16💌

677 56 1
                                    

Küçük bi hatırlatma "yeni yazdığım "yoonmin" ficine bakarmısınız. Şimdiden teşekkürler..

Umarım bu bölümü beğenirsiniz.

İyi okumalar ✨

_______

Artık Jungkookla konuşmayalı 1 hafta olmuştu. Babam bile Ü. Annemle görüşüp buluşmamıştı. O yüzden bu akşam bi yemek organize edicektik. Doğruyu söylemek gerekirse Jungkook'u çok özlemiştim. Onun o kokusunu, ay gibi parlak gözlerine bakmayı çok özlemiştim.



Saat 6 da restoranda olucaktık. Bende bir az özenle hazırlandım. Resmi giyinmeyi sevmezdim ama genede giyindim. Sonra babamla evden çıkıp, restorana gittik.



Restoran'a vardığımızda, derin bir nefes alıp önden kapıyı ben açtım.
Hemen gözüm Jungkook'u aramaya başladım ama onu bulamadım. Ancak Ü. Annemi bulmuştum.



Masaya oturur oturmaz sorduğum ilk soru "Jk nerede" oldu. Ü. Annem ise Jungkook'un işlerinin çıktığını, ve bu yüzden gelemeyeceğini söyledi. Tüm hevesim o an içimde kaldı.



Yemeklerimizi tak yerken telefonuma bi mesaj geldi. Baktığımda "Jungkook'dandı" hemen açıp baktım.

Mesajlaşma;

Jk;
Bu gün işim çıkttı o yüzden gelemedim

Tae;
Bana niye hesap veriyorsun ki!?
Bana ne
|bebi önemsemen hoşuma gidiyo|

Jk;
Bilmem sdc söylemek istedim

Tae;
Tmm

Jk;
Tamam o zm yarın görüşürüz

Tae;
Tmm
Dur bi DKK nee!??
Yarın mı!??

"Jk" kulanıcısı çevrim dışı

Nası yaaa cevap ver
Yarın görüşürüz derken yarın ne olucak niye görüşüyormuşuz kii!??

Bölümün sonu..

Biliyorum çok kısa bi bölümdü ama bu gün size 2-3 tane bölüm tamamlayıp yazmış oldum.

Bu arada attığım an fici okuyup oy vermeyi nasıl başarıyonuz anlamıyorum

Sizleri seviyorumm<333

Taekook.Üvey kardeşim(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin