7💌(bölüm)

1.4K 37 16
                                    

Tae"den:

Arabaya bindiğimde, Jk gözleri hemen beni buldu.

Jk:  Selam, beni kırmayıp teklifimi kabul ettiğin için teşekkürler..

Yazardan;

Yol boyunca, ne konuştular ne bir birlerine baktılar, Tae sdc susup dışarıdaki manzaraya bakıyordu...

Tae"den:

Beni bi restorona getirmişti, lüks bi yere benziyordu.


Restoranın kapısının önündeydik, tam restoranın kapısındaniçeri giricektimki, bi adam sinirli bi şekilde gelip beni itti..


Hiç beklemediğim bi anda Jk kolarının arasında düşmüştüm, o ise benim belimden kıvırıp, kendine foğru çekmişdi, herşey anni olmuştu.


Sonra bana yardım eddip, restoranın kapısını açttı, ve içeriyi işaret edip, eçeri girmemi söyledi.


Bi masa seçtik, tam oturacakken, sandalyeyi çekip, oturmamı sağladı.

Kendide oturduktan sonra, bana "canın bi şey çekiyormu? " diye sordu.

Aslında canım aşırı dondurma çekmişti.
O yüzden "evet , dondurma yiye bilirmiyiz?" diye sordum.

O, ise gülümseyerek "tabi olur"dedi.
Dondurmalarımızı sipariş edip, beklemeğe başladık.

O, ise telifonunu eline almış birine yazıyordu. Aslında bu beni bir az rahatsız ettmişti. Dayanamayıp ona "glb sevgili yapmışsın" dedim.


O, ise "yo hayır sdc en yakın arkadaşım Jiminle konuşuyordum dedi. Bir az geçtikten sonra, lovoboya gitmek için izin isteyip gitti...

Bende dayanamayıp telefonuna baktım, teli kilitli değildi. Mesajları okumaya başladım.


Jimin=

Olum, randüvün nası gidiyor?

Jk=

İyi gidiyor, çok güzel ve yakışıklı...

Jimin=

Ooo, kafayı çakmışsın aşkla..








Bölümün sonu..( umarım beğenmişsinizdır, bu arada yeni bölümü 4 oy alınca, paylaşıcam)
Nys sizi seviyorum🍉🍓🍒





Taekook.Üvey kardeşim(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin