Sabah kalktığımda her yerim acıyordu. Bununda nedeni koltukta uyumamdı.
Off yerimden kalkamıyordum bile, resmen yaşlı insanlar gibi olmuştum.Ben kendimle uğraşırken, merdivenlerden inen Jungkook'u gördüm. Anlamıyordum yeni uyanmıştı ve büyük ihtimalle yüzünü falan yıkamamış, saçını taramamıştı. Ama nasıl bu haliyle bile bu kadar karizmatık ve yakışıklı ola biliyordu ki!?
Resmen ona kitlenmiş bir halde kaldım. Galiba ona ilk defa erkek gören kızlar gibi bakıyordum ki, bana "ne oldu, neye bana beni yiyecekmışsin gibi bakıyorsun?" demişti.
Dediklerini duyar duymaz hemen eski halime döndüm. Onu umursamamaya çalışıyordum. O da mutfağa gitti. Büyük ihtimalle yemeğe bi şeyler hazırlıyordu ki, hazırlasa iyi olurdu. Çünkü kurt gibi acıkmıştım.
Mutfaktan elinde hazır ramen paketiyle çıkmıştı. O rameni gördüğüm an gözlerim parlayı vermişti, rameni yediğimi düşünerek hayalere daldım. Off çok iyiydii..
Ben gözlerimi kapayıp hayaler kurarken. Duyduğum şapırtı sesiyle hemen gözlerimi açtım, ve sesin nereden geldiğini anlamaya çalıştım.
Keşke bu manzarayı görmez olaydımm..
Jungkook resmen rameni yiyip bitiremiyordu, ramen ramen olalı böyle bi yiyiş görmemişti eminim.Ama onu izlerken aç olduğumdan karnımdan sesler gelmeye başladı. Off bu utanç vericiydi. Karnımdan gelen sesleri durdurmaya çalışırken, Jungkook'un dibime geldiğini fark etmemiştim.
Tam fark edip ona baktığım sırada, beklemediğim bi şeyi yapmıştı. Açık kalan ağzıma, chopsticks'le tuturduğu ramenleri s0ktu. Off ramen çok lezzetliydi, tüm gün bunu yiye bilirdim..
__Kahvaltımızı edip, dışarı çıkdık. Eşyalarımı getirmediğim içinde haliyle onun kıyafetlerini giyimek zorunda kaldım. Aslında bana bi sorun olmuyordu çünkü kiyafetleri bol ve rahat olduğu için hoşuma gidiyordu.
Onun böyle giydiğini bilmiyordum çünkü, genelde hep takım elbise ile olurdu. Alışverişe çıkar çıkmazda onun tarzına hitap eden kıyafetler alacakdım kendime.
Şu an ikimizde arabadaydik
Ben sıkıntıdan camdan dışarıyı izliyordum. Jungkook da arabayı kulanıyordu. Şu an başkentte, yani Seul'a gidiyorduk.
Çünkü Jungkook oranın daha güzel olduğunu ve orada çok güzel yemek yapan restaurant'ların olduğunu söyledi. Aslında Seul'a gelmiştim ama 3-4 ay önce oda arkadaşımın doğum gününü kutlamak içindi.
Esgiden buralara ailemle çok gelirdik çünkü dayım ve halam Seul'da
yaşıyordu. Haliyle de bizde hafta sonları falan buraya geliyorduk. Ama annem vefat etrikten, ve aileler arasında kavgalar oldukdan sonra sadece yılda 2-3 kez gele biliyorduk oda kafa dinlemek yada alacağımız bikaç şey için.
Artık Seul'a gelmiştik. Jungkook arabayı park edip,arabayı durdurdu ve arabadan indi. Tam bende inecekken, kapıyı benim için açtı. Aslında bu yaptığı çok hoşuma gitmişti ve ona kısa bi gülümseme sunmuştım.
Jungkook hemen beni sürükleyercesine AVM getirdi. Çok heyecanlı gözüküyordu. Hemen bi mağazaya daldı. Tabi benide arkasından sürükleyerek. İçeri girdiğimizde çalışan kız "hoş geldiniz bay Jungkook". Jungkook'u tanıdığına göre Jk buraya çok sık sık geliyordu. Bu biraz garibime gitmişti. Çünkü onca yolu niye gelip burada alişveriş etsinki? hele çok sık sık.
Sonra kadın bana dönerek "Sanırım sizde bay Jeon olmalısınız". Kadının dedikleri karşısında şaşırmıştım. Ne yani şimdi beni Jk sevgilisimi zannettmişti?. Tam kadına gerçeği anlatıcakken, Jungkook sankş beni sustururcasına öne atılarak "Evet oda sizinle tanıştığına memnun oldu," dedi bense halla şoktaydım niye onun sevgilisi olduğumu sanmalarını istediki?. Hayır o benim kardeşim yada arkadaşım diye bilirdi ama o bunu yapmadı.
Tam ben bunları düşünüyorken, Jungkook benim kolumdan tutarak "Tae hadi gidelim" diyerek kiyafetlerin olduğu bölüme ilerledi. İlk kıyafetleri inceledi sonra ise bana "Senin beden ölçüm kaç?" diye sordu. Bense "S" dedim. Baya bi şaşırmış olacak ki "peki ya rakam olarak?" diye sordu. Aslında bende rakam olarak kaç olduğunu bilmiyordum, çünkü genelde "S" diye alırdım.
Ama tahmince 70 sm olurdu. O yüzden kendimden emin bir şekilde "70sm galiba" dedim. Jungkook duyduğu karşısında şoke olmuşcasına kaslarını çatıp gözlerini araba farı gibi açtı. Acaba yanlış bi şeymi dedim diye düşündüm o an.
Sonra Jk tüm şaşkınlığını atarak "bence daha ince olur, hadi ölçelim mi!?" dedi.
Anlamamıştım galiba çalışanlara ölçtürecekdi hafasıyla düşünerek kafamla onayladım. Taki jungkook elerini belime koyarak parmaklarını güçlüklede olsa birleştirmeye çalışıyordu. Anlamıyordum ne yapmaya çalışıyordu bu adam?Kendini zorlayarak beni kendine doğru ittirmeye başladı. Sonra hafif bi sırıtma ile elerini belimden çekti ve dedi "baksana haklıymışsın 70 sm miş ama dışarıdan daha inca gözüküyor" dedi. Anlamadığım tek şey sdc eleriyle nası böyle ölçe bilmesi olmuştu.
Bölümün sonu...
Umarım beğenmişsinizdir. Beğendiyseniz oy verip yorum burakmayı unutmayınız💗✨💋Bu arada yazı hataları varsa özür dilerim klavye kendiliğinden düzenliyor ve ya çok hızlı yazdığımdan dolayı oluyor.
Neyse sizi seviyorum gelecek bölümlerde görüşmek üzere hoşçakalın 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook.Üvey kardeşim(+18)
RomanceÜvey erkek kadeşler arasında, geçen gizli bir aşk hikayesidir 18+ ola bilir.