოგიწევს მგზავრობა
ჯმ-ხო,და უკვე წინასწარ ვიღლები.
ჯინი-კარგით მორჩით ლაპარაკს წადი ჯიმინ პასპორტი გადაამოწმე ხომ არ დაგრჩა და რეგისტრაცია გაიარე.
ჯმ-ხო ჯინ, ისე მინ ჰო სად არის?
ჯინი-ბაღშია.
ჯმ-კარგი ჩემს მაგივრად ჩაკოცნე რომ ნახავ და მომიკითხე.
მე ჩემიდნები შემოწმებაზე გავიშვი და პასპორტის რეგისტრაციაზე რიგში ჩავდექი.როდესაც ყოველგვარ შემოწმებას მოვრჩი, პასპორტის რეგისტრაციაც გავიარე და ბილეთიც ავიღე უკვე ჩასხდომის დროც მოვიდა.
ჯუნი-იცოდე ჭკუით იყავი და ყოველ დღე დამირეკე!
ჯინი-მოგვენატრებით ჯიმინ!ჯიმინი ყველას დაემშვიდობა გადაეხვია და თვითმფრინავში ჩაჯდა.ახლა ისე ღელავდა როგორც არასდროს.პირველად მიდის თავისი პატარა ოჯახიდან ასე შორს.
__________________________
🌟🫶🧳🧳🧳🧳🧳🫶🌟
YOU ARE READING
✨კუნძული✨
Historical Fictionჯიმინი, ომეგაა რომელიც მომაბეზრებელი ცხოვრებით დაიღალა და გადაწყვეტს წავიდეს დასასვენებლად სეიშელის კუნძულებზე. რას მოუტანს მას ბედი და როგორ აღმოჩნდება გემზე მომხდარი უბედური შემთხვევის გამო სრულიად უცხო დაუსახლებელ კუნძულზე სრულიად უცხო ალფასთან ე...