Jimin pov:
მოვიდა ეს სანატრელი დღე და თვითმფრინავი ეშვება.როგორც იქნა ჩამოვაღწიე ადის-აბებაში!
აბა რას ველოდი აზიიდან აფრიკაში რომ მოვფრინავდი!?მაგრამ არაუშავს დასრულდა ჩემი ტანჯვა და ვგრძნობ დასვენების დრო ნელ-ნელა მიახლოვდება და უკვე ვცქმუტავ.
გიახლოვდები ჩემო სანუკვარო კუნძულო,უკვე წარმოვიდგინე როგორ ვარ სანაპიროზე წამოკოტრიალებული და კოქტეილს მივირთმევ.თავზე მზე დამყურებს და ცოცხლად მწვავს.შემდეგ მზის დარტყმას ვიღებ და სამოთხეში მივფრინავ ამაზე უკეთესი რა არის არა?
კარგი კარგი მოვრჩეთ ახლა ბჟუტურს.აეროპორტიდან მოვათრევდი ჩემს ჩემოდანს როდესაც შევამჩნიე ის "იდიოტი" როგორ ჩაჯდა შავ გაკრიალებულ მერსედესში.
ერთი შემომხედა ჩაისმირკა და ჰოპ გაქრა.
მასე!იმედია ვეღარასდროს ვნახავ ამ სიმპათიურ ნაგლს!
ახლა კი სასტუმროსკენ ჰერი ჰერი.
დღეს არაფრის თავი აღარ მაქვს ისე ვარ დაღლილი ამიტომ ჩემს ნომერში ავედი და პირდაპირ საწოლზე გავიშხლართე.
ვერც მივხვდი ისე სწრაფად ჩამეძინა.რამდენი ხანაია საწოლზე რბილად და კომფორტულად არ მიძინია.
არც თე,ნამჯუნი და ჯინი გამხსენებია,რომ დამერეკა, არადა როგორც კი ჩავიდოდი პირველი ეგ უნდა გამეკეთებინა,მაგრამ ვის აჯავრებს ახლა ეს?-არავის ხოდა მეც გემრიელად მძინავს.
🐣დილით მზის სხივები მაღვიძებს.
ვდგები საპირფარეშოში შევდივარ ვწესრიგდები,ვიცმევ და სასაუზმოთ ქვემოთ ჩავდივარ.
დიდი არაფერი იყო. უბრალოდ შემწვარი კვერცხი ბეკონთან ერთად და პური. ხო აბა მე რას მოველოდი ამ იაფფასიან სასტუმროსგან?ყველაზე ძვირადღირებულ ხიზილალას და უგემრიელეს ხილის დაწურულ წვენს?
არა რა ჩემს ფანტაზიებს საზღვრები არ აქვს.ოთახში ვბრუნდები ჩემს ჩემოდანს ვიღებ(გუშინ არც არაფერი ამომილაგებია და რა უნდა ჩამეწყო?)
სასტუმროს გადასახადს ვიხდი და ტაქსს ვიძახებ.აბა თუ გამოიცნობთ სად მივდივარ?
რა თქმა უნდა გემზე! ჩემ სეიშელის კუნძულებისკენ უნდა დავგაზო.
სხვათაშორის თანხა იმისთვის მეყო რომ მდიდრული და დახვეწილი გემით მემგზავრა და მეც რატომაც არა? კომფორტულად მგზავრობაზე რომელი იდიოტი ამბობს უარს?ტაქსი მალევე მოვიდა. ბარგი საბარგულში ჩავდეთ და მანქანაში ჩავსხედით.
ფანჯარას თავი მივადე. უკვე ნათლად ვხედავ კუნძულს ისე მინდა იქ ყოფნა ვეღარ ვისვენებ.
არაუშავს მე მალე იქ ვიქნები!
____________________
პატარაა მაგრამ არაუშავს.შემდეგ თავებში ისეთ რაღაცეებს დავატრუალებ ნუ იტყვით😌მთავარია თქვენ მოგეწონოთ და ისიამოვნოთ წაკითხვით.
შთაბეჭდილებები გამიზიარეთ კომენტარებში🫶❣️
YOU ARE READING
✨კუნძული✨
أدب تاريخيჯიმინი, ომეგაა რომელიც მომაბეზრებელი ცხოვრებით დაიღალა და გადაწყვეტს წავიდეს დასასვენებლად სეიშელის კუნძულებზე. რას მოუტანს მას ბედი და როგორ აღმოჩნდება გემზე მომხდარი უბედური შემთხვევის გამო სრულიად უცხო დაუსახლებელ კუნძულზე სრულიად უცხო ალფასთან ე...