Artık saat 4:30 olmuştu bense koltukta bi sağa, bi sola dönüp duruyordum. Canımda çok sıkılıyordu, başta televizyonun açıp izlemeyi düşündüm ama sonra aklıma Jungkook'un sesten rahatsız ola bileceği geldi o yüzden bu düşünceden hemen uzaklaştım.
Çok sıkılıyordum, koltukta boş boş takılmaktan yorulmuştum. Sonra aklıma Jungkook'un odasındaki, taşınabilir oyun konsolu geldi. En azından bi süreliğine onunla oynamam bi sorun olmazdı demi?, hem ödünç alıcaktım.
O yüzden sakin sakin parmak uyumda merdivenleri çıkmaya başladım. Jungkookun odasının önüne geldiğimde, kapalı olan kapıyı görüp bir az gerginleştim. Umarım kapı kolunu çektiğinde, ses çıkarmazdım.
Sakin sakin nefes alarak kapı koluna yöneldim. Yavaşca kapı kolunu çektim. İçimden 'ohh çok şükür' dedim. Kapıyı yavaşca açıp, parmak uçumda ilerlemeye başladım.
Gözüm şu an o oyun konsolunu arıyordu. Ta ki Jungkook'u görene kadar, gözüm bi an onu buldu ve oyun konsulunu unutup, onun yanına yöneldim.
Hemen yatağının kırağına çömelip, elimi yatağın yan kısımlarına koyarak, kendime güvenli bi alan yarattım. Sonra ise onu izlemeye başladım, harbi uyuyunca çok saftelik bebek gibi gözüküyordu.
Hele o saçları, bir birine karışmıştı tam oynamalıktı, ve oda onun parfümüyle donanmıştı. Gözüm yavaşca şişkin dudaklarına yöneldiğinde, istemsizce gülümsedim ve sanki bi refleks gibi kendi kontrolümden çıkmışcasına, parmağımı onun dudağına yönelterek dokunmaya başladım.
Dokundukcada her bi detayını inceliyorudum. En son dayanamayıp o dudaklarına minik bi öpücük kondurdum. Aslında niye yapmıştım bunu bilmiyordum. Ne oluyordu bana, o benim kardeşimdi öylede kalmalıydı..
Gözümü ondan alıb, oyun konsolunu aramaya başladım ve de buldum. Sonra ise oyun konsuluyla birlikte odadan çıktım...
Jungkook'dan;
Saat 4 falan olmuştu ama halla uyuyamamıştım uyku tutmamıştı. Öyle takılıyodum kocaman yatakta bi sağa bi sola dönerek. Aslında şu an Tae ile burada uyuya bilirdik. Çok güzel olurdu hemde...Bi an sanki çok kısık sesli ayak darbeleri duyuyor gibi olmuştum. Tahmin ediyordum, bunun Tae olduğunu oda uyuyamamıştı işte. Ama gariplik vardı, ayak sesleri gittikçe daha yakıdan geliyordu. Sanırım Tae buraya geliyordu.
Şimdi ne yapayım bilemedim. Hem en fazla 10 sn burada olurdu. O yüzden en iyi seçenek uyuma takliti yapmaktı. Bende öyle yaptım zaten. Ama taklit etdiğimi anlamasından korkuyordum.
Neyse, hemen uyku moduma geçtim ve gözlerimi kapattim. Tam 3 Sn sonra narin addımlarla Tae odaya girdi. Adımları odanın farklı farklı kısımlarına yöneldi, arkasını bana taraf döndüğünü hiss etiğimde, yavaşca gözlerimi açtım, ve onu izledim.
Bu sırada karşımdaki beden yavaşça bana doğru döndü. Bende panik yaparak gözlerimi kapattım. Taenin adımları yavaşca bana taraf hiss ediliyordu. En son yatağımın kenar kısmına geldi ve eyilerek, bana uakınlaştı.
Tam bu sırada orada öle bilirdim. Bilmiyorum ama bi an her taraf sakinleşti, galiba beni izliyordu. 3 dk sonda elini dudağımda hiss ettim ve o an fark ettirmeden irkildim.
Parmağını dudağımda gezdirdi, çok garip hiss ediyordum. Parmağını dudağımdan çektiğinde içimden 'ohh' dedim ama beklemediğim bi şey olmuştu.
Tae dudağımı kopmuştu, o an bunun bitmesini istemedim, hatta ona karşılık verip, dudaklarımızı kovuşturmayı istedim ama yapamadım. Ama baya şaşırmışdım beni öpmesine, bu onunda bana karşı bi şeyler hiss ettiğinin kanıtıydı.
Beni öptükten hemen sonra ayağa kalkarak, odada bi süre kalıp odadan çıktı. O çıkar çıkmaz gözlerimi açtım ve elimi dudağıma götürdüm. Off çok güzeldi, onu hep öpmek isterdim. Ona 'güzelim, bebeğim, sevgili' hatta 'eşim' demek isterdim.
Ama o bunu istermiydi onu bilmiyordum. Belkide o daha buna hazır değildi. Sonucda daha 16 yaşındaydı. Kendi kararlarını vere bilirmiydi bilmiyorum, ama galiba vereceği kararların sonucundan korkuyordu.
Bölümün sonu...
Umarım beğenmişsinizdir, sizin isteğiniz üzere baya bi uzun yazmaya çalıştım. Bu arada 21 bölüm hiç oy almamış, yeni bölüm 21 bölüm 12 oy olunca yayınlanacak..Sizi seviyorum kendinize dikkat edin🍓💗❄️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook.Üvey kardeşim(+18)
RomanceÜvey erkek kadeşler arasında, geçen gizli bir aşk hikayesidir 18+ ola bilir.